Martinaa soitettiin New Yorkilaisessa klubissa! :)

Maisa888

Heippa! Oltiin mieheni kanssa helmikuussa bilettämässä Element-klubilla nykissä ja yhtäkkiä kuulin tosi tutun kuuloisen biisin..sitten tajusin että sehän on martinan red light on(?) tms biisi.. Tosi hienoa:) you go girl!

42

1037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakki kunnossa

...Sitten sä heräsit unesta.

• Luulo ei ole ...

Onko se siis kopsattu tänne vai onko kuulijan sävelkorvassa vikaa?

• Show has started

Hei! Olikos se Martina siellä DJ-keikalla, kiertuehan käynnistyi ennakkotietojen mukaan jo aikoja sitten? Se kansainvälinen läpimurto ei ollutkaan turhaa lätinää, joskus sellaista ollut ilmassa Martinan puheiden osalta.

• Lujaa vientiä

Martinan USA:n-keikkailu selittäisi sen, ettei ole ehtinyt pientä Suomea kiertämään.

Jonkun vanhan ystävänsä kapakassa kai heitti viikonvaihteessa kaikan, mutta muuten ovat ulkomaankiireet vieneet artistia.

• globaali martina

Miksi jenkeissä soitettaisiin Pinkiä, Rihannaa tai Justin Bieberiä, kun on olemassa Martina, joka uskoo itseensä???

Sehän on selvä, että Martinaa soitetaan kaikilla klubeilla Jenkeissä? Suomi on valloitettu ja nyt on suuren maailman vuoro.

• harhojako?

Köyhyysrajalla elävä maailman valloittaja!

• Hyvä martina
        harhojako? kirjoitti:

Köyhyysrajalla elävä maailman valloittaja!

Niin kauan pysyykin köyhänä, kun tämän paskakansan keskellä pysyy. Martinan biisi on tosi hyvä, ja tytteli osaa hommansa. Täysin mahdollisuudet suureen menestykseen siinä missä onnettomalla Rihannallakin, tai muilla jenkeissä tuurilla tähdiksi nousseilla. (Rihannakin tuli tähdeksi sillä tuurilla, että Britney Spears ei laulanut Umbrellaa. Täysin tuuria ja Britneyn ansiota tuokin tähteys)

Martina on itse osaava ja ääntä on. Ei muuta kuin Jenkkilään vain ja pois täältä kateellisten ilkkujapaskojen maasta.

Onnea Martina, äläkä välitä näistä muuleista.

Muulit mylvii mutta karavaani kulkee :-))

Tsemppiä. Onnittelisin jos sinut kohtaisin, mutta se ei ole mahdollista varmaan ikinä;-)

• tgdfygfyhgfhghghgh

Ei sillä varmaan ole yhtään ulkomaan keikkaa..

• Totuus esiin

Oli Espanjan aurinkorannikolla, seiskassa oli kuva! Tosi ei muita asiakkaita ollut hotellissa altaalla, kun siellä oli talvikausi. Mutta varmaan keikoilla kuumat tunnelmat.

• Typeriä kommentteja

Tää on kyllä niin naurettavaa. Joku tulee kertomaan, että on kuullut Martinan biisiä soitettavan jossain NY:kin klubilla ja porukka täällä sekoaa täysin miinusnappiensa kanssa.

Miksi näin ei voisi olla? Mikä kaikki vaivaa tällä palstalla?

En itse fanita Marttiinaa, mutta en myöskään inhoa. Kyseinen neiti ei ole tehnyt mitään inhoamisen arvoista - ainakaan minulle.

Pakko lopettaa täällä käyminen, kun alkaa tosissaan palaa käämi.....

• Tsemppiä Martinalle

Samaa mieltä. En ymmärrä tätä Martinan vihaamista. Ihan hyvä tyttö. Onnea ja tsemppiä Martina.

• Kiitos nauruista

Todella typerä lapsellinen valhe, siis aloittajalta, eli tod näk Martinalta itseltään.
      Olet IDIOOTTI.
      Kiitos silti hyvistä nauruista!!!! :))))))

• secret lover

aloitusviesti todistaa aukottomasti, että huippumusikaalinen lahjakkuus, martina, on valloittanut upealla äänellään koko maailman. suomessa hän on väärin ymmärretty nero.

• go martina go!

Martinan ääni on kansainvälinen ja upea. Lisäksi hän todella osaa tehdä musiikkia!

Rihanna, Katy Perry, Adele, Shakira, Pink, Beyonce, Chrisina Aguilera, VAPISKAA!

• ikävä totuus

Kaikenlaisten harhojen kuuleminen ja näkyjen näkeminen aika yleinen ominaispiirre huumeiden käyttäjillä. New Yorkilaisissa yökerhoissa vetävät enemmän kokkelia nokkaan yhdessä viikonlopussa kuin Suomessa sataa lunta päivän aikana.

• ummessa oleva lehmä
    • ilotulitusta
    • ckoko

Olin itse tuolla samaisella klubilla samaan aikaan eikä siellä soitettu Martinan kappaletta.

• Pelle olet.

"Olin itse tuolla samaisella klubilla samaan aikaan eikä siellä soitettu Martinan kappaletta."

Aijaa, niinkö? Mistäs sinä tiedät, mihin aikaan aloittaja on ko. klubilla ollut, kun hän kirjoitti vain: "Oltiin mieheni kanssa helmikuussa bilettämässä Element-klubilla nykissä". Oletko ollut siis kyseisellä klubilla koko helmikuun 24/7, kun voit sanoa olleesi samaan aikaan? Kuukautta putkeen eivät valvo muut kuin piripäät, ja piripäiden juttuihin ei kannata luottaa ankankakan vertaa.

Menisit edes pois täältä.

• martinaluuseri
        Pelle olet. kirjoitti:

"Olin itse tuolla samaisella klubilla samaan aikaan eikä siellä soitettu Martinan kappaletta."

Aijaa, niinkö? Mistäs sinä tiedät, mihin aikaan aloittaja on ko. klubilla ollut, kun hän kirjoitti vain: "Oltiin mieheni kanssa helmikuussa bilettämässä Element-klubilla nykissä". Oletko ollut siis kyseisellä klubilla koko helmikuun 24/7, kun voit sanoa olleesi samaan aikaan? Kuukautta putkeen eivät valvo muut kuin piripäät, ja piripäiden juttuihin ei kannata luottaa ankankakan vertaa.

Menisit edes pois täältä.

Pelle olet itse! Nuija et tajunnut että ckokon viesti oli vitsi, yhtä tyhmä ja huumorintajuton olet kuin Martina. Ai, taisitkin olla Martina :)

• uuuuu2

Martha Genuineleaf tai sitten ehkä Martha Horsetail-pond. Kumpi ois parempi?

• Nykin rajalla

Ou jee!

Houston Streetillä tai siinä ihan vieressä on toinen Mara-fanien pyhiinvaelluspaikka!

http://www.rajatupa.fi/

Raja-tupa sijaitsee 24-tien varrella Tuhkamäen alla, Lahden ja Vääksyn välissä.

Ravintolasta löytyy:

A-oikeudet
      Keittiö
      Terassi
      Videotykki
      Karaoke

• Rajatupa rulaa

Siellä on myös cross kitchen:

Mm. Hawainleike.

• Hieno ele
        Rajatupa rulaa kirjoitti:

Siellä on myös cross kitchen:

Mm. Hawainleike.

Ehkä omistaja on niin kova Martinafani, että haluaa kirjoittaa ruokalistankin martinaksi?

• Äiti jeesaa
        Hieno ele kirjoitti:

Ehkä omistaja on niin kova Martinafani, että haluaa kirjoittaa ruokalistankin martinaksi?

Onkohan listassa reikiä?

• Mähönen ja mää ...

Miksei Maran blogi vieläkään poistu Seiskasta?

• Maran tähtiaika

Koska uusi blogi alkaa vasta helmi-maaliskuun vaihteessa!

• errare humanum est

Jos siellä jollain vieressäsi olleella on sattumoisin ollut puhelimen soittoäänenä "martinan red light on" ja se pirahti kun seisoit vieressä.

• tod errare

Haha! Soittoäänenä Nykissä?

• b4b643

niin huono vitsi että nauratti

• Nähty tämä

Samaa tasoa sen idiootti stripparin juttujen kanssa.

• Green light on

tyär kävi kiinassa ja toi sieltä jonkun paikallisen tusinabändin huilumusiikkia

soitatin sitä tossa kulmabaarissa ku siellä muuten soi aina ihan samat musat

ei porukka pahaks pistänyt, et huilua vähän vislattiin välillä

aika monessa paikassa, jos ite pyytää, ne soittaa musaa, jos tuot omat biisit mukana, mut vaan sit yhen tai kaks raitaa

• Martsuko itse?

Oikeinkirjoituksesta päätellen taitaa itse Martsu olla asialla; normaaliälyinen osaisi kirjoittaa "newyorkilaisessa"...

• Uros sudessa

Ei voinut olla Mara, kun kirjoitti, että oli miehensä kanssa.

• Sano siideri

Tai Anne copyna? Reikiä kieliopissa?

• miiuu1

Taisit olla sama henkilö, joka biletti Lontoossa yökerhossa ja siellä oli soinut Tuksun Apinamiäs :D

• Moguli Petzku

Onko Petzmanin autopesulakin Nykissä vai Korsossa?

• mä oon Madonna

Martina on maailmalla suositumpi kuin Lady Gaga.

• Hohhoijakkaa13

Kuulin Martsun biisin ukrainalaiselta radiokanavalta viikko sitten..kanava soittaa dancepainotteisesti musiikkia. Hauska yllätys :D

• Kateellinen tavis

Näin Martinan 'laulamassa' erään kauppakeskuksen pihalla, kun oli erään juorulehden joku tapahtuma. Yleisö oikeasti nauroi esiintyjälle. Ei mitään karismaa, ääntä, esiintymistaitoa. Ei edes itsekritiikkiä.

• PA Laitteet

Kaikki kuullostaa aikas huonolta ilman laitteita. Aikoinaan solistit mm. Eino Grön ja Olavi Virta VAATIVAT kaikulaitteita ja efektikoneita ym PA laitteita, että suostuivat livenä esiintymään.
        Aika rohkeaa Martinalta ilman laitteita alkaa settiä vetämään.
        Tottakai raakana ei kuullosta varmaan miltään.

• weer teer is mylly

Ainoa 'laite', jolla Maran laulu on kuulemiskelpoista on CD-soitin ja siihen jonkun oikean artistin levy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3857
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      189
      3694
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2108
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      153
      1127
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1034
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe