Naisten yksinäisyyden syynä on nirsous

Kunnollinen mies

Minä ole kunnollinen ja kiltti mies, joka ei ryyppää eikä hakkaa ja jos tällainen harvinaislaatuinen unelmapakkaus ei kelpaa yksinäisille naisille niin silloin voitte syyttää yksinäisyydestänne vain itseänne.

17

601

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö_92

:D vaikutat vähän suuruudenhullulta, et lainkaan mukavalta, etkä kiltiltä. Kuvitteletko tosiaan et kunnollisen miehen määritelmään riittää se että "ei ryyppää ja hakkaa"? Mä seurustelin itseään kilttinä mainostavan, ujon miehen kanssa, jolla ei ollut yhtään omia kavereita ja joka ois halunnut olla mun kanssa ihan koko ajan, ihan kaiken mahdollisen ajan opiskelupaikan ulkopuolella. Hän oli sairaan mustasukkainen mun kavereista ja harrastuksista ja lopulta jopa siitä että moikkasin vanhempiani viikonloppuisin silloin tällöin. Mies mökötti, tiuski, kehui itseään ja pakotti mut kehumaan itseään. Sai kauheita kilareita siitä että halusin välillä muutakin elämää kuin hänet, esim. vaikka jumppaan yksin. Ei varmaan tartte kertoa että kun päätin suhteen niin toi "Kiltti ja kunnollinen" vainosi mua yli vuoden kuin mielipuoli.
      Oikeesti kiltti on henkisesti tasapainossa eikä uhoa nettipalstoilla olevansa joku "harvinaislaatuinen unelmapakkaus"!! Kuulostaa niin tutulta, hrrrr.

• Kiltit miehet?

Jotenkin kyllä ne "kiltit ja kunnolliset" miehet tuppaa olemaan yleensä jotain muuta mitä sanovat... Monesti ovat aika rankan misogynistisia, itsekeskeisiä, epäitsevarmoja ja mustasukkaisia, jotka elävät itsesäälin vallassa kun eivät voi käsittää miksi naiset eivät halua heitä. Sitten nämä "kunnolliset" miehet kehittelevät päässään harhaisia käsityksiä siitä kuinka naiset muka aina valitsevat "pahan" miehen... Voi kyllä hyvin sanoa että on silloin vähän kieroutunut käsitys ihmisistä.

• ...................

Oikeasti kiltit ja ujot miehet menevät kokemattomana hautaan. Jos siis päädyt muka kiltin ja ujon miehen kanssa suhteeseen, voit olla varma, että tyyppi ei sellainen ole. Nyt sen toki tiedätkin jo.

• 10+10

Ihan hienoja, arvostettavia ominaisuuksia, mutta kyllä suhde vaatii muutakin.

• Tynnyri-Eikka

Juuri niin se menee. 10 10 kirjoittaa täyttä asiaa.

• Elkääpä syytelkö hä

Noin minäkin ajattelin kunnes.. Olen siis 36 vuotias mies enkä koskaan seurustellut, ei edes ensisuudelmaa koettu. No, päätin sitten laittaa profiilin nettiin ja kas kummaa, löytyikin nainen joka olisi ollut valmis suhteeseen, oli mukava kyllä ja fiksukin...mutta painoa ehkä 10kg liikaa, siis minun mielestäni, kun itse olen liikunnallinen ja tosi timmissä kuosissa. Pakit piti antaa. En aiemmin kuvitellut ikinä että näin kävisi, mutta pinnallinen laskelmoiva rahanahne tunteeton paska olen, ja siksi vieläkin on se eka suudelmakin kokematta. Että nirsoksi paljastuin minäkin joka naisia siitä ennen soimasi.

• sdgsdgsg

No huhhuh!

• 7+16

Ihan oikein että annoit pakit, vaikka olisi kokematon niin ei tarvitse hyväksyä mitä tahansa. Naisilla se on tuo lihavuus niin usein esteenä suhteelle..

• Kunnollinen mies

Kyllä minä olen harvinaislaatuinen unelmien poikamies, kun naistenlehdissä aina sanotaan että kaikki miehet valehtelee, ryyppää ja pettää.

• pitää olla munaa

Mutta olet neitsyt joten ei kelpaa.

• unelmakääretorttu

Vai että oikein unelmapakkaus! Se miten kuvailet itseäsi kuulostaa lähinnä surkuhupaisalta. Kukaan terve ihminen itseään unelmapakkaukseksi luonnehdi.

• 13+6

Hyvä juttu, että olet kunnollinen ja kiltti mies, joka ei ryyppää eikä hakkaa... Mutta sori vaan, sellaisia taitavat olla useimmat muutkin normaalit miehet :P Sillä erotuksella, että pitävät väkivallattomuutta itsestäänselvyytenä eivätkä minään ainutlaituisena ominaisuutena.

Musta tuntuu vähän, että aloitus on parodia?

• dancingalonee

Minä ole kunnollinen ja kiltti mies, joka ei ryyppää eikä hakkaa ja jos tällainen harvinaislaatuinen unelmapakkaus ei kelpaa yksinäisille naisille niin silloin voitte syyttää yksinäisyydestänne vain itseänne.

Eli;
      Sinulla on huono itsetunto, olet huono sosiaalisissa tilanteissa, "unelmapakkaus" (eipä näy mittoja tai muitakaan, eli epäilempa että sieltä löytyy vähän ylimääräistä!).
      Ja miksi naisten tulisi syyttää yksinäisyydestä vain itseään? Jos ei halua ihan ketä tahansa niin rajoittaa pikkasen tuota deittailuakin =)

On ikävää, että et ole tavannut ketään, mutta ei sen takia tarvitse martyyriksi ryhtyä! :D

• tapania82

Seurustelin muutaman kuukauden, seksi rajoittui yhteen suukkoon, minulle elämäni ensimmäiseen. Suhde kariutui mm. siihen että tyttöystäväni kävi tansseissa ja tulin siitä surulliseksi. Ehkä se oli mustasukkaisuutta, mutta mielestäni sallituissa rajoissa. Olen urheileva, raitis, tupakoimaton, työssäkäyvä niin sanottu hyvä mies mutta ehkä kuitenkin liian kiltti. Vai voiko liian kiltti olla? Ehkä silloin on, jos venyy toisen oikkujen mukaan niin paljon että oma psyyke kärsii, niinkuin minulla. Ajattelen että avioliiton tulisi kestää ihmisiän. Kasvetaan ja vanhetaan yhdessä. Lapsille annetaan mahdollisimman hyvät henkiset eväät elämään, lapsenlapsille rakastavat isovanhemmat. Puolisolle tulee antaa myös tilaa ja yksityisiä hetkiä ja aikoja. Kait se on niin että jos sopivan löytää, niin yhteisten hetkien määrä ja laatu tuntuu molemmista sopivalta. Silloin ei tule kokeneeksi hylkäämistä eikä toisaalta sidottuna olemista. Ja ajan myötä roikkumisrefleksikin ehkä hellittää pikku hiljaa otettaan. Nykyään parisuhde solmitaan jos toinen pystyy antamaan itselle paljon. Mielestäni suhteessa molempien tulisi kuitenkin keskittyä enemmän antamiseen. Silloin tuo saaminenkin toteutuu automaattisesti. Toisen ei tule olla vain rakkauden lähde, vaan ensisijaisesti rakkauden kohde. Onko kuvaamani suhde mahdollista nykypäivänä, jolloin kaikki toiminta tuntuu palvelevan omien tarpeiden ja halujen täyttämistä?

• GeniusGoneWrong

Sanoisin, että liian kiltti ei voi koskaan olla. Minusta se, että suostuu jollekulle kynnysmatoksi tai "venyy toisen oikkujen mukaan niin paljon että oma psyyke kärsii", on ennemmin karhunpalvelus toiselle, kuin kiltteyttä.

Kai kuvaamasi suhde on yhtä mahdollinen nykyään, kuin ennenkin. Ei vaan kovin todennäköistä. Siinä missä rakkaus-suhteita ennen rajoitti soveliaisuussäännöt, lait yms. nykyään niitä rajoittaa itsekkyys.
        Taitaa olla paljolti tuurista kiinni, saako sellaista koskaan itselle. Toki itsekin voi yrittää olla mukavampi henkilö, ellei sitä jo ole, ja jos se sopii omaan pirtaan.

Ei siitä kannata lannistua, jos lottovoittoa ei kuulu. Ja lottoamisen lopettaminen ei ainakaan auta sitä voittoa saamaan. Jos se päävoitto ylipäätään niin tärkeä on...

• huomattu on

Ei miesten kanssa voi elää. Ne on simppeleitä ja yksinkertaisia. Vaikuttaa siltä, ettei mies voi rakastaa yhtä syvästi kuin nainen, ehkä pelkästään hullaantuu mutta se lopahtaa aikanaan. Naiset kiintyy syvemmin ja ymmärtää vastuun! Kestävät avioliitot ovat nykyään harvinaisuus, ja nekin joilla on kestänyt, on yleensä kulissien ylläpitoa.

Ehkä mies ei kykene yksiavioisuuteen, koska ei rakasta? On naisissakin pinnallisia tapauksia, mutta ainakin lapsiin naiset sitoutuu.

• Voi hyvä ihme

Kaikki kykenevät yksiavioisuuteen!
        Mutta joo se vaatii että on jotain tunteita.

Ja kyllä mä tiedän enemmän julmia ja tunteettomia naisia kuin miehiä. Monet naiset osaavat olla vain 100kertaa dramaattisempia kuin miehet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      86
      4660
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3847
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      187
      3686
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      69
      2098
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1172
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      149
      1117
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1024
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      914
    Aihe