Hei taas. Se oon minä kun kirjoitan. Eilen otin sitä ranskalaista punkkua 4 lasillista.
Nyt oon käyny pyöräilemässä 40 kilsaa. Oonko tänä iltana ansainnut samaiset 4 lasia?
Mitä tuumaatte? Tekis kyllä kamalasti mieli. Oluen juonnin jo lopetin kokonaan.
tekis mieli taas
7
283
Vastaukset
- Vanha tyttö
Hae kaupasta kori olutta ja siemaile!!!Kirjoittele siinä siemaillessa huu-haapalstalle.
Niin teen minäkin!- xena-is-in
Kerro syntymäaikasi, niin kerron Sulle FAKTAA
itsestäsi (ei horon kooppia)!! - Tytteli
xena-is-in kirjoitti:
Kerro syntymäaikasi, niin kerron Sulle FAKTAA
itsestäsi (ei horon kooppia)!!Ootahan kun mä muistelen. Joo se tais olla siinä 1900-luvun paremminkin alkupuolta. Ihan tarkkaa päivämäärää en muista, kun vähän päässy tuo tynastia vaivaamaan. Mutta muuten oon kyllä virkee tytteli, mitä nyt vähän joskus lonkkaa kolottaa. Niin ja hei horoskoopilta olen LEIJONA.
Ettäs tiedät, että mun kans ei sitte leikitä.
Kerrohan sä nyt sitä vaktaa itestäs, ku lupasit. - xena-is-in
Tytteli kirjoitti:
Ootahan kun mä muistelen. Joo se tais olla siinä 1900-luvun paremminkin alkupuolta. Ihan tarkkaa päivämäärää en muista, kun vähän päässy tuo tynastia vaivaamaan. Mutta muuten oon kyllä virkee tytteli, mitä nyt vähän joskus lonkkaa kolottaa. Niin ja hei horoskoopilta olen LEIJONA.
Ettäs tiedät, että mun kans ei sitte leikitä.
Kerrohan sä nyt sitä vaktaa itestäs, ku lupasit.Tarkoitin FAKTAA Sinusta, jos annat tarkan syntymäajan. Itse olen kohta jo 60 v.
- tytteli
xena-is-in kirjoitti:
Tarkoitin FAKTAA Sinusta, jos annat tarkan syntymäajan. Itse olen kohta jo 60 v.
Saako huuhaalla sanoa faktaa? No jos vähän. Minä olen 50v. Nyt se tuli sanottua. Ai siis tarkan. Miksi? mitä TARKALLA ajalla on merkitystä? Oot sinä vaativainen.
- xena-is-in
tytteli kirjoitti:
Saako huuhaalla sanoa faktaa? No jos vähän. Minä olen 50v. Nyt se tuli sanottua. Ai siis tarkan. Miksi? mitä TARKALLA ajalla on merkitystä? Oot sinä vaativainen.
Tarkan tarvitsen ja vielä äitisi raskausajan
keston, jotta voisin kertoa luonteestasi
enemmän.
- Zibaa
punkku näet "kasvattaa" verta, saa pippurin kera miehillä himot hyrräämään, aimo stondis... ilmankos naisia viehättää etelän hetelmät...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa672591Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631702SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71660Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631545Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81528Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251228Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241071Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411032RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041012Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78974