PalstaGallup Revis(it)ed

surunveri

Perustiedot
1. Oletko mies vai nainen?
2. Kuinka vanha olet?

Sukupuolielämä
3. Oletko yksinäinen?
4. Oletko kokematon seksuaalisesti? ( Onko viime kerrasta kauan? )
5. Oletko seurustellut koskaan? ( Milloin viimeksi? )
6. Oletko seksuaalisesti epävarma? ( Itsetunto ongelmat tai vast. )
7. Onko sinulla jokin fetissi tai oletko seksuaalisesti poikkeava?

Oravanpyörä
8. Oletko ollut joskus palkkatöissä? ( tai oletko nyt? )
9. Oletko joskus ollut harjoittelussa? ( koulun puolesta, vai muutenkin? )
10. Mikä on koulutuksesi/ammattisi? ( tai tulee olemaan, jos opiskelet? )
11. Oletko tällä hetkellä opiskelija/työtön/töissä/eläkkeellä/harjoittelussa?

Ulkonäkö/Keho
12. Oletko kuinka pitkä?
13. Laiha/Hoikka/Urheilullinen/Normaali//Tukevahko/Lihava?
14. Fyysinen kunto?
15. Ulkonäkö arvio ruma, tavallinen-, kaunis/komea?
16. Erityisiä piirteitä tai vikoja ulkomuodossa?
17. Pyritkö pukeutumaan tyylikkäästi?
18. Näetkö vaivaa somistamiseen: hiustenvärjäys, parturi/kampaaja, meikkaus, parranajo, lävistykset, tatuoinnit, korut jne?

Rutiinit
19. Laitatko useimmiten ainakin yhden lämpimän aterian itsellesi päivässä?
20. Kuinka monta kertaa viikossa tiskaat? ( tiskikone käy )
21. Montako kertaa viikossa a) Imuroit ja/tai luutuat b) Järjestelet tai puhdistat pinnat? (Tai kuukaudessa)
22. Onko lattioillasi useammin vaatteita/pyykkiä kuin ei? ( entä juuri nyt? )
23. Sijaatko vuoteesi aamulla herättyäsi?

Hygienia
24. Kuinka monta kertaa viikossa käyt suihkussa?
25. Ovatko kyntesi useammin leikkaamattomat kuin eivät?
26. Pesetkö kätesi yleensä ennen ruoan valmistamista sekä ateriointia?
27. Vaihdatko sukat/alusvaatteet päivittäin? Kuinka usein?
28. Kuinka usein vaihdat vuodevaatteet?
29. Kuinka usein peset hampaat? ( kahdesti/kerran päivässä, useimpina päivinä, pari kertaa viikossa)

Aktiivisuus
30. Käytkö vähintään kerran viikossa säännöllisen harrastuksen parissa?
( muutkin kuin liikunnalliset harrastukset )
31. Kuinka monta kertaa viikossa käyt ulkona tekemässä jotain muuta kuin kaupassa/koulussa/töissä? Esim. kirjastossa, elokuvissa, ravintolassa?
32. Kuinka monta kertaa viikossa/kuukaudessa käyt baarissa tai vast.?
( myös selvinpäin )

Terveys ( tupakka riippuvuudet osiossa )
33. Kuinka monta kertaa viikossa juot 1-4 ravintola-annosta alkoholia?
34. Kuinka monta kertaa viikossa juot yli 4 annosta tai humalahakuisesti?
35. Koetko alkoholin käytön olevan ongelma?
36. Kuinka monta kertaa viikossa syöt pikaruokaa/pizzaa/grillillä?
37. Kuinka monta kertaa viikossa syöt makeisia?
38. Kuinka monta kertaa viikossa syöt rasvaisia herkkuja? (sipsit,leivokset)
39. Kuinka monta kertaa viikossa juot virvoitusjuomia 0,5 Litraa?
40. Kuinka monena päivänä viikossa syöt kasviksia, salaattia?
41. Kuinka monena päivänä viikossa syöt hedelmiä?
42. Kuinka monta kertaa viikossa kävelet/pyöräilet yli 1km matkan?
43. Kuinka monta kertaa viikossa harrastat kuntoilua?
( Kotona tai muualla. Esim. tanssiminen käy )

Mielenterveys
44. Onko sinulla diagnosoitu mielenterveydellinen sairaus tai oireyhtymä?
Esim. Masennus, Bipo, Asperger, OCD, PH.. ( oletko tervehtynyt sittemmin? )
45. Onko sinulla siihen lääkitys? ( tai onko joskus ollut? )
46. Oletko joskus harkinnut/yrittäny itsemurhaa?
47. Oletko ahdistunut, stressaatko? ( terveys, tulevaisuus, ihmissuhteet, raha-asiat )
48. Kärsitkö sosiaalisten tilanteiden pelosta tai erityisesti niihin liittyvästä ahdistuksesta tai muista negatiivisista tunteista?
49. Sanoisitko olevasi vakaa henkisesti?

Sosiaalisuus
50. Kuinka monta ystävää katsoisit sinulla olevan?
51. Kuinka usein tapaat kasvotusten samaa sukupuolta olevia tuttuja?
52. Kuinka usein tapaat kasvotusten vastakkaista sukupuolta olevia tuttuja?
53. Kuinka usein tapaat perheenjäseniä, sisaruksia, tai vast?
54. Oletko sosiaalisesti aktiivinen internetin välityksellä? esim facebook

Riippuvuudet ( muut kuin mainittu alkoholi )
55. Tupakoitko? Poltatko päivittäin 1-12, 12-24, 25? Vain kun olet juomassa?
56. Kuinka monta kuppia kahvia juot päivässä/viikossa?
57. Pelaatko jotain internet peliä yli 3 tuntia päivässä? ( esim. wow )
58. Oletko joskus polttanut pilveä säännöllisesti? ( entä nyt? )
59. Oletko joskus käyttänyt kovempia huumausaineita? ( entä nyt? )

Taustat
60. Onko sinua kiusattu koulussa?
61. Onko sinulla koulu aikoina ollut ystäviä?
62. Onko sinua kiusattu työelämässä? ( esim ikävä esimies, työkaverit )
63. Tuletko nykyisten työkaveriesi kanssa hyvin toimeen?

Misandria/Misogynia
64. Vihaatko miehiä/naisia? Oletko katkera? Syytätkö miehiä/naisia?
Luulisitko näiden muuttuvan, jos löytäisit kumppanin?

(Vastatessa kannattaa varmaankin leikata/liimata kysymykset ja poistaa numeron perästä itse kysymys, koska merkkimäärä ylittyy helposti.)

28

222

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Perustiedot
      1. Mies

      2. 36

      Sukupuolielämä
      3. Olen, mutten täysin.

      4. Melkein kokematon. Muutama seksikokemus yhden naisen kanssa on ollut. Viime kerrasta on melkein vuosi, eikä seuraavaa kertaa taida tulla enää moneen vuoteen.

      5. Olen melkein seurustellut yhden naisen kanssa.

      6. Olen. Ongelma koskee pääosin itsetuntoani.

      7. On fetissi. En kuitenkaan koe olevani mitenkään omituisesti seksuaalisesti poikkeava.

      Oravanpyörä
      8. Olen ollut palkkatöissä jo yli kymmenen vuotta ja tulen olemaan vielä monta kymmentä vuotta.

      9. No, TET tuli käytyä ja sitten pääsin osa-aikatöihin yhteen firmaan. Siitä se työura lähti.

      10. Tietokonealalla olen.

      11. Töissä.

      Ulkonäkö/Keho
      12. 185 cm.

      13. Laiha/hoikka.

      14. Vähän perustasoa alempi.

      15. Tavallisen ja komean välillä. Ei ruma.

      16. Olen turhankin laiha. Lihaksia minulla ei ole suuremmin esitellä.

      17. En juurikaan.

      18. En. Käyn parturissa ja ajan partani ja silleen, mutta en näe vaivaa erikseen koristautua.


      Rutiinit
      19. En. Syön työlounaita.

      20. Noin kerran.

      21. Noin kerran kuukaudessa.

      22. On, mutta ihan vähän. Juuri nyt ei ole yhtään, kun vasta eilen siivosin.

      23. En.

      Hygienia
      24. Melkein päivittäin.

      25. Ovat.

      26. En.

      27. En päivittäin, mutta monta kertaa viikossa.

      28. Kerran parissa-kolmessa viikossa.

      29. Kahdesti joka päivä.

      Aktiivisuus
      30. Harrastan pääosin valokuvausta, sitä tulee tehtyä ohimennen joka päivä. mutta varsinaisesti paneudun siihen vain pari kertaa kuukaudessa.

