Olen kunnallistasolla ollut Perus-suomalaisten politiikassa mukana mutta jos puolue tekee päätöksen että Turkistarhauksen salliminen on puolueen yksimielinen päätös, silloin en voi olla puolueen jäsen tai edustaja koska en hyväksy eläinten kidutusta.
Eroan Perus-suomalaisista.
7
52
Vastaukset
- persut tolloja vain
Kuinka ihmeessä olet aiemmin sitten voinut olla persujen jäsen ?
Ei ne tuossa asiassa ole kantaansa mihinkään muuttanut.- C.L76
Puolue ei ollut Kunta tasolla alkuperin nuole Soinia puolue mitä se nyt valitettavasti on. Susiakin pahempia uhkia pienyrittäjillä on ja niitä yritettiin saada puolueen kautta hoidettua jotain saatiinkin.
- Huh huh..
No joo, mutta turkiseläimiä hoidetaankin hyvin. Voit siis hyvillä mielin olla mukana. Turkistarhaus tulee siis sallia, koska eläimillä on hyvä olla. Kun yksittäinen lemmikin omistaja jää kiinni eläinrääkkäyksestä, niin pitäisikö kaikkien lemmikkien pito kieltää?
- hyh niille tolloille
minulla taas ei ole mitään turkistarhausta vastaan, mutta persuja inhoan kyllä lujasti ja aina.
- C.L76
Perus-suomalaisten tavoitteena on ollut edistää pienyrittäjyyttä mitä tietysti kettutarhauskin on mutta kyseinen ala on eettisesti sen verran arveluttavaa ettei sitä tule hyväksyä. Toinen virhe on tämä Petovihan lietsominen mikä ei millään tavoin perustu Faktoihin. Tosin olihan Vihreilläkin tavoitteena hävittää Ketut koska ne piti niitä lintujen ja jänisten tuhoojina.
- No -
C.L76 kirjoitti:
Perus-suomalaisten tavoitteena on ollut edistää pienyrittäjyyttä mitä tietysti kettutarhauskin on mutta kyseinen ala on eettisesti sen verran arveluttavaa ettei sitä tule hyväksyä. Toinen virhe on tämä Petovihan lietsominen mikä ei millään tavoin perustu Faktoihin. Tosin olihan Vihreilläkin tavoitteena hävittää Ketut koska ne piti niitä lintujen ja jänisten tuhoojina.
Suomalaiset osaavat hommansa. Minäkin olen pienyrittäjien asialla ja kannustaisin uusia yrittäjiä alalle kuin alalle. Siten saataisiin työttömyyttä vähennettyä.
- C.L76
No - kirjoitti:
Suomalaiset osaavat hommansa. Minäkin olen pienyrittäjien asialla ja kannustaisin uusia yrittäjiä alalle kuin alalle. Siten saataisiin työttömyyttä vähennettyä.
Pienteurastamon perustamisen helpottaminen olisi yksi juttu millä syntyisi työpaikkoja ja huomattavasti vähennettäisiin eläinten kärsimyksiä. Sika kuorma oli joku aika sitten eräällä levähdys paikalla toista vuorokautta odottamassa Teurastamon nimestä päätellen noin 350km matkaa. Jollain tavoin yhteiskunta jotenkin hyväksyy Sikojen rääkkäämisen mm: yli pitkillä kuljetuksilla. Juuri koskaan Sikaa ei verrata koiraan tai kissaan mutta todellisuudessa Sika on fiksu ajatteleva eläin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015