Minua on joinain öinä vaivannut sellanen, että kun makaan vasemmalla kyljellä niin oikea olkavarsi ja olkapää puutuu ja särkee hieman. Kun vaihdan asennon pois vasemmalta kyljeltä niin alkaa helpottaa. Tämä on kummalista kun luulisi käden puutuvan jos sen päällä nukkuu, mutta nyt käsi puutuu kun se on vapaana. Voisiko vika olla sydämessä, että se ei jaksa pumpata oikealle kädelle kun se on sydäntä ylempänä. Ei ole todettu mitään sydänsairautta, ikää 40, kestävyyskunto huono, mutta räjähtävää voimaa paljon kun vuosia puntteja nostellut.
Tämä on varmaan aika kaukaa haettu, mutta en keksi mitään tuki ja liikuntaelinjuttua mikä moista aiheuttaisi. Kenellekään en ole asiaa käynyt näyttämässä/puhumassa.
Oikea olkapää/käsi puutuu nukkuessa
5
5427
Vastaukset
- asdfgtrhdfgdfgh
Eipä kuulosta sydänoireelta. Nukkuessa voi käsi saada huonosti verenkiertoa. Herätessä ei aina voi tietää, miten on nukkunut ja miten on käsi ollut. Niskasta ja hartioista voi johtua käden puutuminen yöllä.
- ahtau....
Minulla löytyi kaularangan rtg.ssä CV-VI-välissä alkavaa juuriaukkoahtautta oikella.
Mulla on välillä puutumista olkapäässä ja olkäpäästä kyynärtaipeeseen.- Simo40..
Mitä sulle tehtiin sitten sen ahtauden kanssa?
- ahtau....
Simo40.. kirjoitti:
Mitä sulle tehtiin sitten sen ahtauden kanssa?
Ei vielä mitään, röntgen lääkärin mukaan niskassa ei ole mitään akuuttia.
Kuten sanoin vaiva on ajoittaista.
- Kaulavika
Joopa joo. Kaularangan nikamien degeneraatio aiheuttaa juuri tuollaisia puutumis- oireita.Luulin kuolevani kun ne ensi kerran tulivat. Nyt osaan jo ottaa kaiken vastaan vaikka kuinka inhottavia ja pelästyttäviä juttuja ovatkin. Sydämenikin alkaa jo oireilla. Oikea tyyny ja hyvä aseno auttaa jotenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 272021
En halua miestä joka
Havisee kuin haavan lehti kakat housussa eikä uskalla ottaa ohjia ja lähestyä naista. Niin kuin miehen kuuluu tehdä, oll2751816Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän4441605- 1401547
Arki on paljon tylsempää
kun en voi enää ihaillen seurata työntekoasi. Hyvä puoli on se että saan nukuttua ja syötyä, ei ollut kivaa olla jatkuva271523Yllättyisit miten iso, paksu ja esteettisesti kaunis minulla on!
Haluaisin tehdä sillä vaikutuksen sinuun ihana nainen. ❤️❤️🧡💛💚141389Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos861119Mikä tarve Kontulalla on paljastaa seksityötaustansa
Anna Kontula on koettu totiseksi kansanedustajaksi. Joka tosin on puolustanut aina seksityöläisiä. Mutta nyt Kontula ava281985- 91959
Ensitreffit alttarilla: Heti outo ratkaisu uusilta asiantuntijoilta: "On tehty reippaitakin..."
Ensitreffit alttarilla uudistui ja mukana on kaksi uutta asiantuntijaa: Joonas Pesonen ja Iida Mäkikallio. Kari Kanala j13957