      31. Etenkin talvisin arkisin en juuri koskaan. Kesäisin olen aktiivisempi kun en halua heittää vapaa-aikaani hukkaan neljän seinän sisällä. Ravintolassa nyt käyn joka päivä kun syön työlounaani siellä mutta sitä ei lasketa.

      32. Talvisin en juuri koskaan. Kesäisin kerran-pari kuukaudessa.

      Terveys ( tupakka riippuvuudet osiossa )
      33. Useita kertoja viikossa.

      34. En juuri koskaan.

      35. En. Käytän alkoholia enemmän kuin pitäisi mutta en ole riippuvainen siitä. Voisin pitää pidempää taukoa siitä koska vain haluaisin.

      36. Korkeintaan kerran.

      37. Pari-kolme kertaa korkeintaan.

      38. Pari-kolme kertaa korkeintaan.

      39. Pari-kolme kertaa korkeintaan.

      40. Hyvin harvoin.

      41. Hyvin harvoin.

      42. Etenkin kesäisin kävelen tuon matkan hyvin usein. Talvisin harvemmin. Pyöräillyt en ole useampaan vuoteen.

      43. En juurikaan kovin usein.

      Mielenterveys
      44. Asperger, mutta hyvin lievä. Kävin tukiryhmässä kerran ja tajusin ettei tämä ole minun paikkani. Tunsin olevani ainoa selväjärkinen.

      45. Ei mielenterveyteen liittyvää, mutta minulta murtui luu vuonna 2010, ja sen vuoksi olen lääkityksessä.

      46. Olen joskus miettinyt, mutta hylännyt ajatuksen saman tien.

      47. Stressaan ihmissuhteista ja raha-asioista.

      48. Kyllä.

      49. Kyllä.

      Sosiaalisuus
      50. Tuttavia ja muita tuttuja on useita kymmeniä. Varsinaisia ystäviä vähemmän.

      51 Monta kertaa joka kuukausi, ja tämäkin poislukien työpaikka, jossa pakostakin tapaa kumpaakin sukupuolta olevia tuttuja.

      52. Sama juttu kuin edellä.

      53. Monta kertaa kuukaudessa.

      54. Olen.

      Riippuvuudet ( muut kuin mainittu alkoholi )
      55. En ole koskaan tupakoinut enkä aiokaan.

      56. Noin kaksi-kolme.

      57. En ole koskaan pelannut Internet-pelejä enkä aiokaan.

      58. En ole koskaan käyttänyt mitään huumeita enkä aiokaan.

      59. Sama juttu kuin edellä.

      Taustat
      60. On.

      61. On.

      62. Ei ole koskaan.

      63. Tulen.

      Misandria/Misogynia
      64. En vihaa miehiä enkä naisia mutta uskon kuitenkin että naisilla on parisuhde- ja seksiasiat helpompia kuin miehillä. Minulla on aika heikko itsetunto naisia kohtaan juuri tämän asian vuoksi. Uskon asian muuttuvan jos joskus löytäisin kummpanin.

    • dbrgns

      Perustiedot
      1. Mies
      2. 28

      Sukupuolielämä
      3. Olen paljon yksin mutten koe itseäni yksinäiseksi
      4. Olen kokematon verrattuna useimpiin. Poikus oli tallella vielä muutama vuosi sitten. Sen jälkeen olen kahden kanssa ollut silleen. Viime kerrasta on 1 ja puol vuotta.
      5. En ole virallisesti koskaan seurustellut. Nyt olen kuitenkin jo pidemmän aikaa tapaillut yhtä johon viittaan jatkossa sanalla "tyttöystävä" vaikkei hän sitä virallisesti olekaan. Seksin suhteen hän odottaa avioliittoon.
      6. En ole yhtään epävarma seksuaalisesti. Mutta kunnioitan naista enkä halua antaa sellaista kuvaa että olen kiinnostunut vain panemisesta. Sen moni varmaan tulkitsee niin että olisin jotenkin epävarma tai epäseksuaalinen ihminen.
      7. Minulla on melkein kaikki fetissit, mutten ole mitenkään pakkomielteinen niiden suhteen.

      Oravanpyörä
      8. Olen ollut töissä ja olen nytkin.
      9. Joskus kauan sitten olin työharjoittelussa
      10. En vastaa tähän koska en halua että minua tunnistetaan.
      11. Töissä olen.

      Ulkonäkö/Keho
      12. 175
      13. Hoikka/Urheilullinen
      14. Fyysinen kuntoni on hyvä
      15. Komea
      16. Ei ulkonäössäni kai muuta "vikaa" ole kuin etten ole yli 180 senttinen.
      17. Jossain määrin tyylikkäästi pukeudn kai, mutta trendejä en seuraa.
      18. En mitenkään mainittavan paljoa näe vaivaa ulkonäköni eteen.

      Rutiinit
      19. Ainakin yksi lämmin ateria päivässä tulee syötyä
      20. Harvemmin kuin kerran viikossa tiskaan. Jos eläisin naisen kanssa niin hoitaisin toki kotiaskareita tunnollisemmin.
      21. Siivoan noin kerran kuukaudessa. Enpä kauheasti kyllä sotkekaan.
      22. Lattioilla on useimmiten vaatteita.
      23. Yleensä sijaan vuoteeni.

      Hygienia
      24. Pari kertaa viikossa käyn suihkussa
      25. Kynnet ovat yleensä leikatut
      26. Pesen yleensä käteni jos laitan ruokaa.
      27. Vaihdan sukat ja alushousut noin kerran kahdessa päivässä.
      28. Vuodevaihteet vaihdan noin kerran kahdessa kuukaudessa.
      29. Pesen hampaat yleensä kerran päivässä, joskus kahdesti.

      Aktiivisuus
      30. En käy säännöllisesti harrastamassa mitään. Kaikki harrastukseni tapahtuu kotona.
      31. Pari kertaa viikossa käyn ulkona tekemässä jotain muuta kuin kaupassa/koulussa/töissä?
      32. Baarissa käyminen on hyvin epäsäännöllistä. Voi mennä puoli vuotta etten käy kertaakaan. Nyt "tyttöystävän" mieliksi on tullut käytyä useammin.

      33. Yleensä en juo yhtään alkoholia. Nyt "tyttöystävän" seurassa on tullut juotua ehkä kerran viikossa.
      34. En ole koskaan juonut humalahakuisesti.
      35. Alkoholinjuomiseni ei pitäisi olla ongelma
      36. Pikaruokaa tulee joskus syötyä kolme kertaa viikossa. Joskus ei kertaakaan koko viikossa.
      37. Joskus en syö makeisia kertaakaan viikossa. Joskus muutaman kerran viikossa.
      38. Harvemmin kuin kerran viikossa tulee syötyä rasvaisia herkkuja.
      39. Virvoitusjuomia juon pari kertaa viikossa
      40. Syön melkeinpä päivittäin salaattia.
      41. Hedelmiä tulee syötyä päivittäin.
      42. Yli 1 km tulee varmaan käveltyä päivittäin.
      43. Varsinaista kuntoilua harrastan harvemmin kuin kerran viikossa.

      Mielenterveys
      44. Ei ole diagnosoitu mielenterveydellisiä sairauksia.
      45. Minulla ei ole lääkitystä
      46. En ole harkinnut itsemurhaa
      47. En ole ahdistunut. Joskus jotkut asiat stressaavat toki.
      48. En mainittavan paljon kärsi sosiaalisten tilanteiden pelosta, vaikken kovin sosiaalinen olekaan.
      49. Pidän itseäni henkisesti vakaana

      Sosiaalisuus
      50. Minulla on noin 12 ystävää. Tosi läheistä ystävää on ehkä noin 5.
      51. Tapaan melkein päivittäin kasvotusten samaa sukupuolta olevia tuttuja.
      52. Tapaan "tyttöystävää" aika monta kertaa viikossa.
      53. Parin viikon välein.
      54. En ole netissä sosiaalisesti kovin aktiivinen.

      Riippuvuudet ( muut kuin mainittu alkoholi )
      55. En
      56. En
      57. En
      58. En
      59. En

      Taustat
      60. Ei ole paljoa kiusattu koulussa. Ehkä ihan pikkaisen.
      61. Oli koulussa ystäviä
      62. Töissä minua ei ole kiusattu
      63. Tulen työkavereiden kanssa toimeen, mutta mikään kovin sosiaalinen en ole.

      Misandria/Misogynia
      64. En vihaa ketään. Moni voi saada minusta katkeran kuvan kun puhun naisista, mutta ei totuuden puhuminen ole katkeruutta. Eikä se kuva jonka olen yleisesti ottaen naisista saanut katoaisi minnekään vaikka löytäisinkin sen oikean. Tietäisin silti millaisia suurin osa naisista on.
      Mutta kuten sanottu, ei se ole katkeruutta. Olen melko positiivinen ihminen naisten paskamaisuudesta huolimatta.

