VIHA kasvaa kansan keskuudessa.
Kesäkuussa halonen osti mersun joka maksoi 512 400 euroa.
Samassa kuussa 4-henkinen perhe ajautui itsemurhaan talousahdingossa. Pääosin valtiolle oli maksamatta 120 000. (mm YEL-maksuja: eli yrittäjä-eläkemaksuja... nuori perhe... ?!?!?)
Montako lasta ja perhettä tuolla 512 400 eurolla olisi pelastettu ?
VIHA kasvaa...
6
287
Vastaukset
- mä vaan
Haluatko sä olla joku kommunisti,,,,,jaetaan kaikki tasan. Ihmisen perusluonto on sellainen, että sekään ei toimi pidemmän päälle-
- kommunisti
eihän tule mitään mistään, ei ainakaan dietistä. Ruokaakin kuuluisi olla juuri sen verran että se riittää, muuten lihoamista on mahdotonta estää edes valtionpoliisin pampulla.
- kapitalisti
Kyseinen perhe oli tietenkin joku pummivanhempien suuri velkapesäke. Onkin oikein että kapitalistinen ja JULMA luonto KARSII tuollaiset alhaiset epäsosiaaliset yksilöt jotka eivät kykene suunnittelemaan talouttaan vaan hankkivat aina lainoja perikatoon saakka.
- Andronikos
Jos minä jotain vihaan, niin sitä, joka velkojen edessä perheensä teloittaa.
- terveyden.
Turha teidän on sitä Porvoolaista äitiä syyttää.
Valtio ajoi perheen liian ahtaalle, kun halusi rahaa halosen mersuun.
- Helvetti
Perkele. Halosen tyhjäntoimittaja-akka ajaa hienolla ja sikakalliilla luksusautolla ja itse joutuu tyytymään vain n. 50 000 hintaiseen E-sarjalaiseen.
Vittu kun VITUTTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406365Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483796- 81953
- 52870
- 56826
- 41820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,135792Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14711