Moniko on kokeillut Premiumia?

kokeillut.

Mietin tuossa, että monikohan Teistä Cruze-kuljettajista on kokenut tai edes koeajanut aidon Premium-luokan auton kyytiä ja ominaisuuksia yli 75000€ hintaluokassa jossa vasta alkaa tulla ensimmäisiä oikeita Premium-luokan autoja.

Ajan itse käytetyllä muutaman vuoden vanhalla uutena mainitsemani Premium-luokan alarajalla olevalla autolla ja koeajotapahtumissa aika monta autoa kokeilleena väitän, että oikeata premiumia alkaa olla joidenkin ominaisuuksien osalta vasta n. 50000€ kohdalla ja kokonais-Premium autoja löytyy vasta tosiaan uutena noin 75000€ maksavista.

Anteeksi, unohdin toki, että poikkeus vahvistaa säännön ja onhan sitä premiumia saatavana 22000€ hintaankin. Rajoitettua premiumia tosin. ;-)

4

195

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+2

ja tähän sitten ne tutut omat vastaukset perään...

• Derwinb

Toisilla on rajattomasti aikaa postailla cruzemyönteisiä viestejä. Toisilla, esim töissäkäyvillä, taas ei ole aikaa roikkua palstalla.

• LTZ plussa

Eipä ole Cruze Cruisaajilla paljoa kokemusta PREEEMIUMEISTA!?!?!?

Kai ne on noilla Konelan autoilla ajellu ikänsä....

• .....

Niin siinä kävi, että kun kukaan lähtenyt mukaan niin Kiamies saa itse jatkaa provoaan....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      61
      1907
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      26
      1492
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1082
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      830
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      599
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      533
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      528
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      105
      470
    Aihe