    • suunta hukassa

      Vähemmän kysymyksiä yhteen gallupiin. Ei noita vastauksia jaksa lukea, vertailla ja analysoida. Ja jos ei ole tarkoituskaan, niin miksi gallup? Mitä tällä haetaan?

      • surunveri

        Minusta on ainakin mukava vilkuilla minkälaisia vastauksia tulee :)


      • 43yrehhreh
        surunveri kirjoitti:

        Minusta on ainakin mukava vilkuilla minkälaisia vastauksia tulee :)

        Joo, ei noi mitenkään huonoja kysymyksiä ole. Kiinnostaisi toki nähdä sunkin vastaukset. Kuten myös muiden palstan vakikävijöiden :)


    • HC-ATm

      En jaksanut edes lukea kysymysten listaa läpi, puhumattakaan siitä että olisin alkanut vastaamaan jokaiseen niistä...

    • sdffssfsfsf

      Kopioikaa aloituksen viesti kokonaan ja sitten vastatkaa suoraan kysymysten perään. Helpottaa lukijan työtä.

      • surunveri

        Näin voi tehdä, mutta silloin merkkimäärä helposti ylittyy. Itse suosittelisin korvaamaan kysymyksen sellaisella vastauksella, jonka substanssi on ymmärrettävissä ilman kysymystä.


      • surunveri
        surunveri kirjoitti:

        Näin voi tehdä, mutta silloin merkkimäärä helposti ylittyy. Itse suosittelisin korvaamaan kysymyksen sellaisella vastauksella, jonka substanssi on ymmärrettävissä ilman kysymystä.

        Tälle palstahäirikölle, joka laittaa aina monta miinusta/plussaa kerralla, sais kyllä ylläpito tehdä jotain


      • Linja jatkuu
        surunveri kirjoitti:

        Tälle palstahäirikölle, joka laittaa aina monta miinusta/plussaa kerralla, sais kyllä ylläpito tehdä jotain

        Poistatat itsellesi epämieluisia vastauksia jatkuvasti.


      • Öö..
        surunveri kirjoitti:

        Tälle palstahäirikölle, joka laittaa aina monta miinusta/plussaa kerralla, sais kyllä ylläpito tehdä jotain

        Eikös se ollut vaan yksi miinus/plus -merkki per vastaaja? En ole itse ainakaan pystynyt kun kerran plussaa tai miinustamaan?


      • surunveri
        Linja jatkuu kirjoitti:

        Poistatat itsellesi epämieluisia vastauksia jatkuvasti.

        Minusta tässä on ihan asiallinen ketju, johon kommentoivien ihmisten älämölön tarkoituksena on ilmeisesti lähinnä pilata koko ketju. Luulen että palstalla olisi sellaisia ihmisiä, joita kiinnostaisi vastata tämmöseen ketjuun, sekä lukea muiden ihmisten vastauksia. Mutta sitten täällä on sun kaltanen tyyppi, joka kirjoittelee näitä roskaviestejä, ja emmä tiedä oletko se sä vai kuka, mutta joku jaksaa jatkuvasti laittaa noita plussia ja miinuksia useamman kerralla, ilmeisesti koska on sen luontoinen tyyppi, että haluaa mustamaalata käyttäjiä, joista ei pidä, mm. kirjoittelemalla kaikenlaisia epäsuoria haukkumaviestejä, provokaatioita ja sen sellaisia. Sitten itse plussaa niitä omia viestejään, ja kun näitä viestejä kritisoi, niin laittaa miinuksia vastauksiin. Ja kun nämä fiksumman puoleiset vaikuttajat ovat aika harvassa palstalla, niin sehän sitten uppoaa enemmistöön.


      • surunveri
        Öö.. kirjoitti:

        Eikös se ollut vaan yksi miinus/plus -merkki per vastaaja? En ole itse ainakaan pystynyt kun kerran plussaa tai miinustamaan?

        Kyllä niitä voi laittaa heti useamman. Muutaman kerran esimerkiksi on tämä samainen henkilö laittanut minuutissa -60 johonkin kommenttiini, vaikka ketjun lukulaskuri on ollut vain esimerkiksi 5 lukijaa. No eniwei, hän nyt on vaihtanut tyyliään vähän vaivihkaisemmaksi, koska on siinä mielessä luonteeltaan häiriintynyt, että pyrkii manipuloimaan palstan yleisilmettä. Ihmisten mielipiteisiin siis vaikuttaa tällainen näinkin yksinkertainen toimi - itseasiassa jos ei vaikuttaisi, ei tätä koko plus/miinus toimintoa olisi olemassa.


      • sdfsfssssdf
        surunveri kirjoitti:

        Kyllä niitä voi laittaa heti useamman. Muutaman kerran esimerkiksi on tämä samainen henkilö laittanut minuutissa -60 johonkin kommenttiini, vaikka ketjun lukulaskuri on ollut vain esimerkiksi 5 lukijaa. No eniwei, hän nyt on vaihtanut tyyliään vähän vaivihkaisemmaksi, koska on siinä mielessä luonteeltaan häiriintynyt, että pyrkii manipuloimaan palstan yleisilmettä. Ihmisten mielipiteisiin siis vaikuttaa tällainen näinkin yksinkertainen toimi - itseasiassa jos ei vaikuttaisi, ei tätä koko plus/miinus toimintoa olisi olemassa.

        Olen kyllä miettinyt, että miten noita plus/miinuksia voi sama henkilö antaa jatkuvalla syötöllä?


      • surunveri
        sdfsfssssdf kirjoitti:

        Olen kyllä miettinyt, että miten noita plus/miinuksia voi sama henkilö antaa jatkuvalla syötöllä?

        En ole vaivautunut asiaa selvittämään, mutta luulisin että esimerkiksi jos osaa webbiohjelmointia ja C ohjelmointia, niin voi tuota käyttää näitä internetin ilmaisia proxypalvelimia, joiden kautta lähettää tämä ääni ohjelmapohjaisesti. Jos joku ymmärtää tommosen päälle niin voi kertoa toki jos se keino mahdolisesti vois olla tämmönen. Ja varmaan on jotain helpompiakin tapoja.


    • n40+

      Vastaan kahdessa viestissä, niin merkkimäärä ei ylity. :) Osa 1:

      Perustiedot
      1. Oletko mies vai nainen? Nainen
      2. Kuinka vanha olet? 44

      Sukupuolielämä
      3. Oletko yksinäinen? Kyllä
      4. Oletko kokematon seksuaalisesti? ( Onko viime kerrasta kauan? ) En, mutta viime kerrasta on vuosia.
      5. Oletko seurustellut koskaan? ( Milloin viimeksi? ) Usemman kerran, mutta viimeksi 2004.
      6. Oletko seksuaalisesti epävarma? ( Itsetunto ongelmat tai vast. ) Tauon takia ehkä hieman.
      7. Onko sinulla jokin fetissi tai oletko seksuaalisesti poikkeava? Ei.

      Oravanpyörä
      8. Oletko ollut joskus palkkatöissä? ( tai oletko nyt? ) Kyllä, toistakymmentä työpaikkaa.
      9. Oletko joskus ollut harjoittelussa? ( koulun puolesta, vai muutenkin? ) En.
      10. Mikä on koulutuksesi/ammattisi? ( tai tulee olemaan, jos opiskelet? ) Minulla on kaksi alempaa korkeakoulututkintoa. Ammattinimkkeet ovat vaihdelleet.
      11. Oletko tällä hetkellä opiskelija/työtön/töissä/eläkkeellä/harjoittelussa? Olen tällä hetkellä työtön.

      Ulkonäkö/Keho
      12. Oletko kuinka pitkä? Olen melko lyhyt.
      13. Laiha/Hoikka/Urheilullinen/Normaali//Tukevahko/Lihava? Pyöreähkö mutta sopusuhtainen.
      14. Fyysinen kunto? On ollut parempikin. Kunnonkohotusprojekti meneillään.
      15. Ulkonäkö arvio ruma, tavallinen-, kaunis/komea? Kasvot hyvänäköiset, kroppa keskinkertainen.
      16. Erityisiä piirteitä tai vikoja ulkomuodossa? Ei mittään silmiinpistävää.
      17. Pyritkö pukeutumaan tyylikkäästi? Kyllä, oman tyylini mukaisesti.
      18. Näetkö vaivaa somistamiseen: hiustenvärjäys, parturi/kampaaja, meikkaus, parranajo, lävistykset, tatuoinnit, korut jne? Värjään ja laitan hiuksia, meikkaan ja käytän koruja. Tatuointeja ja lävistyksiä ole. Partaakaan en aja. :P

      Rutiinit
      19. Laitatko useimmiten ainakin yhden lämpimän aterian itsellesi päivässä? Kyllä, vähintään yhden.
      20. Kuinka monta kertaa viikossa tiskaat? ( tiskikone käy ) Lähes päivttäin.
      21. Montako kertaa viikossa a) Imuroit ja/tai luutuat b) Järjestelet tai puhdistat pinnat? (Tai kuukaudessa) Pyrin tekemään jonkinlaisen suurpiirteisen siivouksen viikottain, perusteellisemman kerran kuussa, joskus harvemminkin.
      22. Onko lattioillasi useammin vaatteita/pyykkiä kuin ei? ( entä juuri nyt? ) Ei muita kuin sukkia, tällä hetkellä lojuu pari paria.
      23. Sijaatko vuoteesi aamulla herättyäsi? En useimmiten laita päiväpeitettä, mutta peitot ojentelen yleensä.

      Hygienia
      24. Kuinka monta kertaa viikossa käyt suihkussa? Vähintään kerran päivässä, usein kaksi.
      25. Ovatko kyntesi useammin leikkaamattomat kuin eivät? Aina leikatut, viilatut ja lakatut.
      26. Pesetkö kätesi yleensä ennen ruoan valmistamista sekä ateriointia? En, mutta pesen kädet aina kun tulen ulkoa sisään.
      27. Vaihdatko sukat/alusvaatteet päivittäin? Kuinka usein? Alusvaatteet yleensä aamuin illoin, sukat pari kolme kertaa viikossa. Sisällä olen melkein aina ilman sukkia.
      28. Kuinka usein vaihdat vuodevaatteet? Keskimäärin kerran kuussa.
      29. Kuinka usein peset hampaat? Aamuin illoin.

    • Tämmöstä tänne

      Ei tuollaiseen kysymyslitaniaan jaksa vastata, tässä lyhennettynä:

      Olen mies. Naisia olen tavannut ja suhteitakin on ollut , työssä käyn ja tienaankin jotain. Ammattitutkintoja on kaksi.

      En polta, en juo, en narkkaa, en ole uskovainen. Joskus join viinaa. Tupakkaa kokeilin mutten tykännyt. Huumehommat ei kiinnostaneet.

      Treenaan säännöllisesti kamppailulajeja ja käyn punttisalilla 3-4 kertaa viikossa sen lisäksi. Kävelen niin paljon kuin jaksan.

      Baareissa en käy, kun ei kiinnosta sellainen tyhjänpäiväinen touhu.

      En mieti ulkomuotoani tai pukeutumistani isosti.
      Rumat ne vaattellla koreilee tjsp.

      Ei kiinnosta olla katkera tai syytellä ihmisiä joita en edes tunne.

    • n40+

      Osa 2:

      Aktiivisuus
      30. Käytkö vähintään kerran viikossa säännöllisen harrastuksen parissa?
      ( muutkin kuin liikunnalliset harrastukset ) Tällä hetkellä harrastan pääasiassa kotona.
      31. Kuinka monta kertaa viikossa käyt ulkona tekemässä jotain muuta kuin kaupassa/koulussa/töissä? Esim. kirjastossa, elokuvissa, ravintolassa? Vaihtelee paljon, ehkä keskimäärinpari kertaa viikossa.
      32. Kuinka monta kertaa viikossa/kuukaudessa käyt baarissa tai vast.?
      ( myös selvinpäin ) En käy nykyisin baareissa oikeastaan ollenkaan.

      Terveys ( tupakka riippuvuudet osiossa )
      33. Kuinka monta kertaa viikossa juot 1-4 ravintola-annosta alkoholia? Juon alkoholia muutaman kerran vuodessa, yleensä 1-4 annosta kerrallaan.
      34. Kuinka monta kertaa viikossa juot yli 4 annosta tai humalahakuisesti? En koskaan.
      35. Koetko alkoholin käytön olevan ongelma? No eipä se ongelma ole koskaan ollut.
      36. Kuinka monta kertaa viikossa syöt pikaruokaa/pizzaa/grillillä? Harvemmin kuin kerran kuussa.
      37. Kuinka monta kertaa viikossa syöt makeisia. Harvemmin kuin kerran kuussa, jos ei kurkkupastilleja lasketa
      38. Kuinka monta kertaa viikossa syöt rasvaisia herkkuja? (sipsit,leivokset) Pari kertaa kuussa ehkä.
      39. Kuinka monta kertaa viikossa juot virvoitusjuomia 0,5 Litraa? En juo virvoitusjuomia.
      40. Kuinka monena päivänä viikossa syöt kasviksia, salaattia? Joka päivä.
      41. Kuinka monena päivänä viikossa syöt hedelmiä? Joka päivä, yleensä 4-5.
      42. Kuinka monta kertaa viikossa kävelet/pyöräilet yli 1km matkan? Keskimäärin pari kertaa viikossa.
      43. Kuinka monta kertaa viikossa harrastat kuntoilua? 3-4 kertaa viikossa.
      ( Kotona tai muualla. Esim. tanssiminen käy )

      Mielenterveys
      44. Onko sinulla diagnosoitu mielenterveydellinen sairaus tai oireyhtymä?
      Esim. Masennus, Bipo, Asperger, OCD, PH.. ( oletko tervehtynyt sittemmin? ) Olen sairastanut keskivaikean masennuksen vuosia sitten.
      45. Onko sinulla siihen lääkitys? ( tai onko joskus ollut? ) Ei ollut.
      46. Oletko joskus harkinnut/yrittäny itsemurhaa? En.
      47. Oletko ahdistunut, stressaatko? ( terveys, tulevaisuus, ihmissuhteet, raha-asiat ) Raha-ja terveysasioista on jonkin verran stressiä.
      48. Kärsitkö sosiaalisten tilanteiden pelosta tai erityisesti niihin liittyvästä ahdistuksesta tai muista negatiivisista tunteista? En.
      49. Sanoisitko olevasi vakaa henkisesti? Kyllä, suhteellisen vakaa.

      Sosiaalisuus
      50. Kuinka monta ystävää katsoisit sinulla olevan? Kymmenkunta.
      51. Kuinka usein tapaat kasvotusten samaa sukupuolta olevia tuttuja? Vaihtelee paljon, joskus useamman kerran viikossa, joskus voi mennä kuukausikin etten tapaa ketään kasvotusten, puhun kyllä puhelimesaa ainakin viikoittain.
      52. Kuinka usein tapaat kasvotusten vastakkaista sukupuolta olevia tuttuja? Harvemmin kuin naispuolisia.
      53. Kuinka usein tapaat perheenjäseniä, sisaruksia, tai vast? Ei ole perhettä.
      54. Oletko sosiaalisesti aktiivinen internetin välityksellä? esim facebook En.

      Riippuvuudet ( muut kuin mainittu alkoholi )
      55. Tupakoitko? Poltatko päivittäin 1-12, 12-24, 25? Vain kun olet juomassa? En ole koskaan tupakoinut.
      56. Kuinka monta kuppia kahvia juot päivässä/viikossa? Muutama kuppi päivässä.
      57. Pelaatko jotain internet peliä yli 3 tuntia päivässä? ( esim. wow ) En.
      58. Oletko joskus polttanut pilveä säännöllisesti? ( entä nyt? ) En.
      59. Oletko joskus käyttänyt kovempia huumausaineita? ( entä nyt? ) En.

      Taustat
      60. Onko sinua kiusattu koulussa? Kyllä.
      61. Onko sinulla koulu aikoina ollut ystäviä? Kyllä.
      62. Onko sinua kiusattu työelämässä? ( esim ikävä esimies, työkaverit ) Ei.
      63. Tuletko nykyisten työkaveriesi kanssa hyvin toimeen? -

      Misandria/Misogynia
      64. Vihaatko miehiä/naisia? Oletko katkera? Syytätkö miehiä/naisia? En.
      Luulisitko näiden muuttuvan, jos löytäisit kumppanin?

    • kuulostanen tylsältä

      Tämäkin tulee kahdessa osassa:

      Perustiedot
      1. Oletko mies vai nainen? Mies
      2. Kuinka vanha olet? Kohta 30

      Sukupuolielämä
      3. Oletko yksinäinen? Kyllä
      4. Oletko kokematon seksuaalisesti? ( Onko viime kerrasta kauan? ) En ole, viime kerrasta parisen kuukautta
      5. Oletko seurustellut koskaan? ( Milloin viimeksi? ) Olen, viime seurustelukerrasta 3,5 tai 4,5 vuotta…en tiedä oliko toi viimeisin varsinainen seurustelusuhde.
      6. Oletko seksuaalisesti epävarma? ( Itsetunto ongelmat tai vast. ) Noo, en pahemmin ole.
      7. Onko sinulla jokin fetissi tai oletko seksuaalisesti poikkeava? Ei kyllä mitään fetissiä ole, mutta erilaiset leikit olis kivoja. Aika normaali olen, ehkä normia hieman pervompi.

      Oravanpyörä
      8. Oletko ollut joskus palkkatöissä? ( tai oletko nyt? ) Olen ollut, mutta en tällä hetkellä.
      9. Oletko joskus ollut harjoittelussa? ( koulun puolesta, vai muutenkin? ) Olen ollut koulun puolesta juu.
      10. Mikä on koulutuksesi/ammattisi? ( tai tulee olemaan, jos opiskelet? ) Insinööri olen.
      11. Oletko tällä hetkellä opiskelija/työtön/töissä/eläkkeellä/harjoittelussa? Työtön, työtön, työtön, työtön…jaa, eikö tää olekaan se työttömyyspäivärahahakemus :)

      Ulkonäkö/Keho
      12. Oletko kuinka pitkä? Aika lyhyt mieheksi, yli 170 cm nyt kuitenkin.
      13. Laiha/Hoikka/Urheilullinen/Normaali//Tukevahko/Lihava? Urheilullinen
      14. Fyysinen kunto? Aika hyvä.
      15. Ulkonäkö arvio ruma, tavallinen-, kaunis/komea? Aika tavallinen, söpöksikin kehuttu sekä komeaksi valehdeltu.
      16. Erityisiä piirteitä tai vikoja ulkomuodossa? Kyllähän sitä haluaisi parannella itteään monellakin eri tavalla. Täytyy silti olla tyytyväinen siihen mitä on.
      17. Pyritkö pukeutumaan tyylikkäästi? Yleensä kiinnitän jonkin verran pukeutumiseen huomiota, mutten nyt mitään älyttömästi.
      18. Näetkö vaivaa somistamiseen: hiustenvärjäys, parturi/kampaaja, meikkaus, parranajo, lävistykset, tatuoinnit, korut jne? Parturilla reilun kuukauden välein, parta joka toinen päivä, tatskoja tai läväreitä ei ole ja ainakaan tatskoja en edes ota. Eipä läväritkään kiinnosta. Jotain ranne-/kaulakorua voin heittää päälle harvakseltaan.

      Rutiinit
      19. Laitatko useimmiten ainakin yhden lämpimän aterian itsellesi päivässä? Pari lämmintä ateriaa yleensä. Aterioita päivässä keskimäärin viisi.
      20. Kuinka monta kertaa viikossa tiskaat? ( tiskikone käy ) Olisipa tuo tiskikone…joka päivä pitää tiskata kun lähinnä kotona tulee pääasiassa ruokailtua.
      21. Montako kertaa viikossa a) Imuroit ja/tai luutuat b) Järjestelet tai puhdistat pinnat? (Tai kuukaudessa) Toi ”kuukaudessa” sopii itelle paremmin. Sanotaan, että pari kolme kertaa kuukaudessa imuroin. Pari kertaa viikossa pyyhin pölyjä ja jotain kylppäriä putsaan vähän. Siivoan paremmin vasta sitten jos on joku vieras tulossa kylään. Eli aika harvoin täytyy siivota paremmin :D
      22. Onko lattioillasi useammin vaatteita/pyykkiä kuin ei? ( entä juuri nyt? ) No ei nyt lattioilla sentään. Paitsi no sukat voi säilyttää lattialla ku lattiaa vasten ne muutenkin on. Toivottavasti et Surunveri ite lattialla kledjujas pidä 
      23. Sijaatko vuoteesi aamulla herättyäsi? En, sillä on kuulemma hyvä, että vuode saisi kuivata nukkumisen jälkeen. Kehosta tulee kosteutta, en siis pissaa joka yö alleni tms. Jos tulee vieraita tai imuroin, sitten laitan päiväpeiton.

      Hygienia
      24. Kuinka monta kertaa viikossa käyt suihkussa? Joka päivä, yksi kerta riittänyt toistaiseksi, joskus harvoin voi joutua käymään useammin.
      25. Ovatko kyntesi useammin leikkaamattomat kuin eivät? välillä tulee leikattua ja uusin villitys on viilaaminen. Joskus harvoin hermostuneena saatan syödä kynsiä.
      26. Pesetkö kätesi yleensä ennen ruoan valmistamista sekä ateriointia? Kyllä joo.
      27. Vaihdatko sukat/alusvaatteet päivittäin? Kuinka usein? Suihkun yhteydessä vaihdan kalsongit ja sukat. T-paita voi mennä parikin päivää.
      28. Kuinka usein vaihdat vuodevaatteet? Joka toinen viikko. Okei, nyt on mennyt joka kolmas viikko. Tyynyliinan vaihdan kerran viikossa.
      29. Kuinka usein peset hampaat? ( kahdesti/kerran päivässä, useimpina päivinä, pari kertaa viikossa) Aamuin illoin.

      Aktiivisuus
      30. Käytkö vähintään kerran viikossa säännöllisen harrastuksen parissa?
      ( muutkin kuin liikunnalliset harrastukset ) 4 krt viikossa salilla ja kerran viikossa juoksulenkillä. Aloittaisin joogan, mutta ne tunnit on yllättävän kalliita työttömälle.
      31. Kuinka monta kertaa viikossa käyt ulkona tekemässä jotain muuta kuin kaupassa/koulussa/töissä? Esim. kirjastossa, elokuvissa, ravintolassa? En käy paljon missään. Viikonloppuisin vanhempiani ja jotain kaveria moikkaamassa.
      32. Kuinka monta kertaa viikossa/kuukaudessa käyt baarissa tai vast.?
      ( myös selvinpäin ) Viime vuoden saldo oli ehkä 4-5 kertaa.

    • kuulostanen tylsältä

      Terveys ( tupakka riippuvuudet osiossa )
      33. Kuinka monta kertaa viikossa juot 1-4 ravintola-annosta alkoholia? Korkeintaan kerran viikossa 1 joku itetehty drinkki. Välillä menee kuukausikin etten juo yhtään.
      34. Kuinka monta kertaa viikossa juot yli 4 annosta tai humalahakuisesti? Harvoin vedän kunnon naamoja, mutta sanotaan, että keskim. joka toinen kuukausi.
      35. Koetko alkoholin käytön olevan ongelma? En koe, en ole koskaan ottanut seuraavana päivänä edes korjaussarjaa tai muutenkaan päiväkausia ryypännyt.
      36. Kuinka monta kertaa viikossa syöt pikaruokaa/pizzaa/grillillä? Kerran viikossa suunnilleen.
      37. Kuinka monta kertaa viikossa syöt makeisia? Kerran tai kaksi viikossa
      38. Kuinka monta kertaa viikossa syöt rasvaisia herkkuja? (sipsit,leivokset) Kerran viikossa
      39. Kuinka monta kertaa viikossa juot virvoitusjuomia 0,5 Litraa? En ikinä. Ehkä jonkun drinkin joukossa voi mennä limsaa. Juon melkein aina vettä vaan.
      40. Kuinka monena päivänä viikossa syöt kasviksia, salaattia? Päivittäin.
      41. Kuinka monena päivänä viikossa syöt hedelmiä? Päivittäin, useammankin. Syön suht terveellisesti ja ruokaan lisäravinteisiin mulla menee varmaan 300 euroa kuussa, en ole kyllä laskenut.
      42. Kuinka monta kertaa viikossa kävelet/pyöräilet yli 1km matkan? Ainakin 5 krt viikossa
      43. Kuinka monta kertaa viikossa harrastat kuntoilua?
      ( Kotona tai muualla. Esim. tanssiminen käy ) 5-6 kertaa/vko

      Mielenterveys
      44. Onko sinulla diagnosoitu mielenterveydellinen sairaus tai oireyhtymä?
      Esim. Masennus, Bipo, Asperger, OCD, PH.. ( oletko tervehtynyt sittemmin? ) No joskus kauan sitten kävin lääkärille valittamassa masennusta, mutta en mä niitä lääkkeitä alkanut käyttämään ja on tässä nyt pärjäilty ihan.
      45. Onko sinulla siihen lääkitys? ( tai onko joskus ollut? ) Syön terveellisesti ja liikun aika paljon. Noi on hyviä mielenterveydellekin.
      46. Oletko joskus harkinnut/yrittäny itsemurhaa? En ole.
      47. Oletko ahdistunut, stressaatko? ( terveys, tulevaisuus, ihmissuhteet, raha-asiat ) No en tunnu saavan mistään oman alan töitä! Pitäisi olla 5 vuotta työkokemusta melkein kaikkiin paikkoihin, mutta mistäs sitä työkokemusta saat kun et mihinkään pääse edes aloittamaan uraasi.
      48. Kärsitkö sosiaalisten tilanteiden pelosta tai erityisesti niihin liittyvästä ahdistuksesta tai muista negatiivisista tunteista? No joo, joskus.
      49. Sanoisitko olevasi vakaa henkisesti? Ei tässä mitään sekoamisen vaaraa kyllä tuntuisi olevan. Toki välillä on itsetunnon kanssa ongelmia. Luulen silti, että jossain ääriolosuhteissa pärjäisin hyvin, en alkaisi panikoimaan tai menettäisi toimintakykyäni.

      Sosiaalisuus
      50. Kuinka monta ystävää katsoisit sinulla olevan? Hyviä ystäviä on kourallinen. Tuttuja on vähän enemmän.
      51. Kuinka usein tapaat kasvotusten samaa sukupuolta olevia tuttuja? Hyvänpäivän tuttuja joka toinen päivä ainakin, mutta kavereita muutaman kerran viikossa.
      52. Kuinka usein tapaat kasvotusten vastakkaista sukupuolta olevia tuttuja? Harvemmin, ellei sitten ole säätöä jonkun kanssa meneillään.
      53. Kuinka usein tapaat perheenjäseniä, sisaruksia, tai vast? Kerran viikossa.
      54. Oletko sosiaalisesti aktiivinen internetin välityksellä? esim facebook. En ole fabossa, mutta hyvä kirjeenvaihtokaveri löytyy ja tietty näillä foorumeilla tule käytyä. Skypetän jonkun verran muutamien kavereiden kanssa.

    • kuulostanko tylsältä

      Tää meni sittenkin kolmeen osaan. Kyllä tulee tälle ketjulle pitutta jos kaikki hoitaa homman samalla tavalla...


      Riippuvuudet ( muut kuin mainittu alkoholi )
      55. Tupakoitko? Poltatko päivittäin 1-12, 12-24, 25? Vain kun olet juomassa? En polta, mutta muutaman kerran vuodessa voi vaikka juominkien kylkeen imasta muutaman körssin tai mitä sitten onkaan tarjolla.
      56. Kuinka monta kuppia kahvia juot päivässä/viikossa? En yhtään, teetä aamuisin
      57. Pelaatko jotain internet peliä yli 3 tuntia päivässä? ( esim. wow ) En ole vuosiin pelannut mitään, paitsi ehkä ohimennen jossain kaverin luona
      58. Oletko joskus polttanut pilveä säännöllisesti? ( entä nyt? ) En nyt kauhean säännöllisesti, mutta nuorempana tuli kyllä bajauteltua aina silloin tällöin. Onhan se ihan kivaa, mutta nyt ei ole tullut melkein kahteen vuoteen taas harrasteltua. Ensin työn hankinta ja sitten jos joku tarjoaisi, niin mikä jottei voisi taas vähän sihauttaakin.
      59. Oletko joskus käyttänyt kovempia huumausaineita? ( entä nyt? ) On jotain tullut kokeiltua. Lähinnä kyllä miedompia aineita. Mitään en ole käyttämällä käyttänyt.

      Taustat
      60. Onko sinua kiusattu koulussa? On yläasteella vähän, ala-asteella itekin kiusasin vähän.
      61. Onko sinulla koulu aikoina ollut ystäviä? On, mutta lukioaikana en hankkinyt yhtään ystävää. Ei mua kiusattu, mutta olin muuten vaan yksikseni eikä sosialisointi jostain syystä kiinnostanut silloin.
      62. Onko sinua kiusattu työelämässä? ( esim ikävä esimies, työkaverit ) Ei ole, lähinnä ite ollut joskus hiukan kettumainen. Mutta oon kyllä oikeesti reilu tyyppi. Kaveeraan mielelläni niittenkin kanssa, joita muut voivat kiusata.
      63. Tuletko nykyisten työkaveriesi kanssa hyvin toimeen? Aika vähissä on noi työkaverit näin työttömänä

      Misandria/Misogynia
      64. Vihaatko miehiä/naisia? Oletko katkera? Syytätkö miehiä/naisia?
      Luulisitko näiden muuttuvan, jos löytäisit kumppanin? Kieltämättä olen katkeroitunut, ja siihen on varmasti paljon vaikuttanut tämänkin palstan tekstit. Ehkä tuo palstakatkeruus on tarttuvaa tyyppiä. Eiköhän se katkeruus pääty siihen kun hommaan jonkun tyttökaverin/kaveritytön. Täytyy vaan se työpaikka saada nyt ensin, työtön mies nyt ei kelpaa kenellekään.

    • make kalliosta

      Perustiedot
      1. Olen mies
      2. 29v

      Sukupuolielämä
      3. Välillä yksinäisyys kyllä vaivaa
      4. En ole kokematon, edellisestä seksikerrasta aikaa 1kk
      5. En ole koskaan seurustellut, lähinnä vain tapailuasteelle olen päässyt naisten kanssa.
      6. Kyllähän sitä aina vähän epävarma on, varsinkin uuden kumppanin kanssa ihan alussa
      7. Eipä minulla mitään kovin erikoisia fetissejä ole, mutta pidän monipuolisesta seksistä joka sekin varmaan voi olla joillekin jo fetissiin verrattavissa oleva asia

      Oravanpyörä
      8. Olen ollut palkkatöissä useinkin
      9. Parissa harjoittelupaikassa on tullut oltua vuosien saatossa
      10. Maisteri (kaupallinen ala)
      11. Työtön opiskelija

      Ulkonäkö/Keho
      12. 182 pitkä
      13. Normaali vartaloinen
      14. Hyvä fyysinen kunto, muttei näkyvää lihasta kuitenkaan
      15. Olen ihan tavallisen näköinen mies
      16. Ei mitään millä erottautua massasta
      17. Pyrin pukeutumaan siististi ja asiallisesti
      18. Näetkö vaivaa somistamiseen: hiustenvärjäys, parturi/kampaaja, meikkaus, parranajo, lävistykset, tatuoinnit, korut jne?

      Rutiinit
      19. Aamupuuro tulee tehtyä ja yksi lämmin ateria syötyä joka päivä
      20. Tiskaan 2 kertaa viikossa jos ei ole vieraita tulossa käymään
      21. 3-4 kertaa kuussa tulee siivottua, yleensä aina juuri ennen vieraiden saapumista
      22. En jätä ikinä vaatteita lattialle vaan ne ovat joko kaapissa tai sitten jonkin tuolin pääll
      23. Nukun parvella, enkä sijaa sitä ellei ole vieraita tulossa

      Hygienia
      24. Käyn joka päivä suihkussa
      25. Leikkaan kynnet joka viikko
      26. Pesen kädet ennen ruuan laittoa/sen syömistä
      27. Vaihdan alusvaatteet ja sukat joka päivä
      28. Vaihdan vuodevaatteet 1-2 kertaa kuussa
      29. Pesen hampaat kahdesti päivässä, tosin useamminkin saisi kun ei ne vieläkään valkoisilta näytä

      Aktiivisuus
      30. Käyn salilla 1-2 kertaa viikossa ja erään toisen harrastuksen parissa menee myös 1-2 kertaa viikossa aikaa
      31. Käyn melkein joka päivä ulkona, joko lenkillä tai sitten tapaan kavereita
      32. Kerran viikossa tulee käytyä baarissa, tosin yleensä en juo edes kahta tuoppia illan aikana

      Terveys ( tupakka riippuvuudet osiossa )
      33. Juon 1-4 annosta alkoholia ehkä keskimäärin kerran viikossa
      34. En juo humalanhakuisesti, mutta ehkä 5 kertaa vuodessa saatan juoda normaalia enemmänkin alkoholia
      35. Alkoholi ei ole minulle ongelma, siitä todisteena minulla on kaapissa puoliksi juotu viskipullo vuodelta 2007
      36. 1-2 kertaa viikossa tulee syötyä roskaruokaa
      37. En osta itse ikinä karkkia muuten kuin elokuvissa käydessäni
      38. Sipsejä tai muuta rasvaista namia tulee ostettua ehkä kerran viikossa (yleensä joku donitsi yms.)
      39. Limsaa ostan joka viikonloppu yhden 1.5l pullon
      40. Salaattia tulee syötyä lähinnä arkisin normaali ruuan yhteydessä
      41. Syön joka päivä hedelmiä
      42. Kävelen joka päivä vähintään 1km, usein lähemmäs 5km
      43. Kuntoilen 2-3 päivänä viikossa

      Mielenterveys
      44. Minulla ei ole mielenterveysongelmia
      45. En ole ikinä syönyt mt-lääkkeitä
      46. En ole ikinä yrittänyt itsemurhaa
      47. Koulu ja työelämä stressaa aina välillä, kuten myös naisasiatkin
      48. En pelkää sosiaalisia tilanteita
      49. Olen henkisesti vakaa, vähän liiankin...

