Pappi ulos Selviytyjistä!!!!!!!!!!!!
HEIPPIS HEI!!! :-D :-D :-D
Haluan kertoa kaunistelemattoman totuuden vaikka tätä kirjoitusta yritetäänkin poistaa palstalta.
Suomen Selviytyjissä on kilpailija nimeltä Hanna Vaittinen:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat.shtml/kotimaiset/selviytyjat_suomi/kilpailijat/1673369/hanna-v
Kyseessä on KIROTTU TYPERÄ PAPPI, joka lässyttää ohjelmassa mm. näin:"Siunaa Jeesus ruokamme, ole aina luonamme!".
Tuo tolvana puhuu myös Nooan arkista ja vedenpaisumuksesta aivan kuin ne olisivat totta!!!! :-D :-D :-D :-D
Voi elämä mikä typerys!!! :-D :-D :-D :-D :-D
Sama kirottu pappi "siunasi" myös KUKON!!! HAHAHAHAHAHH!!! :-D :-D :-D
VIHAAN kaikkia pappeja, sillä he pettävät kansaa sairailla valheillaan. Siksi toivon myös tämän papin putoavan ohjelmasta mahdollisimman pian!!!
Pappi ulos Selviytyjistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eero Väkäleuka
1
209
Vastaukset
- Perusjärkevä
Kyllä taitaa olla reaktiosi pikkuisen yliampuva ja varsin jälkijunassa. Aikoja sitten kuvattu sarja ja eiköhän suurin osa ihmisistä usko kuten tuo pappikin. Olisiko Sinun aihetta purkaa patoumiasi jollekin pätevämmälle auttajalle, kuin tämä kanava?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147230
- 594692
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434604- 733322
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161975- 301758
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261737Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹411600- 341499
- 1431277