Tämä ketun tarhaus on kaksipiippuinen juttu,sehän on selvää ettei niitä nyt niin hyvin hoideta,siitä kyllä on vähän tietoa,ei siitä sen enempää.Toinen juttu on tämä tarhan
ympäristön hoito,miten sen pitäis hoitaa.Siinä on vaan semmoinen juttu,kun sitä ruokaa tippuu sinne tarhan alle siinä onkin syömistä villieläimille.Minua on vaivannut
tähän asti tämä lähinnä lintujen ruokaparatiisina.Lokkien isot parvet määristä nyt on turha puhua,mutta kai niitä on aina tuhansittain,kun parvi lentää auringon eteen
tulee pimeys kuin ukkospilvellä.Toinen lintu on sitten Varis niitäkin on tuollainen
500-1000kpl:tta yhdessä parvessa.Tässä on yksi ongelma jonka pitäis kyllä hoitaa
jollain tapaa,jos kettu tarhausta aijotaan jatkaa.Olishan siihen yksi ratkaisu
olemassa,verkot sillä lailla että tarhan alusta tulee suojattua.Nyt on ainakin hyvä hinta
Ja sitten on vielä yksi eläin joka voi kanssa käyrä siellä syömässä on susi
Kyllä susikin lisääntyy kun on ruokaa saatavilla.Että siinä menee mielipiteet
nyt vähän ristiin.Kun ketun puolustajat ovat samalla susien vihaajia ja eläin-
suojelijat ovat vastaavasti ketun vihaajia ja suden puolustajia.
Siinä sitä onkin miettimistä mitä puhuu ja on johdonmukainen.
Joku nyt sanoo,että tarhat on aidattu jokunen kyllä on muttei kaikki.
RISTIRIITAISET TUNTEET
aattelija filosovi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2335111Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194151- 583753
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513490
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413205Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv42397- 232386
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo592377