      Sosiaalisuus
      50. Minulla on 7 ystävää joita tapaan vähintään kerran kuussa
      51. Tapaan päivittäin samaa sukupuolta olevia tuttuja
      52. 1-2 viikossa tulee tavattua myös toista sukupuolta olevia tuttuja
      53. Tapaan vanhempiani 3-4 kertaa vuodessa (asuvat 800km päässä)
      54. Käytän erästä internet chattia 3-5 iltana viikossa, en käytä facebookia

      Riippuvuudet ( muut kuin mainittu alkoholi )
      55. En tupakoi, ikinä
      56. En juo kahvia, teetä juon ehkä kerran viikossa
      57. En pelaa internetpelejä, joskus nostalgian vimmasssa saatan kuluttaa kuukauden aikana ehkä 1-2h pelaamiseen
      58. En ole ikinä polttanut pilveä
      59. Enkä ole kokeillut ikinä sitä vahvempiakaan huumeita

      Taustat
      60. Ala-asteella minua kiusattiin hieman
      61. Minulla oli 4 ystävää kouluaikoina
      62. Minua on kiusattu työelämässä, mutta reagoin siihen huumorilla
      63. Viimeisimmässä työpaikassa tulin hyvin juttuun kaikkien työkavereideni kanssa, tosin yhden kanssa oli välillä vähän niin ja näin...

      Misandria/Misogynia
      64. En vihaa naisia, joskus olen jopa hieman kateellinen heille.

    • surunveri

      Perustiedot
      1. Mies
      2. 26

      Sukupuolielämä
      3. Vietän paljon aikaa yksin, kaipaan lähinnä naisseuraa
      4. Poikuus on vielä tallella
      5. Viimeksi "Seurustelin" joskus yli 10v sitten,
      6. Olen melko estynyt intiimiasioiden suhteen
      7. Ei mielestäni mitään erityistä fetissiä. Poikkeavuudesta tosin niin olen viimeaikoina kokeillut näitä naisten vaatteita.

      Oravanpyörä
      8. En ole ollut ns. oikeissa töissä
      9. Kuntouttavassa työtoiminnassa ja työkokeilussa
      10. Ei ammattia/koulutusta, peruskoulu
      11. Olen kuntouttavassatoiminnassa

      Ulkonäkö/Keho
      12. 183cm
      13. Vähän liian laiha.
      14. Kehno kunto
      15. Ulkonäkö on hieman keskimääräistä huonompi
      16. Viimevuonna sairastuin psoriasikseen, lievä kosmeettinen haitta. Purenta on myös huono.
      17. Valitsen vaatteeni mukavuuden ja ulkonäön perusteella siten miten ne minua miellyttävät, muista en tiedä.
      18. En huolittele ulkonäköäni mitenkään erityisesti, parran kyllä ajan melko säännöllisesti. Meikkausta olen kokeillut, mutta se ei liity arkiruutiineihin tms.

      Rutiinit
      19. Laiskistunut ruoanlaiton suhteen, kotiruokaa laitan kerran viikossa jos sitäkään, einesruokia tulee syötä paljon, pakastepizzoja jne.
      20. Pyrin tiskaamaan joka päivä, välillä jää väliin.
      21. Imuroin kerran viikossa, järjestelmen tavaroita muun tekemisen ohella, pääsääntöisesti asunto on pienes epäjärjestyksessä. Nykyään moppailen harvoin.
      22. Vien vaatteeni pääsääntöisesti pyykkikoriin.
      23. Melko usein sijaan vuoteeni herättyäni, joskin en huolellisesti

      Hygienia
      24. Suihkussa käyn lähes joka päivä herättyäni
      25. Kitaraa tulee näpyteltyä ja kynnet häiritsee siinä, joten aika usein leikkelen kynsiä.
      26. Pesen käsiäni ruoanlaiton yhteydessä aina, mutta ennen ateriointia en yleensä muista.
      27. Kahden päivän välein, päivittäin ei tule vaihdettua sukkia tai edes alusvaatteita
      28. Vuodevaatteita vaihdan epäsäännöllisesti, mutta sanotaanko nyt vaikka että 1 tai 2 krt/kk
      29. Hampaat harjaan noin kerran päivässä

      Aktiivisuus
      30. En harrasta mitään erityistä.
      31. Kirjastossa tulee joskus käytyä, kirppareilla pyörittyä, sillon tällöin myös kaupungilla. Sanotaanko nyt vaikka että keskimäärin kerran viikossa.
      32. En käy baareissa lainkaan.

      Terveys ( tupakka riippuvuudet osiossa )
      33. Alkoholia en juo, silloin kun join, vain vähän.
      34. En siis juo ollenkaan, humalahakuinen juominen on teinivuosien muistoja.
      35. En juo, mutta ei se ollut ongelma silloinkaan kun vielä join.
      36. Grillin ja pizzerian ruokia en syö kuin ehkä kerran kuukaudessa, mutta pakastepizzoja syön kotona usein
      37. Makeisia tulee oikeastaan nykyään syötyä myös liian usein, sanotaanko nyt vaikka 3 kertaa viikossa. Sellaisen pienen TV tai pantteri pussin ostan yleensä.
      38. Rasvaisia herkkuja syön aika harvoin, sanotaanko 1-2 kuukaudessa
      39. Virvoitusjuomia en juo lainkaan
      40. Kausiluontoista. Tuoreita vihanneksia en syö oikeastaan koskaan, pakastevihanneksia aika usein. Esim nuudeleiden sekaan niitä mielellään pistää pussillisen.
      41. Hedelmiä.. Tämäkin vaihtelee tosi paljon. Sanotaanko pari kertaa viikossa.
      42. Pyöräilen tai kävelen noin 5 kertaa viikossa.
      43. En erityisemmin kuntoile, joskus pidän kotona pientä kuntopiiriä tosin, kausiluontoista juttua


      Mielenterveys
      44. Paniikkikohtauksia olen saanut joskus, ei muita juttuja
      45. Ei ole (ollut) lääkitystä
      46. Harkinnut melko usein, mutta kun sitä miettii niin eihän se järkevältä koskaan vaikuta, mutta elämä tuntuu turhalta joskus.
      47. Olen hyvin ahdistuvaa tyyppiä, huolehdin monenlaisesta, terveyshuolista erityisesti.
      48. Sosiaalisissa tilanteissa toimiminen on vuosien saatossa muuttunut vaikeammaksi ja vaikeammaksi. Nuorempana olin tosi sosiaalinen.
      49. noh sanotaanko melko vakaa. Välillä alkaa masentaa tai joudun epätoivon valtaan mikä näkyy myös käytöksessä.

      Sosiaalisuus
      50. Minulla ei ole lainkaan ystäviä
      51. Tapaan tuttuja ehkä kerran vuodessa
      52. Viimekerrasta kun tapasin jonkun naispuolisen tutun on n. 8 vuotta tj.
      53. Perheenjäseniä tapaan muutaman kerran vuodessa
      54. Netissä kirjoittelen lähinnä s24 chatissa ja palstoille, facebookkia en käytä

      Riippuvuudet ( muut kuin mainittu alkoholi )
      55. Poltan varmaankin n. 20-25 tupakkia päivässä. :(
      56. Liikaa. Varmaan yli 10 kuppia kahvia päivässä? :D
      57. En oikeastaan pelaa mitään, shakkia ja sen sellaista tosin välillä
      58. Pilveä olen joskus kokeillut, yli 10 vuotta. Turhaa.
      59. En aio kokeillakkaan huumeita.

      Taustat
      60. Ei ole oikeastaan kiusattu koulussa. Pääsääntöisesti tulin kaikkien kanssa toimeen.
      61. peruskoulussa oli muutamia ystäviä
      62. "Työelämässä" ei ole kiusattu tms. Mukavia ihmisiä tavannut, en ole tutustunut.
      63. Tulen hyvin toimeen.

