Ruksikaa ne, jotka laittaisitte. Oon siis vasta 15, joten mulla on vain vähän työkokemusta, mut jotenkin hävettää laittaa jotain ihan olemattomia juttuja.
[ ] 1.-3. luokkalaiset poikakerhon ohjaaminen, 2 vuotta
[ ] Kesätyö siivoojana, 1 viikko
[ ] Kesätyö ruokapalkalla leirilehden toimituksessa, 1 viikko
[ ] TET-jakso ruokalassa, 2 päivää
[ ] TET-jakso leipomossa, 1 viikko
[ ] Talkootyö festareilla, 2 päivää
[ ] Hygieniapassi
Mitkä näistä merkkaisitte CV:seen?
3
355
Vastaukset
- Näillä mennään
Ainakin ehdottomasti leipomon TET-jakso, hygieniapassi ja talkootyö festareilla. Riippuen siitä mihin haet. Jos siivoamaan, niin luonnollisesti siivoojan homman mutta jos esim. kioskiin, niin varmasti yllämainituista on hyötyä.
- töissä24/7
TET-jaksot kannattaa laittaa, samoin talkootyö kannattaa mainita - se osoittaa että olet halunnut hankkia kokemusta vaikka et saisikaan siitä rahapalkkaa. Antaa ihmisestä hyvän kuvan.
Hygieniapassi kannattaa mielestäni mainita aina, vaikka sitä ei haettavassa työssä suoranaisesti tarvittaisikaan.
Yleinsä CV:ssä on myös kohta "vastuutehtävät" ja sellainehan tuo poikakerhon ohjaaminen on. Se kannattaa mainita ehdottomasti myös.
Itse en laittaisi tuota leirilehteä työkokemukseen vaan mainitsisin sen CV:ssä jotenkin muuten. Se kannattaa mainita mutta mielestäni se ei ole varsinaista työkokemusta. - kunnontyttöoletsinä
Ehdottomasti kaikki!! (tai no kouluruokalajuttu pois) Olen itsekkinn 15v eikä mitään kokemusta, jos minulla olisi tollainen ansiolista niin kirkuisin riemusta!!! Erotut varmasti muista ala-ikäisistä jolla suurimmalla osalla ei ole minkäänlaista kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2434629Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763065- 472473
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 281753
- 801456
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894