Mitenkään arvostelematta ja ottamatta elämäänne kantaa,

heini oulusta

Jasmin (ja Dennis) kysyisin ihan vaan sellaista asiaa,

että mikä on se juttu, minkä takia meidän julkkisjuorupalstalaisten pitäisi olla kiinnostuneita sinusta Jasmin (ja puolisostasi Dennisistä)?

Kun ei ole saatu vastausta.

Itse olen niin yksinkertainen, että en keksi. Eikä tarvitse nyt alkaa sättiä minua tyhmäksi ja kateelliseksi. Tyhmä olen, en kateellinen, mutta saa kai tyhmäkin kysyä?

19

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+5=10

Minä en myöskään tajua mksi nämä kaksi ovat joka viikko tällä juoru- rääpimispalstalla, ovatko ehkä siksi että kehuttaisiin kovasti vaan?? En tajua.

• Kysyn vaan

Epäsuhta pari, jossa ei mitään mainitsemisen arvoista tai kiinnostavaa.

• x7d586f79goinp

Ainakin vaikuttaa onnelliselta parilta, Jasmin on luonnollinen kaunotar ja vihdoin löytänyt rakkauden joten onko teidän tehtävä määritellä mikä on sopiva tai epäsopiva pari. Musta sopiva pari on aina sellainen jossa kaks ihmistä rakastaa toisiaan. Ei ihme et Jasmin otti mieluumin britin kun suomalaisen.

• istjcf
        x7d586f79goinp kirjoitti:

Ainakin vaikuttaa onnelliselta parilta, Jasmin on luonnollinen kaunotar ja vihdoin löytänyt rakkauden joten onko teidän tehtävä määritellä mikä on sopiva tai epäsopiva pari. Musta sopiva pari on aina sellainen jossa kaks ihmistä rakastaa toisiaan. Ei ihme et Jasmin otti mieluumin britin kun suomalaisen.

Ei ole kysymys siitä, onko pari onnellinen keskenään.
        Minunkin lähipiirini on täynnä onnellisia pareja.

Kyse on siitä, mitä kiinnostavaa näissä on.

• Hyvät naurut sain :D
        istjcf kirjoitti:

Ei ole kysymys siitä, onko pari onnellinen keskenään.
        Minunkin lähipiirini on täynnä onnellisia pareja.

Kyse on siitä, mitä kiinnostavaa näissä on.

Miksi kiinnostavuus olisi ongelma? Eikö se ratkea itsestään?
        Ellei kiinnosta, niin ei avaa, ei lue eikä kommentoi. Yleensä kuitenkin otsikko paljastaa kenestä kirjoitetaan.

Kommentoimattomat viestit vajoavat hetkessä piilosivuille.

Jasmin-viestit ovat kuitenkin niin häviävän pieni ripe tämänkin julkkisfoorumin täytteestä, ettei niistä luulisi haittaa olevan.

Suurin haitta on varmasti valittajien omissa kovaväleissä.

• wr4ze5xtr6ycui
        Hyvät naurut sain :D kirjoitti:

Miksi kiinnostavuus olisi ongelma? Eikö se ratkea itsestään?
        Ellei kiinnosta, niin ei avaa, ei lue eikä kommentoi. Yleensä kuitenkin otsikko paljastaa kenestä kirjoitetaan.

Kommentoimattomat viestit vajoavat hetkessä piilosivuille.

Jasmin-viestit ovat kuitenkin niin häviävän pieni ripe tämänkin julkkisfoorumin täytteestä, ettei niistä luulisi haittaa olevan.

Suurin haitta on varmasti valittajien omissa kovaväleissä.

Juuri samaa mietin ja suuri todennäköisyys siinä miksi jasmin ärsyttää on juuri se fakta että se kertoo avoimesti onnestaan ja jotkut ei kestä sitä. Jonkun martinan ja tukiaisten, yms haukkumiset ymmärrän mutta jasmin ei pyöri sellaisissa kohuissa tai skandaaleissa enää joten ei luulis sen asioiden ihmisiä noin häiritsevän.

• erkki niminen

Nyt sitä vastausta kehiin, Jasmin!

Kaikki tietää, että käyt tällä palstalla muutenkin.

Minulla on näistä jasminviesteistäkin hiukan toisenlainen teoria. :)

• täysin kyllästynyt

Ei se mitään teille vastaa. Se odottaa että kuolaavat yksinkertaiset ruudinkeksijä-fanittajat tulee puolustelemaan sitä ja tyrkyttämään dildoa sille joka kehtaa heidän "kaikkien punaisten mattojen " glamour-kuningatarta, maailman kauneinta ja älykkäintä naista arvostella.