      Misandria/Misogynia
      64. En vihaa naisia, enkä miehiäkään. Olen välillä katkera yksinäisyydestäni, nyppii vähän kun kukaan nainen ei ole koskaan kiinnostunut, vaikka yritän tuota seuraa etsiä. Heillä samassa tilanteessa taas ei ole mitään vastaavia ongelmia. En kuitenkaan syytä naisia tästä, koska minusta tämä on sekä miesten toiminnan seurausta että osa ihmisten kulttuuria, silti harmittaa välillä.

      • surunveri

        58. Pilveä olen joskus kokeillut, yli 10 vuotta SITTEN . Turhaa.

        Siis kokeillut kaksi yksittäistä kertaa :DDDD


      • surunveri
        surunveri kirjoitti:

        58. Pilveä olen joskus kokeillut, yli 10 vuotta SITTEN . Turhaa.

        Siis kokeillut kaksi yksittäistä kertaa :DDDD

        Muutamia paikkauksia pitää tehdä noihin vastauksiin:

        40. Kausiluontoista. Tuoreita vihanneksia en syö oikeastaan koskaan, pakastevihanneksia aika usein. Esim nuudeleiden sekaan niitä mielellään pistää pussillisen.

        Kuntouttavassa työtoiminnassa syön lounaalla myös salaattia joten käytännössä arkipäivisin tulee kasviksia syötä jossain muodossa.

        38. Rasvaisia herkkuja syön aika harvoin, sanotaanko 1-2 kuukaudessa

        Silloin tällöin innostun leipomaan esimerkiksi pannukakun tai omenapiirakan, ja tämä voi myös olla kausiluontoista että esim parina päivänä peräkkäin, tai sitten menee pitkään ettei tuu tehtyä mitään.. Noh vähän useammin kuitenkin.


    • mies 86

      1. Mies.
      2. Samanikäinen kuin sinä, 26.
      3. En osaa sanoa. Haluaisin tavata yhden tytön, mutta ujostuttaa.
      4. Olen.
      5. En ole.
      6. Enpä oikeastaan.
      7. En usko.

      8. Olen ollut joissakin palkallisissa töissä.
      9. Olen ollut harjoittelussa.
      10. Yo-matkailuvirkailija, filosofian kandidaatti.
      11. Olen opiskelija.

      12. 181 cm.
      13. Hoikka, urheilullinen, normaali... fuck it.
      14. Hyvä.
      15. Normi. Persoonaton kauluspaita-look, kauppismainen tyyli.
      16. Dunno? Ei kai.
      17. Pyrin pukeutumaan edustavasti.
      18. Parran pyrin ajamaan. Haluan myös vaikuttaa freesiltä.

      19. Juu.
      20. Tiskaan vain pienissä erissä, yleensä aterioinnin jälkeen.
      21. Noin kerran viikossa.
      22. Usemmin on.
      23. Melkein aina.

      Jatkan joskus myöhemmin.

    • Oasis

      Enpä ole ikuisuuksiin vastannut minkäänlaisiin kyselyihin, joten oli pakko yöni ratoksi vastailla :)

      Perustiedot
      1. Nainen
      2. 33

      Sukupuolielämä
      3. Olen yksinäinen
      4. En ole seksuaalisesti kokematon, mutta viime kerrasta on kuukausia
      5. Pitkä suhde päättyi muutamia kuukausia sitten
      6. Oletko seksuaalisesti epävarma? Tällä hetkellä ehkä hiukan
      7. En ole seksuaalisesti mitenkään erityisen poikkeava

      Oravanpyörä
      8. Olen palkkatöissä
      9. Olen ollut harjoittelussa opiskelun yhteydessä
      10. Kaupallisen alan korkeakoulututkinto
      11. Kts. kohta 8

      Ulkonäkö/Keho
      12. 173cm
      13. Normaali
      14. Kunto voisi olla parempi, urheilu on jäänyt urheilu viime aikoina liian vähiin johtuen elämäntilanteesta
      15. Tavis kait...
      16. Ulkonäössäni ei ole mitään erityisen huomiota herättävää
      17. Pyrin pukeutumaan tilanteeseen sopivalla tavalla
      18. Käyn kampaajalla suht säännöllisesti, meikkaan päivittäin, käyn kosmetologilla jne normisettiä

      Rutiinit
      19. Laitan normaalisti vähintään yhden lämpimän aterian päivässä
      20. Riippuu tiskimäärästä, mutta tiskikone käy useita kertoja viikossa
      21. Teen viikkosiivouksen pitäen sisällään imuroinnin, lattianpesun, vessojen pesut, pölyt yms
      22. Ei ole vaatteita lattioilla, joskus jää hetkeksi lapsen vaatteet lattialle lojumaan iltapesun yhteydessä tms.
      23. En sijaa vuodetta aamuisin. Tapa jäi lapsen synnyttyä, elämästä muka tuli niin kiireistä ettei enää aamuisin ehdi paneutua asunnon siistimiseen...

      Hygienia
      24.Käyn päivittäin suihkussa
      25. En juurikaan leikkaa kynsiäni, viilaan niitä tarvittaessa
      26. Pesen käteni aina ennen ruoan valmistamista ja syöntiä
      27. Alusvaatteet vaihdan päivittäin (tietty!!!)
      28. Vuodevaatteet vaihdan kerran viikossa
      29. Hampaat pesen kaksi kertaa päivässä, käytän sekä hammaslankaa että suuvettä ja käyn säännöllisesti hammaslääkärillä/hammashygienistillä.

      Aktiivisuus
      30. Käyn vähintään kerran viikossa harrastamassa säännöllisesti
      31. Tällä hetkellä käyn harvemmin esim elokuvissa, useimmiten tekemiset liittyy johonkin mitä teen lapseni kanssa
      32. En ole käynyt baarissa 4 kuukauteen ja veikkaisin, että seuraavaan kertaan voi hyvinkin mennä toiset 4kk

      Terveys ( tupakka riippuvuudet osiossa )
      33. Juon n 1-2 annosta alkoholia kuukaudessa
      34. Kts kohta 33
      35. Alkoholinkäyttö ei ole minulle ongelma
      36. Syön pikaruokaa ehkä kerran kahdessa kuukaudessa
      37. Syön makeisia kerran viikossa
      38. Kahvittelun ohella saatan jotain keksiä tms syödä pari kertaa viikossa
      39. En juurikaan juo virvoitusjuomia
      40. Syön kasviksia/salaattia päivittäin
      41. Syön hedelmiä päivittäin
      42. Kävelen/Juoksen/Pyöräilen normaalisti pari kertaa viikossa yli 1km matkan
      43. Normaalisti vähintään 3krt/vko, viime aikoina kuntoilut jääneet vähemmälle

      Mielenterveys
      44. Ei ole diagnosoitu mielenterveyteen liittyviä sairauksia
      45. -
      46. En ole yrittänyt itsemurhaa
      47. Tällä hetkellä olen ahdistunut johtuen tämänhetkisestä elämäntilanteestani
      48. En kärsi sosiaalisiin tilanteisiin liittyvistä peloista, joskin viime aikoina en ole ollut sosiaalisesti parhaimmillani
      49. Sanoisin olevani henkisesti vakaa

      Sosiaalisuus
      50. Minulla on 10 läheistä ystävää, kymmeniä ns. kavereita
      51. Tapaan kasvotusten ystäviäni liian vähän, monen kohdalla johtuen etäisyyksistä mutta ystävyys ei onneksi lopu tapaamisten vähyyteen
      52. Silloin tällöin
      53. Tapaan sisaruksiani n. 10 kertaa vuodessa, asumme kaukana toisistamme mutta pidämme tiiviisti yhteyttä muuten
      54. Olen sosiaalisesti jonkinverran aktiviinen netissä, minut kyllä tavoittaa facebookista päivittäin

      Riippuvuudet ( muut kuin mainittu alkoholi )
      55. En tupakoi
      56. Juon 2-3 kuppia kahvia päivässä
      57. En pelaa mitään internetpelejä (tai muitakaan pelejä)
      58. En ole koskaan polttanut pilveä
      59. En ole koskaan kokeillut huumeita

      Taustat
      60. Minua on kiusattu koulussa melko vähän
      61. Minulla on ollut kouluaikoina ystäviä
      62. Minua on kiusattu työelämässä tilanteessa, jossa minä tulin valituksi tehtävään johon oli useita hakijoita työyhteisöstämme. Kiusaaminen oli lähinnä porukan ulospuolelle jättämistä
      63. Tulen nykyisten työkavereideni kanssa loistavasti toimeen

      Misandria/Misogynia
      64. En vihaa miehiä enkä naisia, vaikka tällä hetkellä tunnenkin katkeruutta johtuen elämäntilanteestani

    • :DDD

      63. Tulen nykyisten työkavereideni kanssa loistavasti toimeen

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2092
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1966
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1905
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe