Hyysärit eivät ymmärrä miksi toiset ovat eri mieltä mm maahanmuutosta.
Asiaa voi verrata etuiluun taksijonossa. Jos joku etuilee taksijonossa niin luonnollisesti jonossa seisovat raivostuvat ja yleensä nyrkit heiluvat.
Ja kyseessä on vain taksijono mutta epäoikeudenmukaisuus herättää raivoa.
Samoin raivoa herättää se että maahantuleville annetaan parhaat asunnot parhailta paikoilta ja he elävät ilmaiseksi kymmen lapsine perheineen. Samaan aikaan suomalaiset raatavat päivän ympäri että saavat ruokaa lapsilleen ja jotta voivat maksaa kalliit asunnot
Tätä asiaa hyyssärit eivät ymmärrä ja lietsovat vaan lisää raivoa suomalailsten pariin.
taksijono
70
195
Vastaukset
- Suomi-somali
Me mene oma jono ohi muu jono me olemme suomalaisten valitsema kunniakansalainen .
- ¢
tuosta tulikin mieleen...
Keskiviikkona nimittäin seurasin sivusta tuolla sairaalan parkissa, missä on maakunnista autoja jostain syystä seisomassa päivät, niin siellä toikkaroi käsiään kiivaasti heilutellen musta mies kaapunaisensa kanssa autolta toiselle. Kukaan niistä takseista ei ollut oikein kiinnostunut niitten kuskaamisesta. Siinä tien toisella puolella olisi ollut paikallisten taksiasema, jonne ne välillä suuntasivatkin, mutta kääntyivät aina takaisin. Lopulta yksi maakunnan taksi otti ne kyytiinsä. Kuski ulkopaikkakuntalaisena varmaan paniikissa, kun ei saa mustan ukon kiivaasta äläwäbälästä kunnolla selvää, eikä tunne kaupunkia. Kuski siinä aikansa räpläsi navigaattoria ja lähti liikkeelle. Paikalliset taksit nauroivat ja olivat vaan hyvillään, ettei tarvinnut moiseen hässäkkään sotkeutua. - sellaistahan se
¢ kirjoitti:
tuosta tulikin mieleen...
Keskiviikkona nimittäin seurasin sivusta tuolla sairaalan parkissa, missä on maakunnista autoja jostain syystä seisomassa päivät, niin siellä toikkaroi käsiään kiivaasti heilutellen musta mies kaapunaisensa kanssa autolta toiselle. Kukaan niistä takseista ei ollut oikein kiinnostunut niitten kuskaamisesta. Siinä tien toisella puolella olisi ollut paikallisten taksiasema, jonne ne välillä suuntasivatkin, mutta kääntyivät aina takaisin. Lopulta yksi maakunnan taksi otti ne kyytiinsä. Kuski ulkopaikkakuntalaisena varmaan paniikissa, kun ei saa mustan ukon kiivaasta äläwäbälästä kunnolla selvää, eikä tunne kaupunkia. Kuski siinä aikansa räpläsi navigaattoria ja lähti liikkeelle. Paikalliset taksit nauroivat ja olivat vaan hyvillään, ettei tarvinnut moiseen hässäkkään sotkeutua.meno siellä PKS:n sisäänkäynnin edessä on.
- mette.soderman
Siis sairaalan taksijonossa? MIkä mahtoi olla paikkakunta?
Mitä tulee taksijonoihin, niin vastikään oli kiinnostava uutinen kantasuomalaisten taksijonokäytöksestä:
"Kassi taksijonossa ei riittänyt merkiksi - Jonottaja potkaisi ”etuilijaa” päähän
Helsingissä rautatieaseman taksitolpalla tapahtui pahoinpitely, jossa kaksi naista pahoinpiteli kolmatta naista.
38 -vuotias nainen oli seisonut taksijonossa jo pidempään, kun hän huomasi tuttavansa olevan läheisellä grillillä. Nainen oli lähtenyt tervehtimään tuttavaansa ja jättänyt kauppakassinsa paikkansa merkiksi taksijonoon.
Palattuaan hetken kuluttua takaisin entiselle paikalleen taksijonoon olivat jonoon myöhemmin tulleet naiset alkaneet syyttää häntä etuilusta, tarttuneet häntä hihasta ja vaatineet menemään jonon päähän.
Kun nainen kieltäytyi, toinen naisista tönäisi hänet maahan ja toinen potkaisi päähän muutaman kerran.
Tapaus sattui lauantaina aamuyöllä."
Aamulehti- $€¥₩
Metelle tiedoksi, että ei ollut kyse taksikuskien rasismista, eikä edes taksijonosta.
Paikka pkks eli Joensuu. Mamu häärii parkkipaikalla jossa oli autoja Savonlinnasta, Lieksasta, Heinävedeltä, Juuasta... Kierroksilla käyvä mamu kailottaa: rapakoquja lemo mitä maksa! Paikallinen taksi kyllä arvaa minne se on menossa, mutta Ilomantsin taksille se on täyttä siansaksaa. - Mette
Unohtui mainita lehdessäkin kerrottu asia, potkijat olivat niitä mustia rasisteja.
- mette.soderman
$€¥₩ kirjoitti:
Metelle tiedoksi, että ei ollut kyse taksikuskien rasismista, eikä edes taksijonosta.
Paikka pkks eli Joensuu. Mamu häärii parkkipaikalla jossa oli autoja Savonlinnasta, Lieksasta, Heinävedeltä, Juuasta... Kierroksilla käyvä mamu kailottaa: rapakoquja lemo mitä maksa! Paikallinen taksi kyllä arvaa minne se on menossa, mutta Ilomantsin taksille se on täyttä siansaksaa.Uutisen sisältö oli kyllä aivan muuta kuin esityksesi.
- mette.soderman
Mette kirjoitti:
Unohtui mainita lehdessäkin kerrottu asia, potkijat olivat niitä mustia rasisteja.
Missä lehdessä mainittiin, että potkijat olivat "mustia rasisteja"?
- ???????????????
mette.soderman kirjoitti:
Uutisen sisältö oli kyllä aivan muuta kuin esityksesi.
somaleista ei Suomessa saa kertoa totuutta, ainakaan julkisesti.
- ¢
Uutisen sisältö oli kyllä aivan muuta kuin esityksesi.
en tiedä mistä uutisesta puhut, mutta esitykseni kyllä on just sitä mistä oli kyse, eli musta mies on eri jonossa kuin valkoihoiset kantasuomalaiset. Se tekee sen jonon vaikka itse ja jos siitä huomauttaa niin on rasisti.
On tullu taas ajeltuu vaikka missä. Tuossa taas tulossa jostain hevonvitunperseestä 100 lasissa.
http://youtu.be/6rDydxo8CSU
. - ¢
¢ kirjoitti:
en tiedä mistä uutisesta puhut, mutta esitykseni kyllä on just sitä mistä oli kyse, eli musta mies on eri jonossa kuin valkoihoiset kantasuomalaiset. Se tekee sen jonon vaikka itse ja jos siitä huomauttaa niin on rasisti.
On tullu taas ajeltuu vaikka missä. Tuossa taas tulossa jostain hevonvitunperseestä 100 lasissa.
http://youtu.be/6rDydxo8CSU
.tuossa toinen videopätkä tältä päivältä. Aika kaukana asemapaikalta.
Arvaako joku mistä tuo on?
Ensin paskalle haisevan myrkkypilven läpi, mihin meinasin tukehtua. En tajuu miten tuolla voi kukaan asua. Sitten kameraan tulee outo valoilmiö auringosta. Samanlaista tulee myös joskus katulampuista.
http://youtu.be/JPrNLALNt8A
. - Mette
Missä lehdessä mainittiin, että potkijat olivat "mustia rasisteja"?
Muistatko lukeneesi Oulussa tapahtuneesta somalikulttuurin harrastuksesta, jossa aukaistiin taksikuskin kurkku.
Oli käynyt pökkimässä sompun lumppua.
Ymmärrän miksi toiset ovat eri mieltä maahanmuutosta.
Minäkin olen.
Ja olen välillä raivoissanikin.
Mutta sitä en ymmärrä miksi toiset suuntaavat raivonsa syyttömiin?
