Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suosittele siivousfirmaa kotisiivoukseen!

minde731

Hei,,

Etsin kotisiivoojaa ja mielelläni kuulisin jos jollain on suositella jotain luotettavaa ja hyvää siivoojaa.

12

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sotkuiita

      samaa minäkin etsin :).eli suosituksia tulemaan!ja mieluiten semmosia jotka ovat TOSISSAA,eikä vain heilauta rättiä näön vuoksi...

      • Puhdas Koti

        Varmasti kotisiivooja siivoaa tosissaan,
        kunhan palkkakin maksetaan tosissaan,
        eikä vain heilauteta seteliä näön vuoksi.


      • Juurakon hulda

        Huoleton koti toimii pääkaupunkiseudulla. Voin suositella.


    • Kehitysministeri

      vois antaa vinkkiä.

    • asirms

      Moi
      Tässä olis yks hyvä siivooja,olin muutamia vuosia sitten tutuillani,kotisiivoojana,olivat tosi tyytyväisiä.
      Mutta firmaa ei ole,mutta vois sitä jotakin keksiä.
      Olen luotettava ja ahkera=))
      T.Asirms

    • asirms

      Heips
      Tässä on sulle ahkera ja luotettava kotisiivooja=))
      Ota yhteyttä [email protected]

    • Luotettava taho

      Sosiaalitoimesta voi kysäistä myös.

      Jos on lapsiperhe ja vähän varallisuutta, niin julkinen lakisääteinen kotipalvelu on myös olemassa.

      • ainiin se on tosi

        Ilman muuta tämä kannattaakin pitää mielessä! Vain kymmenen vuotta sitten oli aika omituistakin että joku ylipäänsä pystyy omilla kustannuksillaan palkkaamaan siivoojan. Eri asia oli eliittiperheitten au-pairit tai omat kotiapulaiset omine yksiöineen. Rohkeasti soita sosiaalitoimeen ja pyydä toki sieltä, kodinhoitaja saa säännöllistä palkkaa.


      • suosittelu?

        Onko nykyaikana unohdettu täysin tällainen tuki? Omat lapseni ovat nyt lähellä 30v ja esim sairauden takia oli helppoa kysäistä kotipalvelusta työntekijä kaitsemaan lasta että itse voi käydä töissä. Kun itse sairastuin niin siivoamiseen saatiin apua.


    • siivotaanko2013

      Hei,
      olen tälläkin hetkellä siistijänä eräässä nurmijärveläisessä yrityksessä.
      Olen aiemmin ollut myös Hansalaisten palveluksessa. Päivätyöni on asiakaspalvelun puolella.

      Työt pystyn laskuttamaan laskutuspalvelun kautta.

      Otapa yhteyttä jos kiinnostaa!!

      [email protected]

      • Vanhasen valtakunta

        Mainostetaanko täällä !!!?

        -MISTÄ lähtien peruspalveluihin kuuluvaa kotiapua oikein on ruvettu ajamaan alas ja tilalle on vaahdottu vain hyvätuloisille mahdollisia tuotteita. Joista vielä se hyvätuloinen saa verovähennyksen???

        Tää on todella kylmäävää luettavaa.

        Eikö teitä edes hävetä!


    • kotirinki

      Kotirinki toimii hyvin. Ei ole varmaan halvin mutta ollut aika luotettava ja laatu ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1466
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe