Moi pitkästä aikaa!
Tänään siis käväisi mielessä sijoittaa pitkävetoon seuraavalle triolle muutama euro:
Inter-TPS ( 1) X
Eli Interin 1 maalin voitto lähes 4:n kertoimella tuntuis jopa hyvältä peli-idealta.
Rakuunat-KuPS X
Tässä mielestäni Rakuunat voi hyvin venyä tasuriin, KuPS ei tunnu juuri nyt olevan parhaimmillaan.
Gnistan-KontU X
Gnistan on putoamisvaarassa ja haluaa välttää tappion. Tasuri on sille muutoinkin ollut varsin yleinen etelän paikallispeleissä, joten...
Yhteiskerroin lähes 52 ja tätä yritän, mutten isolla rahalla, kun riskiäkin on..
Jaksan uskoa kumminkin että tuuri voisi olla kerrankin pelaajan puolella
Pelionnea kaikille!
Tänään yrittämään
2
228
Vastaukset
- Pienet Panokset
No ei osunut toi peli mut ei se niin hirvittävän kaukana ollut, tai oli mut kuitenkin. En yleensä arvostele toisten tekemisiä eikä nytkään ole tarkoitus arvostella, mutta tahtoisin tietää että perustitko tuon Gnistan-Kontu pelin tasurin noihin mitä sanoit. Itse jostain syystä en koskaan (lue ainakaan usein) pelaa kakkosen pelejä tasuriksi. Vaikkakin niitä etelä lohkossa jonkin verran tulee.
Mitä mieltä te muut olette? Jostain syystä pyrin välttelemään tasureita yleensäkin.
Tuo Rakuunat-KuPS peli oli aika jännittävää seurattavaa sillä se oli ainoa jota olin pelannut. Ja kotivoittoa odottelin ja sieltä se sit 90 jälkeen tuli.
No viikonloppu edessä ja tässä joitain poimintoja:
TamU-TPS 2
Hämeenlinna-Lahti 1
HJK-Allianssi 2
Örgryte-Djurgården 2
Inter-KooTeePee 2
Paras pelikohde on toi Djurgården ja ehkä toisena hyvänä kohteena voisi pelata TPS:ää ja rakentaa laput niiden ympärille, kuitenkin pitämällä kohdekohtaiset panokset matalina.
No pelionnea kaikille.- Mieihte
pelatko hlinnaa voittamaan, se porukka ei osaa voittaa..
Tamu ja tps pelaa tasurin, samoin hjk ja allianssi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632182Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."61826Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381344En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71970Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?203963Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88960Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21905Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39750- 19746
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93719