Tuokaa paljon halpaa heroiinia ja HIV Suomeen. Mikään ei voi sitä estää jos rajat aukeaa. Oletteko jo valmiina tietäessänne tämän tosiasian etukäteen? Viisumi on oikeasti este.
Kaikki romahtaa. Politiikka rules.
Tervetuloa viisumivapaaseen Suomeen
vahti@koira
1
168
Vastaukset
- ljkretgjlirtk
Heroiini on puhdas luonnontuote.Ja ne jutut siitä,että heroiiniin jää koukkuun eivät pidä paikkaansa.Olen käyttänyt heroiinia nyt jo 40 vuotta,kerran kuukaudessa.Cooperin testissä viimeisin tulos 2700m.Ja ikäni 65 v.Tuntemani ikäiseni alkoholistit ovat ollet haudassa jo vuosikymmeniä.Johtopäätös:siirtykää heroinisteiksi,niin elämä jatkuu ja terveys eikun paranee.Heroiini lailliseksi ja heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227