Morsian

opetuslapsi1

Eilis iltainen näky; Oli morsian valkoisessa mekossaan ja valkoinen huntu päässä ja hunnun päällä oli ylioppilaslakki...
Koin että morsian joka on seurakunta, on nyt valmis, sillä tuo ylioppilaslakki kuvastaa valmistumista ja se oli jo morsiammen päässä. Olen oppinut että Herralla voi olla huumorintajuakin, kun hän kuvastaa asioita... KIITOS HERRALLE!

21

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Larvanto.

Oliko C:n paperit?

• Jeesus yksin..

Asialliseltapa vaikuuttaa näkysi. Ainakin, jos katsoo muita profetioita, joissa tulee esille, että nyt on aika nöyrtyä ja pyytää anteeksi syntejään. Armossaan ja rakkaudessaan Herra kutsuu viimeiseen saakka.

• opetuslapsi1

Ilm. 19: 7-8.
      Iloitkaamme ja riemuitkaamme ja antakaamme kunnia hänelle, sillä Karitsan häät ovat tulleet, ja hänen vaimonsa on itsensä valmistanut.
      Ja hänen annettiin puketua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."

• KTS (Ei kirj.)

Näky on okkulttinen ja viittaa siihen, että seurakunta olisi muka jonkinlaisessa salatieteellisessä koulussa etenemässä tasolta toiselle initiaatioiden ja valaistumisten kautta kohti tajunnan laajentumista.

• *><

Okkulttiselle ei ole muuta olemassakaan. KTS - olet ollut huonotuulinen ja profosoiva viime aikoina. Miksi?
      Tämän ketjun näky ei ole okkultinen. Ei sinnepäinkään.

• yksin armosta

Muistan kun 777aej antoi youtubessa viime keväänä profetian tai sanan valmistumisesta ja valmistujaisjuhlista, jolla viitattiin juhliin taivaassa - kun juoksu on juostu, päästötodistus saadaan. Mielenkiintoista oli, että eräs rakas uskovainen ihminen, joka ei profetioita tai nettiä seuraa, kertoi samoihin aikoihin saaneensa Jumalalta unen kirjapinosta, joka hänen pitäisi vielä tenttiä. Oli hieno vahvistus molempiin!

Tämä näkysi puhuu nyt täysin samaa kieltä - päästötodistus odottaa, Herralle kiitos ja toivottavasti on läpi päästy! (Kunpa vielä kunnon arvosanoin: "hyvä ja uskollinen palvelija, tule Herrasi iloon"!)

Kiitos muuten opetuslapsi1, että olet ollut täällä palstalla virvoittamassa meitä. Muistan, kun alkuaikana, kun nimimerkkisi tuli itselleni tunnetuksi, luin varmaan Virtoja erämaassa -kirjasta sinisestä lemmikistä, joka kukki kauniisti ja uskollisesti paikallaan - niin se oli kuin si n ä, ja kun katsoin profetiapalstaa, niin siellä sinä kukit uskollisesti ja raikkaana paikallasi. Kiitos siitä! Näin muuten samoihin aikoihin tai vähän ennen unta, josta muistin vain, että itsepintaisesti näytettiin suurta taivaansinisenä loistavaa sormuksen kiveä, joka oli s i n u n kädessäsi... Siunausta ystäväiseni!! :)

• opetuslapsi1

KIITOS! KIITOS sinulle yksin armosta! Et tiedä kuinka lohduttava viestisi oli ja tuo sinun sormus unesi! Tiedätkö, noin vuosi sitten sain näyn kultaisesta sormuksesta jossa oli salmiakki neliön muotoinen kanta ja keskellä oli ympyrä jossa oli reunat, sormus oli täyttä kultaa... noin 1/2 vuotta sen jälkeen sain uudelleen näyn tuosta samaisesta sormuksesta, mutta nyt sen keskellä oli kauniin taivaansininen kivi! Sinä annoit minulle ihanan vahvistuksen ja huomaan että Herra on antanut meille yhteyden! Rakkautta ja Siunausta sinulle, olen aivan häkeltynyt tuosta viestistä, sanat ei riitä kertomaan....

• Seurailija
        opetuslapsi1 kirjoitti:

KIITOS! KIITOS sinulle yksin armosta! Et tiedä kuinka lohduttava viestisi oli ja tuo sinun sormus unesi! Tiedätkö, noin vuosi sitten sain näyn kultaisesta sormuksesta jossa oli salmiakki neliön muotoinen kanta ja keskellä oli ympyrä jossa oli reunat, sormus oli täyttä kultaa... noin 1/2 vuotta sen jälkeen sain uudelleen näyn tuosta samaisesta sormuksesta, mutta nyt sen keskellä oli kauniin taivaansininen kivi! Sinä annoit minulle ihanan vahvistuksen ja huomaan että Herra on antanut meille yhteyden! Rakkautta ja Siunausta sinulle, olen aivan häkeltynyt tuosta viestistä, sanat ei riitä kertomaan....

Kaunista...Jumalan siunausta molemmille.

• opetuslapsi1
        Seurailija kirjoitti:

Kaunista...Jumalan siunausta molemmille.

Kuin myös sinulle, rakas seurailija! Et usko kuinka olen onnellinen tuosta sormus vahvistuksesta! Siunausta ja Rakkautta kaikille!

• Seurailija
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Kuin myös sinulle, rakas seurailija! Et usko kuinka olen onnellinen tuosta sormus vahvistuksesta! Siunausta ja Rakkautta kaikille!

Voi Kiitos!!!! ja Kiitos Jumalalle että on olemassa sinunlaisia.

• lexkristos

"Kuinka te voisitte uskoa, te jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa joka tulee häneltä, joka yksin on Jumala." Joh 5:44.

"Älköön siis kukaan kerskatko ihmisistä, silä kaikki on teidän." 1 Kor 4:21

"Joka kerskaa, hänen kerskauksenaan olkoon Herra." 2 Kor 10:17

"Ja kaikki tekonsa he tekevät sitä varten, että ihmiset heitä katselisivat..."
      Matt 23:5.

• opetuslapsi1

On ihanaa ettäJumala on antanut meille hyviä siskoja ja veljiä lähellemme, joiden kautta Hän voi meihin vaikuttaa, mehän olemme Hänen jäsenensä joista muodostuu morsiuseurakunta! Kunnia ja Kiitos ja Ylistys Jumalalle!

• Seurailija
        opetuslapsi1 kirjoitti:

On ihanaa ettäJumala on antanut meille hyviä siskoja ja veljiä lähellemme, joiden kautta Hän voi meihin vaikuttaa, mehän olemme Hänen jäsenensä joista muodostuu morsiuseurakunta! Kunnia ja Kiitos ja Ylistys Jumalalle!

Se on ihana asia ja Siunausta jokaiselle.

• Olkaa siunattuja

Siunausta kadehtijoillekin. Heillä ei ole hyviä ystäviä. Raamattukin voi käyttää väärin.

• opetuslapsi1

Mutta aito uskova on myös heidän ystävänsä!

• Seurailija
        opetuslapsi1 kirjoitti:

Mutta aito uskova on myös heidän ystävänsä!

Ja Rakastetaan Kaikkia Ihmisiä.

• opetuslapsi1

Hesekiel 37:5
      Näin sanoo Herra, Herra näille luille; Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te tulette eläviksi.

• yksin armosta

Aamen taas. Näin tapahtuu.

• rakastetaan

Opetuslasten tunnistus

Johannes 13 :34 Uuden käskyn minä annan teille, että rakastatte toisianne, niinkuin minä olen teitä rakastanut-että tekin niin rakastatte toisianne.
      35 Siitä kaikki tuntevat teidät minun opetuslapsikseni, jos teillä on keskinäinen rakkaus."

Siunausta!

• opetuslapsi1

AAMEN!!!

• yksin armosta

Kiitos rakas Rakas :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6013
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2823
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1057
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      960
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      764
    Aihe