naisen tallomaa

kyllä korot tietää

Minua kiehtoo tilanne, jossa nainen astuu vahingossa jonkin päälle . Erityisen seksyä on jättää lattialle jotain, joka sitten hyvällä tuurilla liiskautuu koron alle. Kerran vaimo astu vahingossa metallikorkopiikkarilla lattialla olevan laskimen päälle. Kommee rusahdus... Työpaikkani naisten avokkaiden koroissa on puolestaan jauhautunut hapankorppua. Mitäs muut olette sujautelleet naisten tallottavaksi.

10

598

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rutinaa

Oi voi,mun vakkari domina on tuhonnut vaikka mitä kauniiden ja piittaamattomien jalkojen alle.Taskulaskimia,tupakka askeja,konvehtirasioita,leluautoja..kaikenmoista tavaraa sinne on jäänyt ja muotoutunut uudenlaiseksi.Jos sinne joskus uskaltaisi vaikka sormenpään työntää..

• kyllä korot tietää

Oltiin lähdössä synttäreille ja vaimo viimeisteli peilikaapin edessä seisten illan meikkiä. Jalkaansa rouva oli jo laittanut korkkarit, melko kapeakorkoiset avokkaat. Laskeuduin lattialle ja asetin käden oikean korkkarin taakse. aika kauan sain odotella, mutta sitten rouva tallasi koron suoraan etusormen kärjen päälle. Ehkä tuon vielä olisi kestänyt, mutta lady sai päähänsä keinauttaa korkoa niin, että hänen painonsa oli pelkän koron terävähkön reunan varassa. Sattui ihan tolkuttomasti. Lähdettiin siitä sitten synttäreille ja sormea särki ihanasti koko illan. Oli makeen syntistä kuunnella vaimon korkojen kopinaa vasten synttärisankarin parkettija ja samalla tuntea kipua sormessa. Nyt vaimo jo nukkuu, mutta aiompa vielä vähän noita sen korkkareita käydä nuoleskelemassa.

• varva

Oon nähny koppakuoriaisia ja muurahaisia liiskautuvan naisen jalkojen alle. Kaikki nuo ovat tapahtuneet vahingoissa, nainen on piittaamattomasti liikkunut.

• ric1

Millaiset kengät oli jalassa?

• varva

mustat tennarit, yhdesti oli korkkarit ja kerran sandaalit.

• Puudutus

Laita kieli alle, tuntuu puuduttavalta tai muna ni sekin puutuu

• vahingossa levisi

Minä Fantasioin, että noin 50 vee kaunis urheilullisen kropan omaava nainen seisoisi hieronta penkin päällä ja minä makaisin sen alla ja kukkakeppini tulisi sen hierontapenkin tasopinnan päälle sille tarkoitetusta henkitys reiästä ja sitten se Nainen nylonit tai sileät sukat jalassaan hieroisi jäykistyvää ja kasvavaa kukkakeppiäni jalkapohjallaan, luulien sitä, hieronta penkin kumikahvaksi, kun olen laittanut Kukkakeppiini nahkapäällysteen ja hän liikuttelisi sitä kuin tekniikka palloa ( naisen kuvitellessa olevansa leikkimielisessä jalkapallo matsissa) ohoh hups sanoi hän, kun luuli rikkoneensa nahkapäälysteisen kumikahvan ja sitten lopuksi astelis päkijöillä ja kantapäillä kukan littanaksi pannukakuksi...Girl Trampling on my flower, Flower is under foots, i have a feeling pain, girl press me again, girl trampling on my flower, flower is under her foots...Cougar Woman is Clamp-Machine, Flatten Flower is becoming Flat Pancake...Olen 20 vuotias poika, jonka jäykistyvä Kukka kasvaa 18 centtiin, mutta sitten 50 vuotias yli 60 kilonen kaunis nainen astuu vahingossa mustilla nylon polvisukillaan pikkuhousut ja rintsikat ainoastaan muuna vaatetuksena, astuu kivikovan 18 centtiä pitkän Kukkani päälle vahingossa jalkapohjilla, melkein koko painollaan, kantapäätkin vähän osuen puoliväliin Kukan vartta, jolloin kukka menee 18 centistä- 24 centtiin ja sitten uudestaan muutaman kerran vielä samalla tavalla ja sen jälkeen hän laittaa nappikset ja hieroo nappula pohjallaan kovettuvaa kukkaa ja sitten kääntyy selin ja unohtaakin kukan ja sitten selin nojautuu takaviistoon, jolloin hän on unohtanut täysin kukan, kiintoisan teevee ohjelman ohjelman tanssii tähtien kanssa takia ja sitten hän alkaa tanssahdella ja pieraisee vahingossa ja on päkijöillään, kunnes unohduksessaan laskeutuukin pikkuhiljaa kannoilleen, jolloin Kivi-Kova Kukka jää takanappien alle, jolloin nainen sanoo, että tulispa nyt se Riverdance-ohjelma ja hän sitten kääntyy taas poispäin ja tansahtelee kunnes häntä taas naurattaa telkkarin ohjelma niin, että hän astuu päkijöiltä kannoilleen pikkuhiljaa, niin, että melkein koko paino kallistuu takanappien päälle, joiden alle kivi-kova kukka on nytkin jäämässä, , mutta hän ei tunne mitään jalkojensa alla ja hän liikkuu vähän melkein koko paino kantanappien päällä ja Kivi-Kova Kukkani kantanappien alla ja hän vain on päällä kuin Mamma Futaaja ja hän pieraisee ja nauraa ja huutaa minulle ihan kuin olisin toisella puolella taloa tai niin hän luulee ja huutaa tummanruskeista Nylon polvisukistaan, että näähän on kuin Jalkapallosukat ja taas hän pieraisee ja hän nauraa niin, että lopulta hänen koko paino kallistuu Kantanapeille ja Kivi-Kova Kukkani Litistyy niin, että hän ei edes tunne jalkojensa alla mitään ja tv-ohjelma vaihtuu Riverdanceksi ja hän alkaa steppaamaan Kivi-Kovan Kukkani päällä tuntematta ( huomaamatta) alla mitään ja 32 sekuntia kestää, kun Kantanapit lyyssäävät Kivi-Kovaksi Kasvavan Kukan niin, että nahkasuoja kastuu Spermasta mutta Nainen ei huomaa yhtään mitään ja jatkaa vielä muutaman sekunnin oma Steppilu töminällä tum-tum tum-tum, kunnes hän ponkasee päkijä-napeilla vielä lähtiessään Suihkuun ennen tulevaa Taksi-matkaa eikä vieläkään ole tietoinen, että Kukkani oli ollut sen nahkasuojan sisällä ja minä lähden sitten äkkiä veke hieronta penkin alla olevasta pienestä makuusuojasta hänen ollessa suihkussa...ja huuhtelen vessassa nahkasuojuksen ja odotan vessassa vielä sen verran että amiksen liikunnan opettaja nainen lähtee taksilla kotiinsa, kun hän oli luonani vain tarkistamassa etätehtävääni...Laitan nahkasuojan piiloon ja menen heippaamaan häntä ja hän astuu vielä vahingossa varpailleni ja sanoo, hupsista anteeksi, tais tulla auts...ja lopulta hän sanoo, että etätehtäväsi on Kiitettävä ja kiitos, että täällä sai jumpatakin ihan Nappikset jalassakin, onneks sinulla on tollanen hierontapenkki, joka kestää tällaista podimpaakin Mammaa jopa nappikset jalassa...aaahhahhahhah heippa Heippa

• 17+5
      • h2o4

Olipa hyvä kuva naisesta Hai -saappaissa . Noitten alle kun jäisi jotain muutakin , niin se tekisi aika hyvää. On muuten mukavaa istua vieressä kun nainen ajaa autoa tuollaisilla saappailla.

• 14+3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      165
      3080
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      373
      2091
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      41
      1881
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      43
      1856
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1431
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1221
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1183
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      329
      993
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      114
      973
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      802
    Aihe