Jos sinä ymmärrät - niin kerrotko sen?- Mette
voisitko kertoa, miksi syytät suomalaista Villeä, somalien tehtailemista rikoksista?
Mette kirjoitti:
voisitko kertoa, miksi syytät suomalaista Villeä, somalien tehtailemista rikoksista?
Rasismi on minulle arvoitus.
Kun ihmettelen jotain, jota oikeasti pidän täytenä arvoituksena sen suhteen - ja huomaan jonkun kirjoittaneen kommentin kommenttini perään - niin viestin rasistisuuden tunnistaa juuri tuosta:
Hän ei vastaa kysymykseen - ja se tarkoittaa todella juuri sitä:
Kun minä en halua syyttää ketään syytöntä - hän pitää oikeutettuna kohdistaa raivonsa syyttömiin - jos ne vain ovat "niitä".
Rasismin arvoitus säilyy.- iso d
Mover kirjoitti:
Kun ihmettelen jotain, jota oikeasti pidän täytenä arvoituksena sen suhteen - ja huomaan jonkun kirjoittaneen kommentin kommenttini perään - niin viestin rasistisuuden tunnistaa juuri tuosta:
Kun minä en halua syyttää ketään syytöntä - hän pitää oikeutettuna kohdistaa raivonsa syyttömiin - jos ne vain ovat "niitä".
Rasismin arvoitus säilyy.muffe hyvä. suurin osa somaleista on rikollista roskaväkeä, aivan kuten suomeen tulevat romanianmannet, ja jo 500 vuotta kotoutuneet veljensä ja siskonsakin.
se nyt vaan on silläviisiin, että jos yli 90% MISTÄ TAHANSA VIITERYHMÄSTÄ on suomeksi sanottuna P A S K A A niin niitä kaikkia kohdellaan sen mukaisesti.
rikolliset, ihmisoikeuksia polkevat sosiaalipummisomalit ovat vastuussa myös sen kunnollisen kourallisen niskaansa saamasta ylenkatseesta.
ja vain he. rikolliseen pa skasakkiin kyllästyneet kansalaiset eivät.
jos kaikki ihmisen tapaamat mannet tai somalit ovat roskaväkeä, hän automaattisesti pitää KAIKKIA viiteryhmän edustajia sellaisina. ja parempi niin.
kohtaamisteoria kun toimii todella hyvin, mutta yllättäen juuri päinvastoin kuin te hyysärit haluaisitte.
jos minulla olisi täitä päässäni, niin pitäisikö minun hommata satiaisiakin, ettei ne kirput niin paljon harmittaisi? - Arvoitus ratkeaa..
Mover kirjoitti:
Rasismin arvoitus säilyy.Kysy edes siltä omariltasi, miksi ne somalit ovat rasisteja ja parasiitteja.
Vittuako täällä vingut helvetin homo. Arvoitus ratkeaa.. kirjoitti:
Kysy edes siltä omariltasi, miksi ne somalit ovat rasisteja ja parasiitteja.
Vittuako täällä vingut helvetin homo.Vinkuminen täällä on antoisaa.
iso d kirjoitti:
muffe hyvä. suurin osa somaleista on rikollista roskaväkeä, aivan kuten suomeen tulevat romanianmannet, ja jo 500 vuotta kotoutuneet veljensä ja siskonsakin.
se nyt vaan on silläviisiin, että jos yli 90% MISTÄ TAHANSA VIITERYHMÄSTÄ on suomeksi sanottuna P A S K A A niin niitä kaikkia kohdellaan sen mukaisesti.
rikolliset, ihmisoikeuksia polkevat sosiaalipummisomalit ovat vastuussa myös sen kunnollisen kourallisen niskaansa saamasta ylenkatseesta.
jos kaikki ihmisen tapaamat mannet tai somalit ovat roskaväkeä, hän automaattisesti pitää KAIKKIA viiteryhmän edustajia sellaisina. ja parempi niin.
kohtaamisteoria kun toimii todella hyvin, mutta yllättäen juuri päinvastoin kuin te hyysärit haluaisitte.
jos minulla olisi täitä päässäni, niin pitäisikö minun hommata satiaisiakin, ettei ne kirput niin paljon harmittaisi?Siis juuri tuo 90 % on se raja, jonka jälkeen sen pienemmän osan ihmisoikeudet on lupa unohtaa?
- iso d
Mover kirjoitti:
Siis juuri tuo 90 % on se raja, jonka jälkeen sen pienemmän osan ihmisoikeudet on lupa unohtaa?
ei. kenekään ihmisoikeuksia ei ole lupa unohtaa.
mutta et voi vaatia, että ihminen joka asuu "etnisesti värisevällä alueella/taloyhtiössä"
ja tapaa roskaväkeä päivittäin, osaa suhtautua jokaiseen yksilönä.
esim. narkkarit ovat rikollista ja epäluotettavaa, sosiaalituilla notkuvaa väkeä. ok?
silti, on mahdollista että joku narkkari ei sellainen ole, vaan on ihan kunnon kuntalainen. pitäisikö minun nyt sen takia suhtautua jokaiseen narkkariin kuin kunnon kuntalaiseen? - Leffa- mover
Mover kirjoitti:
Vinkuminen täällä on antoisaa.
Vinkuminen täällä on antoisaa LEFFALIPPUJEN MERKEISSÄ
- yydtjy
Miksi sinä panet sitten rasistisesti suomalaiset miehet talvipakkasella ja räntäsateessa ulos rakennustyömaille.
Muista myös että vuoden aikana rakennustyömailla loukkaantuu vuodessa n 500 suomalaismiestä ja kuolee n 3 .
sinä olet aiheuttanut ne asiat
hyysäys on meillä täysin käsittämätön asia iso d kirjoitti:
ei. kenekään ihmisoikeuksia ei ole lupa unohtaa.
mutta et voi vaatia, että ihminen joka asuu "etnisesti värisevällä alueella/taloyhtiössä"
ja tapaa roskaväkeä päivittäin, osaa suhtautua jokaiseen yksilönä.
esim. narkkarit ovat rikollista ja epäluotettavaa, sosiaalituilla notkuvaa väkeä. ok?
silti, on mahdollista että joku narkkari ei sellainen ole, vaan on ihan kunnon kuntalainen. pitäisikö minun nyt sen takia suhtautua jokaiseen narkkariin kuin kunnon kuntalaiseen?Hyvä ettei.
"mutta et voi vaatia, että ihminen joka asuu "etnisesti värisevällä alueella/taloyhtiössä"
ja tapaa roskaväkeä päivittäin, osaa suhtautua jokaiseen yksilönä."
Ihminen joka nimittää jotain porukkaa roskaväeksi ei kykene suhtautumaan kehenkään yksilönä.Leffa- mover kirjoitti:
Vinkuminen täällä on antoisaa LEFFALIPPUJEN MERKEISSÄ
Olen saanut pati vuotta sitten muutaman leffalipun - jotka annoin pois.
yydtjy kirjoitti:
Miksi sinä panet sitten rasistisesti suomalaiset miehet talvipakkasella ja räntäsateessa ulos rakennustyömaille.
Muista myös että vuoden aikana rakennustyömailla loukkaantuu vuodessa n 500 suomalaismiestä ja kuolee n 3 .
hyysäys on meillä täysin käsittämätön asiaEi pidä paikkaansa. Ketään en ole noin kohdellut.
Enkä usko, että kukaan muukaan.
Mutta jos sinulla on tarkempaa tietoa asiasta, niin olen valmis liittymään kansalaisliikkeesen, joka tuollaisen ilmiantaa ja sitä ehdottomasti vastustaa.- $€¥₩
Mover kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ketään en ole noin kohdellut.
Enkä usko, että kukaan muukaan.
Mutta jos sinulla on tarkempaa tietoa asiasta, niin olen valmis liittymään kansalaisliikkeesen, joka tuollaisen ilmiantaa ja sitä ehdottomasti vastustaa.Ei sulla ole edes 6-vuotiaan älyä.
- mette.soderman
yydtjy kirjoitti:
hyysäys on meillä täysin käsittämätön asiaOutoa. Yleensä rakennusmiehet valittavat siitä, että työt menevät virolaisille.