• kukkohovi

kysyisin vaan että koska tuosta on tullut joku kansankynttilä että joka viikko antaa jonkun vinkin kuinka pitää elää ja olla.
      onko joku iltiksen toimittajan alasin.

• vaan mielipide

se että antaa negatiivista palautetta ei ole aina kateellisuutta!

• Lumikko!

Jasmin ja Lothar ovat turhiksia joista ei tiedä mitä ylipäätään tekevät täällä. Sama koskee Tukiaisia.

En koskaan pitänyt Jasminista. Tyrkky mikä tyrkky.

• iutsb x

Komppaan.

• MaraTheStara

"Emmagaala" unohtui listaltasi. Vai unohtuiko? :)

Tässäkin ketjussa kiteytyy kivasti muutamien kirjoittajien katkeruuden ohjaama logiikka.

Mielivaltaisesti määritellään kuka on julkkis ja siten kelvollinen tulla täällä mainituksi.

Ja kuten viesteistä voi nähdä, ainoa mikä tekee henkilöstä ei-julkun on se, että kirjoittaja ei jostakin syystä pidä hänestä, tai, kuten usein on havaittavissa, jopa suorastaan vihaa tai on katkera hänelle.

• heini oulusta

En ole kyllä tippaakaan kateellinen enkä varsinkaan katkera.
        Ja minkä ihmeen takia vihaisin jotain tyyppiä?

Aloituksessani kysyin asiallisesti, mikä on se pointti tässä asiassa.

Harrastamme täällä JULKKISJUORUJA, minun mielestäni Jasminin blogitöräytykset eivät edusta juoruja.

Toinen kysymys: Miksi negatiiviset mielipiteet tulkitaan aina kateudeksi, katkeruudeksi, vihaksi? Eivät ne sitä ole.

Jos minä nyt käyttäytyisin kuin positiivinen ja fiksu Jasmin-fani, niin kehoittaisin sinua ostamaan itsellesi dildon.
        Kaunista, fiksua ja positiivista vai mitä?

• Outoo kyselyä.
        heini oulusta kirjoitti:

En ole kyllä tippaakaan kateellinen enkä varsinkaan katkera.
        Ja minkä ihmeen takia vihaisin jotain tyyppiä?

Aloituksessani kysyin asiallisesti, mikä on se pointti tässä asiassa.

Harrastamme täällä JULKKISJUORUJA, minun mielestäni Jasminin blogitöräytykset eivät edusta juoruja.

Toinen kysymys: Miksi negatiiviset mielipiteet tulkitaan aina kateudeksi, katkeruudeksi, vihaksi? Eivät ne sitä ole.

Jos minä nyt käyttäytyisin kuin positiivinen ja fiksu Jasmin-fani, niin kehoittaisin sinua ostamaan itsellesi dildon.
        Kaunista, fiksua ja positiivista vai mitä?

No Jasminin nimi ja naama on tiedetty teinistä lähtien, jotkut ihmiset tykkää jotkut ei. Mitä sitten, se on julkkis ja täällä saa kirjottaa niistä. Jos mä esim luen sen blogia niin luen sitä just sen takia et tiedän jasminin ja joo, tykkään jopa lukee sen kuulumiset, mitä sitten.

• et osaa googlettaa?
        Outoo kyselyä. kirjoitti:

No Jasminin nimi ja naama on tiedetty teinistä lähtien, jotkut ihmiset tykkää jotkut ei. Mitä sitten, se on julkkis ja täällä saa kirjottaa niistä. Jos mä esim luen sen blogia niin luen sitä just sen takia et tiedän jasminin ja joo, tykkään jopa lukee sen kuulumiset, mitä sitten.

Kuules kun sitä blogia voi lukea netissä muualla, ei tarvii kopioida tänne keskustelupalstalle joka hvetin päivä!

• Aukeaako itsestään?
        et osaa googlettaa? kirjoitti:

Kuules kun sitä blogia voi lukea netissä muualla, ei tarvii kopioida tänne keskustelupalstalle joka hvetin päivä!

No jos haittaa niin älä avaa niitä aloituksia joissa näet jasminin nimen, ei pitäisi olla vaikeata aikuisen ihmisen tajuta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      116
      4895
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      115
      3978
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      215
      3896
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      172
      1369
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe