Onko muilla kokemusta , perintä Intrumj... laittoi perintään Jurima oy summa 19.40 euroa!!
Mikä tää Jurima on? En ole mitään velkaa .....
Hallelujaa!!! Jurima...
12
2351
Vastaukset
- Peikko
Jurima, peltiseppäfirma - kellokoskella. olet itsekin sieltä todennäköisesti
- mmmmm
Kuule, en todellakaan ole. On muuten perintäfirma!
- näin
siis intrumjus.... saanut perittäväksi toisen perintävirman saatavan.....
- zx11
Jurimia (?) on ainakin entinen nimensä muuttanut Atlas-Invest vippifirma. Mulla oli kans jäänyt jostain vipistä maksamatta alle 20€, jotain kuluja yms. Laittovat sitte Intrumille joka puolestaan hillos sitä tovin.
- mmmmm
Maksoitko? Atlas-invest pippipaikka, en ole kuullu?
- zx11
Maksoin, yleensähän velat pitää maksaa. Ei kannata riskeerata mitään lisäkulujakaan tollasen pikkusumman takia. 20€:sta tulee joku >200€ aika nopeesti kun laittavat käräjille. Ja aina tilillä on tollanen ylimääränen 20€. En nyt muista ton Atlaksen mainoksessa käyttämää nimee.. tyyliin joku Rahapuu tai vastaava... nyt saa olla rauhassa tuon suhteen :)
- 19+10
Oletko tosissasi?
- zx11
Jep, joskus kannattaa maksaa. Voisit kokeilla itsekin...
- köyhien puolesta!
Atlas on pikavippi firma, aikoinaan myönti nimellä suoravippi nimistä lainaa,ja jos et ole pikavippiä ottanut, joka tietyssti voidaan todistaa tilitapahtumilla, niin ei silloin ole lasku aiheellinen. Aiheelliset toki kantsii aina maksaa ajoissa.
Velkojen perintä on laillista kiskontaa, perintä firma ei suostu maksusopimuksiin, vaikka lyhennät, tosin osa voi suostua edes jonkin verran, mutta sitten kun menet velkaneuvojalle joka katsoo kulut ja korot poisja olet saanut velan pääoamsta kassaan niin sitten he suostuvat. Eli viedään velallinen pitkälle ja sitten vasta suostutaan kohtuullisiin velan lyhennyksiin yleensä kertamaksulla pääoman verran mitä on per perintätoimisto. Myyvät keskenään velkojasi. Tälläsessä suossa sitten tavalliset ihmiset tarpoo, kun laki muutokset tulee hitaasti perässä. Ja koko Suomi kärsii asiasta, kun aikaa menee kaikilta tahoilta suotta. Onko se nyt niin vaikeeta tehdä ihmisile lakisääteinen maksusuunnitelma, kaikista pikkuveloista !!!! ei niin että jotain 10 000 velkaa aletaan viemään aina per pikkulasku kärjäoikeutten jne,, jolloin menot tupalaantuu. ASia voidaan hoitaa helposti ja nopeasti, siten että velkoja saa omansa, ilman korkoja , ainoa joka jäisi ilman on turhat oikesukulut, koska asiat ovat muutenkin riidattomia...eli velkonen laittaminen yhteen ja se maksetaan pois per kk erä kuten normaali asuntovelatkin. Ja otetaan suoraan vaikka siitä työmarrkina tuesta, niin hiton paljon fiksumpaa kun kasvattaa velallisen taakaksi oikeuskuluja jolloin velat pyörii ympyrää, vaikka toki vanhimmat lyhenee kun maksaa. Onko tahoa joka tukee ja auttaa velallisia???auttaa aina jaloilleen että ei kukaan peliriippuvainen, aivosairas, mielisairas tai muu konkurssin tehnyt tai työpaikan menettänyt ja talolainansa kaatuu päälle masentuisi????kuinka monta itsemurhaa tehdään tuhraan????? Missä on valo tunnelin päässä?? henkiset arvot maallisen tilalle ja apua aina ajoissa!!!!Ihmisiä ei saa käyttää pelinappuloina paperipa***koilla pompotellen eli uhkaillaan sillä ja tällä ja tavallinen ihminen ei saa joustoa vaikkapa säilytää talonsa eli kotinsa. En hitto ikinä tajua että joku saa menettää kotina parin pikaviinkin takia!!!! missä on apu!!! mitä seuraa jos koti viedään???motivoiko se hakemaan työtä ja kouluun ??? jaksaako nuori tai muu olla tarttumatta pulloon, toivon että jaksaa ja toivon että tajuaa että pari sataa vuokrakuluja maksaa sosku kun itse vaan laittaa hakemuksen kodin turvaamiseksi hätätapauksessa.
Vekojen korot eivät saa olla kohtuuttomia ja kodin turvaamista pitää lisätä. Ei niin että 2 kk jälkeen koti on menossa, maalaisjärkikin sen sanoo että pari kk saadaan hoidettua aina. - ex_vippaaja
Kuulostaa ihan kansalaisaloitteelta.
- viivoke
Voisko joku tehä kansalaisaloitteen näistä perintäfirmoista?en itse osaa tai kykene!!!
- kykenemätönviivoke
Mihin tässä kansalaiasaloitetta tarvitaan, näyttääähän noita perintäfirmoja syntyvän muutenkin, Idiootti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592