Minun tuntemani suomalaiset työmiehet ovat olleet maan suola. Mahdatko tuntea yhtää tosielämässä? Eivät meinaan ole mitään vinkujia, vaan herrasmiehiä ja työntekijöitä. - mette.soderman
iso d kirjoitti:
muffe hyvä. suurin osa somaleista on rikollista roskaväkeä, aivan kuten suomeen tulevat romanianmannet, ja jo 500 vuotta kotoutuneet veljensä ja siskonsakin.
jos minulla olisi täitä päässäni, niin pitäisikö minun hommata satiaisiakin, ettei ne kirput niin paljon harmittaisi?90% mistä tahansa viiteryhmästä? Suomalaisia on Suomen kansasta tuo 90%. Sanoisin, että lopeta kunniallisten suomalaisten herjaaminen.
- Veromara
Mover kirjoitti:
Olen saanut pati vuotta sitten muutaman leffalipun - jotka annoin pois.
Siis olet alkanut Suoli24 oikeaksi palkalliseksi duunariksi joka myös muistaa maksaa veronsa vai onko leffaliput vaihtuneet johonkin muuhun veropapaaseen tuotteeseen.
- Kalmanmummo
90% mistä tahansa viiteryhmästä? Suomalaisia on Suomen kansasta tuo 90%. Sanoisin, että lopeta kunniallisten suomalaisten herjaaminen.
Onko sulla mette- mummo 68 v Pirkanmaalta enää muuta elämää kun roikkua täällä sivustoilla ja yrittää todistaa meille näiden somalien erinomaisuutta ja kunniakansalaiste asemaa ?
Veromara kirjoitti:
Siis olet alkanut Suoli24 oikeaksi palkalliseksi duunariksi joka myös muistaa maksaa veronsa vai onko leffaliput vaihtuneet johonkin muuhun veropapaaseen tuotteeseen.
Tässä palkka on pelkästään kirjoittamisen - ja moderoimisenkin ilossa!
- CtrlAltDel
Mover kirjoitti:
Rasismin arvoitus säilyy."Rasismi on minulle arvoitus..."
Hyvä viesti.
Rasismi kumpuaa jostain syvemmältä, kuin normikäytös normipäivinä. Arvaan ma.
Ihminen kun ei ole laumaeläin, vaan heimoeläin.
Asiaa voipi tarkastella paremmin, kun kokojoukko ihmisparkoja laitetaan ahtaalle, tahi muuten ankariin oloihin.
Vankilat on hyvä esimerkki. Niissä kun tavataan ryhmittyä ensisijaisesti etnisesti, ja täten hakea heimonsa suojausta.
Mutta miksi näin on? Mistä johtuu, että tosipaikan tullen sitä luottaa enemmän näennäiseen viiteryhmäänsä, kuin muihin?
Tää outoa on, tätä ymmärrä en. CtrlAltDel kirjoitti:
"Rasismi on minulle arvoitus..."
Hyvä viesti.
Rasismi kumpuaa jostain syvemmältä, kuin normikäytös normipäivinä. Arvaan ma.
Ihminen kun ei ole laumaeläin, vaan heimoeläin.
Asiaa voipi tarkastella paremmin, kun kokojoukko ihmisparkoja laitetaan ahtaalle, tahi muuten ankariin oloihin.
Vankilat on hyvä esimerkki. Niissä kun tavataan ryhmittyä ensisijaisesti etnisesti, ja täten hakea heimonsa suojausta.
Mutta miksi näin on? Mistä johtuu, että tosipaikan tullen sitä luottaa enemmän näennäiseen viiteryhmäänsä, kuin muihin?
Tää outoa on, tätä ymmärrä en.Kiitos.
Toit joitakin kelvollisilta tuntuvia aineksia mysteerin selvittämiseen.
Minusta laumakäyttäytyminen sinänäs sopii myös viiteryhmien
"Mutta miksi näin on? Mistä johtuu, että tosipaikan tullen sitä luottaa enemmän näennäiseen viiteryhmäänsä, kuin muihin?"
Tässä kohtaa olen pragmaattisesti eri mieltä kanssasi. Vaikka on työttömyyttä, jota tekosyynä käyttäen katsotaan voitavan mukiloida satunnaisia ulkkiksia - kovaa paikkaa ei ole nähtykään.
Kova paikka on sota - tai vastaava koko yhteiskunnan todellista järjestysta vavisuttava kriisi.
Ja jos uskoo puolustusvoimien komentaja Klenbergin kommenttia viimeisessä tv-haastattelussaan "Lauantaiseura" -ohjelmassa muutama vuosi sitten, jossa hän sanoi jotenkin tähän tapaan, että "yhtään en ole huolissani uussuomalaisten maanpuolustustahdosta - he kun selvittävät armeijan keskimäärin paremmin kuin kantasuomaliset" - ei silloinkaan meillä ole suurta huolta "muslimikapinasta".- $€¥₩
Mover kirjoitti:
Tässä palkka on pelkästään kirjoittamisen - ja moderoimisenkin ilossa!
Olet varmaan iloinnut paljonkin kun olet moderoinut asiallisia kirjoituksiani.
$€¥₩ kirjoitti:
Olet varmaan iloinnut paljonkin kun olet moderoinut asiallisia kirjoituksiani.
Olen poistanut suuren osan asiattomista kirjoituksistasi - ja jonkun itkupotkuraivarin niistä jättänyt palstalleenkin.
Koska et ole reklamoinut poistetuista viesteistäsi, en voi tietää mitä tarkoitat.- iso d
Mover kirjoitti:
Hyvä ettei.
"mutta et voi vaatia, että ihminen joka asuu "etnisesti värisevällä alueella/taloyhtiössä"
ja tapaa roskaväkeä päivittäin, osaa suhtautua jokaiseen yksilönä."
Ihminen joka nimittää jotain porukkaa roskaväeksi ei kykene suhtautumaan kehenkään yksilönä.yksilöt, jotka käyttäytyvät roskaväen tavoin muodostavat ryhmän, jota voi kutsua roskaväeksi.
vaikka kuinka olisivat ihkuja toiseuden edustajia ja saapuneet kunniavieraiksemme ihan somaliasta asti! - iso d
90% mistä tahansa viiteryhmästä? Suomalaisia on Suomen kansasta tuo 90%. Sanoisin, että lopeta kunniallisten suomalaisten herjaaminen.
mette-pieni. suomalaisista ei onneksi 90% ole roskaväkeä, kuten muslimeista.
syö pilttisi, äläkä sekaannu aikuisten asioihin. - iso d
Outoa. Yleensä rakennusmiehet valittavat siitä, että työt menevät virolaisille.
Minun tuntemani suomalaiset työmiehet ovat olleet maan suola. Mahdatko tuntea yhtää tosielämässä? Eivät meinaan ole mitään vinkujia, vaan herrasmiehiä ja työntekijöitä.työmiehet ovat useimmiten työntekijöitä. suomalaiset työmiehet ja naiset ovat tämän maan rakentaneet, eivätkä ainakaan siksi, että kaikki somalit sun muut sosiaaliloiset jotka vain pääsevät rajalle ja lausuvat taikasanan, "turvapaikka" otetaan ikuiseen täysihoitoon, vielä niiden rakentajien kustannuksella.
jos rotat alkavat lisääntyä, niitä täytyy ruveta tappamaan. iso d kirjoitti:
yksilöt, jotka käyttäytyvät roskaväen tavoin muodostavat ryhmän, jota voi kutsua roskaväeksi.
vaikka kuinka olisivat ihkuja toiseuden edustajia ja saapuneet kunniavieraiksemme ihan somaliasta asti!Tuo ei pidä paikkaansa - ja tiedät sen (tai ainakin toinen puoli sinusta sen tietää) vallan hyvin!
Sen sijaan rasisteista, jotka kauttaaltaan rikkovat lakkia, voidaan käyttää nimitystä "rikollisjoukkio".
"Roskasakki" -nimitystä heistäkään en itse käytä.- iso d
Mover kirjoitti:
Tuo ei pidä paikkaansa - ja tiedät sen (tai ainakin toinen puoli sinusta sen tietää) vallan hyvin!
