Kummola veronmaksajien kukkarolla tänään A-studiossa

Matti kukkarossa

Kummolan suurin huoli lätkäväkivallasta on se, että rahat turvakaukaloihin pitää saada veronmaksajilta. Pois vaan kunnista turhat liikuntarahat ja terveyskeskukset, koska rahojen pitää riittää Kummolan käyttöön.

Mies itse ei näe mitään korjattavaa pelaamisessa, että jatkakaa vain rauhassa pahoinpitelyitä. Siitä saa vain parin matsin pelikiellon. No hätä.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaukaloon pitkille

sivuille toiset maalit lisää ja tuplaviivat pitkittäin ja peluutettais kahdella kiekolla niin tulis sutinaa.
      tai toinen vaihtis että otettais kiekko pois kokonaan ja ilman mailoja huideltais päästä päähän.
      miljonäärit heittää settii ja pari maalii per ottelu vaikka ovat olevinaan ammattilaisia.
      keksiköön jotain muuta kun joustavat laidat ja kypärät.

• risu6

Kulervo Kammolalle potkut. On niin yliielinen paskamaha,että kuvottaa.Ei ole eduks jääkiekolle tommonen johtaja.

• Ai perkules sä olitkin jo tän viestin luonut mua aiemmin. Sorry kun tein omani mut menköön.

• GJ2+2

Helsingin jääkenttäsäätiön ei pidä suostua maksumieheski turvakaulaolle, koska silloin HIFKin hankkeeseen käytettäisiin veronmaksajien rahaa. HIFK maksakoon itse liigabisneksensä kulut. Yksi pelaaja palkataan vähemmän kaudeksi ja saadaan turvakaukalo lopuille..

• Tero-671

Oli SM-liiga Vuorinenkin iltalehden mukaan tulossa veromaksajien kukkarolle. Kun he isolla rahalla temmeltävät ja tekevät bisnestä, pitäisi muka kunnan veronmaksajien kustantaa turvakaukalot. Ei käy! Kyllä he saavat itse hankkia ne. Alle pelaajan vuosipalkka menee siihen. Röyhkeää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      2187
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      2102
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      13
      1611
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      62
      1432
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1389
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      875
    7. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      90
      757
    8. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      737
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      718
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      683
    Aihe