Laki on aina niin kuin se tulkitaan. Minä henkilökohtaisesti aikoinaan olin siviilipalveluksessa vain siksi, että en vielä tänäkään päivänä siedä sitä, että jokin mahdollisesti tyhmempi kuin minä sanoo minulle mitä pitää tehdä. Ogelmat vältin helposti ja nautinkin palveluksen aikana vain hyvästä ruuasta ja päivärahoista. Olkaa ovelia niin pääsette vähällä, riiteleminen ja periaatteiden esiin nostaminen tässä vaiheessa on turhaa ja vain itselle vahingollista. Periaatteista voi taistella myöhemmin. Pitää ottaa huomioon se,että meidän maassamme laki asevelvollisuudesta ei noudata mitään kansainvälisiä periaatteita ihmisoikeuksista eikä tasa-arvosta, olemme tässä kohdin vielä todellinen kehitysmaa. Käyttäkää järkeä ei tunteita.
Sivari
3
123
Vastaukset
- 15+13
Siviilipalvelussysteemi pitäisi lopettaa. Kalteritango soikoon niille, joilla "omantunnonsyyt" estävät armeijan käymisen. Kurin vankilassa pitäisi tietenkin olla äärimmäisen tiukka. Jos jonkun nuppi ei sitä kestä, valitkoon sitten sen "henkilökohtaisen ratkaisun". Aloittajan kaltainen luonnevikainen persoona on vaarallinen vapaana liikkuessaan. Mistä sen tietää, mikä tuollaisten hermoille saattaa kulloinkin käydä?
- äo:si on 15-13
Ime sinä räkärunkattu kusimouho isäsi moloa. Paskaputki, jätetynnyri, sontaa tonkiva syyläinen sika, viemärikyrpäinen vittukuono! Taidat olla hintti, kun vankilasta haaveilet. Mokoma huorahaarojen levittelijä. Kongin lutkakingi, vitun panopentti.
- Opeeta tekstiä:-)
äo:si on 15-13 kirjoitti:
Ime sinä räkärunkattu kusimouho isäsi moloa. Paskaputki, jätetynnyri, sontaa tonkiva syyläinen sika, viemärikyrpäinen vittukuono! Taidat olla hintti, kun vankilasta haaveilet. Mokoma huorahaarojen levittelijä. Kongin lutkakingi, vitun panopentti.
Hehe. Edustat sivareitten älyllistä laitaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605747- 1134932
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4002913Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s951401Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401119- 65961
- 29958
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839