Minua on joinain öinä vaivannut sellanen, että kun makaan vasemmalla kyljellä niin oikea olkavarsi ja olkapää puutuu ja särkee hieman. Kun vaihdan asennon pois vasemmalta kyljeltä niin alkaa helpottaa. Tämä on kummalista kun luulisi käden puutuvan jos sen päällä nukkuu, mutta nyt käsi puutuu kun se on vapaana. Voisiko vika olla sydämessä, että se ei jaksa pumpata oikealle kädelle kun se on sydäntä ylempänä. Ei ole todettu mitään sydänsairautta, ikää 40, kestävyyskunto huono, mutta räjähtävää voimaa paljon kun vuosia puntteja nostellut.
Tämä on varmaan aika kaukaa haettu, mutta en keksi mitään tuki ja liikuntaelinjuttua mikä moista aiheuttaisi. Kenellekään en ole asiaa käynyt näyttämässä/puhumassa.
Oikea olkapää/käsi puutuu nukkuessa
5
5314
Vastaukset
- asdfgtrhdfgdfgh
Eipä kuulosta sydänoireelta. Nukkuessa voi käsi saada huonosti verenkiertoa. Herätessä ei aina voi tietää, miten on nukkunut ja miten on käsi ollut. Niskasta ja hartioista voi johtua käden puutuminen yöllä.
- ahtau....
Minulla löytyi kaularangan rtg.ssä CV-VI-välissä alkavaa juuriaukkoahtautta oikella.
Mulla on välillä puutumista olkapäässä ja olkäpäästä kyynärtaipeeseen.- Simo40..
Mitä sulle tehtiin sitten sen ahtauden kanssa?
- ahtau....
Simo40.. kirjoitti:
Mitä sulle tehtiin sitten sen ahtauden kanssa?
Ei vielä mitään, röntgen lääkärin mukaan niskassa ei ole mitään akuuttia.
Kuten sanoin vaiva on ajoittaista.
- Kaulavika
Joopa joo. Kaularangan nikamien degeneraatio aiheuttaa juuri tuollaisia puutumis- oireita.Luulin kuolevani kun ne ensi kerran tulivat. Nyt osaan jo ottaa kaiken vastaan vaikka kuinka inhottavia ja pelästyttäviä juttuja ovatkin. Sydämenikin alkaa jo oireilla. Oikea tyyny ja hyvä aseno auttaa jotenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427095
- 323978
- 513422
- 412978
- 172746
- 372248
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472147- 422102