Onko Vartiointi Tanskanen Oy nurmeksen alueella ja millaisia kokemuksia? Ajattelin suojata kesäasuntoni rosvoilta..
Mikä Vartiointiliike toimii Nurmeksessa?
9
649
Vastaukset
- wert3w4532453tw
Työpaikallani käy aina välillä vartija ja viive ajat ovat varsin olemattomat.. Eli siinä mielessä palvelu pelaa..
Oletko miettinyt tallentavaa kameraa mikä lähettää kuvan vaikka puhelimeesi jos kutsumattomia vieraita tulee kylään? - juu juu
Anaaliseksi
- Kamera vartija
Riistakamerat valvontaan
http://www.retkitukku.fi/riistakamera.html - Yrittäjä
Kyllä toimii Tanskanen, hyvää ja asiallista palvelua kaikin puolin. Saan nukuttua yöni rauhassa, kun vartiointiliike vartioi yritystäni. Voin suositella, myös sinulle, jos haluat panostaa kesäasuntosi valvontaan. Riistakamerat myös hyvä ja halpa vaihtoehto.. mutta laatu useissa ihan pilipalia..
- 14v. alalla
Vastauksesta paistaa läpi, että ko. yrityksen ihminen vastaamassa.. ;) Vaikka palkkaa vartioinin yritykselle, jossa esim. arvotavaraa niin tuskin yöuniin vaikuttaa jos vartija käy siellä pari kertaa yössä tai ei ollenkaan.. Pitäis palkata 24/7 vartiointi ni sit vois sanoo et voi nukkuu yönsä rauhassa.. En ole paikkakunnalta, mutta myyn vartiointia työkseni ja tehnyt sitä ennen itse vartijan töitä.
- Röyhkeä narsisti
14v. alalla kirjoitti:
Vastauksesta paistaa läpi, että ko. yrityksen ihminen vastaamassa.. ;) Vaikka palkkaa vartioinin yritykselle, jossa esim. arvotavaraa niin tuskin yöuniin vaikuttaa jos vartija käy siellä pari kertaa yössä tai ei ollenkaan.. Pitäis palkata 24/7 vartiointi ni sit vois sanoo et voi nukkuu yönsä rauhassa.. En ole paikkakunnalta, mutta myyn vartiointia työkseni ja tehnyt sitä ennen itse vartijan töitä.
kunhan ette vaan siltä kavaltaja-vartijalta, siis entiseltä vartijalta turvapalveluja tai yleensä mitään osta osta, niin saatte nukkua rauhassa yönne...
- etupiha
Riistakamera etupihalla on hyvä,niin voi tarkistaa aamulla sieltä,kuka ja mihin aikaan millä kyydillä ja missä kunnossa on kotiutunut.
- ystävä.
Kyseinen yrityshän on jättänyt palkkoja maksamatta lähes 200 000€ edestä. Ollut oikeudessa ja saanut tuomion sopimusrikkomuksesta palkkojen suhteen kahdesti ja nyt on käräjillä 9 henkilön maksamattomien palkkojen suhteen. kyseinen yritys on myös lupaa asioita, muttei hoida niitä. Et se siitä luotettavuudesta. Satun tuntemaan tämän ns kavaltajan ja hällä sattuu olemaan kans saatavia palkkoja 40 000€ edestä. Tämänkin voitte jos haluatte tarkastaa niin käräoikeudesta.
Työn tekijät on tunnollisia ja rehtejä, mutta yritys ja johto on läpi paska.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988