Elikkäs...
Miten usein ja miten liikutatte shettiksiänne, entä miten ruokitte?
Shettiksen liikunta ja ruokinta
1
147
Vastaukset
- Poniton
Moi! Itselläni ei ole omaa shettistä. Mutta käyn hoitamassa sellaista välillä. Shettis sai talvella hiukan kivennäisiä ja saavillisen kuivaa heinää kolmisen kertaa päivässä. Kesällä ei saa mitään kun on laitsalla. Tietenkin saa välillä leipää ja makupaloja. Liikuttaminen tapahtuu minun osalta maasta käsin koska olen liian iso ponille. Mutta olen tehnyt ponin kanssa poniagilitya, juoksuttanut, käynyt uimassa ja kävelemässä maastossa. Käyn hoitamassa ponia kaksi kertaa viikossa. Muuten ponia käy ratsastamassa pienemmät lapset 3 kertaa viikossa tai enemmän. Joten ponille on viikossa 2 tai yksi vapaapäivä. Muuta en osaa sanoa kun poni ei ole oma...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372584
- 502350
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492202Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3321912- 1311611
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161485Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101187- 411095
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661066