Oi niitä aikoja,lauloi paunun päivikin..
Vuonna 1977 olin 20 vuotias,armeija takana ja elämä edessä.Intin jälkeen ei ollut töitä,joten majailin mutsin asunnolla.Kesäkuun alussa mutsi keksi,että mä menisin sen enon luo kesäksi auttelemaan niitä maatalon hommissa.Aluks mua ei kiinnostanu ollenkaan,mut sit kelasin,et samahan se on missä perseaukinen jätkä kesäänsä viettää.Ja toiseks,mutsi halus viettää kesää uuden miesystävänsä kanssa,ei ne mua siihen pieneen kaksioon pahemmin kaivannut.Eli mä lähdin landelle.Mun eno,Jaska,haki mut volkkarilla kirkonkylän matkahuollosta.Ne asu maalaistalossa 18 kilsaa sen pienen pitäjän kirkolta.Jaska oli viisissä kymmenissä oleva hintelä ukko.Kova juomaan,muistin mutsin joskus kertoneen.Siinä matkalla se ryysti olutta naamaansa,oli kuulema kanuuna.Tarjos se mullekin huikkaa ja maistuhan se,vaikka lämmintä olikin.Mä en ollut käynyt enon luona kun jotai pikkupentuna.Ne ihmiset oli mulle ihan vieraita.Pihalla oli vastassa Bertta;Jaskan tosi tukeva vaimo,Kyösti;17 vuotias lievästi kehitysvammainen serkkuni ja Riitta;hehkeä parikymppinen hempukka,joka oli Bertan apuna navettatöissä.Ihastuin heti Riittaan.Muistan vieläkin,mitä Riitalla oli päällä,kun nähtiin ensimmäistä kertaa...James-farkut ja t-paita,jonka alta häämötti tosi valtavat rinnat!
Sanomatta selvää,että kesä meni Riitan kanssa seksin aakkosia opetellessa.Kalu oli aina tanassa ja pimppi lämmintä.Kaipaan sitä kesää.
VUODEN 1977 KESÄMUISTOJA
2
486
Vastaukset
- Jaha
riitta oli siis se lehmä siellä navetassa o-O ??
- Riitta
Sinä siis muistat vielä.Voisin nyt näin monen vuoden jälkeen paljastaa sulle, että meillä on kaksi yhteistä lasta.
Menin 85-kesällä naimisiin, kun et ottanut enää mitään yhteyttä. Voi, kuinka minä rakastin sinua. Menin naimisiin 20 vuotiaan vanhan pojan kanssa. Hän otti kaksoset omiin nimiinsä.
Meille syntyi mieheni kanssa vielä 3 lasta. Arvaa kuinka kaipauksella muistelen sitä kesää.
Ja voin sanoa, että olit tosi ihana sängyssä. Sellaista ei voi kokea monikaan, mitä meillä oli.
Nyt olen yksin taas. Mieheni kuopattiin 3 vuotta sitten.
Ei olis uskonut, että näin tässä vielä kirjoitellaan vanhoilla päivillä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait269948Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768