Sen sijaan rasisteista, jotka kauttaaltaan rikkovat lakkia, voidaan käyttää nimitystä "rikollisjoukkio".
"Roskasakki" -nimitystä heistäkään en itse käytä.suurin osa "rasisteiksi" kutsumistasi ihmisistä ei ole rikkonut lakia millään tavalla.
tiesitkö muffe, että 100% vääräuskoisista koirista ja h uorista on vääräuskoisia?
ihmettelen edelleen saastaista rottalaumaa vimmalla puolustavaa asennettasi. teen työni enkä rötöstele. olen silti mielipiteitteni takia suurempi rikollinen kuin sosiaalitukihuijarit, rikolliset ja ihmisoikeuksien polkijat, joita suurin osa muslimeista on.
kritiikkini ei ole ikinä koskenut kunnollisia ihmisiä, olivatpa minkä värisiä tahansa.
ei liene minun syyni, että suurin osa länsimaihin tulleista muslimeista on saastaisia rottia?
syy roskaväen yliedustukseen juuri muslimiväestössä löytyy maahantulon motiivista. jos tulet sosiaalielätiksi nimenomaan viiteryhmäsi perusteella, ei voi odottaa kovin kummoista integraatiota millään tasolla.
on hauskempaa elää ILMAISEKSI kuin somaliassa, irakissa tai afganistanissa.
välillä on hyvä muistuttaa vääräuskoisia koiria herrakansan erityisasemasta ja mölistä kuin bonobo rasismista.
suomessa todellista rasismia kantaväestön taholta ei juurikaan ole. somalipummit saavat lypsää sossusta ajokorttinsa ja älypuhelimensa rauhassa.
jossain muualla tulisi äkkiä kuula kalloon tai köysi kaulaan vastaavalla käytöksellä.
mikä ei mielestäni olisi ollenkaan huono vaihtoehto somaliongelman ratkaisemiseksi. iso d kirjoitti:
suurin osa "rasisteiksi" kutsumistasi ihmisistä ei ole rikkonut lakia millään tavalla.
tiesitkö muffe, että 100% vääräuskoisista koirista ja h uorista on vääräuskoisia?
ihmettelen edelleen saastaista rottalaumaa vimmalla puolustavaa asennettasi. teen työni enkä rötöstele. olen silti mielipiteitteni takia suurempi rikollinen kuin sosiaalitukihuijarit, rikolliset ja ihmisoikeuksien polkijat, joita suurin osa muslimeista on.
kritiikkini ei ole ikinä koskenut kunnollisia ihmisiä, olivatpa minkä värisiä tahansa.
ei liene minun syyni, että suurin osa länsimaihin tulleista muslimeista on saastaisia rottia?
syy roskaväen yliedustukseen juuri muslimiväestössä löytyy maahantulon motiivista. jos tulet sosiaalielätiksi nimenomaan viiteryhmäsi perusteella, ei voi odottaa kovin kummoista integraatiota millään tasolla.
on hauskempaa elää ILMAISEKSI kuin somaliassa, irakissa tai afganistanissa.
välillä on hyvä muistuttaa vääräuskoisia koiria herrakansan erityisasemasta ja mölistä kuin bonobo rasismista.
suomessa todellista rasismia kantaväestön taholta ei juurikaan ole. somalipummit saavat lypsää sossusta ajokorttinsa ja älypuhelimensa rauhassa.
jossain muualla tulisi äkkiä kuula kalloon tai köysi kaulaan vastaavalla käytöksellä.
mikä ei mielestäni olisi ollenkaan huono vaihtoehto somaliongelman ratkaisemiseksi."kritiikkini ei ole ikinä koskenut kunnollisia ihmisiä, olivatpa minkä värisiä tahansa."
Kritiikkiä sinun "pahimmat hittisi" eivät ole nähneetkään! Ja ne ovat koskeneet ihan koko ihmisten skaalaa!
"suomessa todellista rasismia kantaväestön taholta ei juurikaan ole. somalipummit saavat lypsää sossusta ajokorttinsa ja älypuhelimensa rauhassa."
Mistä täytisestä vitivalkoinen loistavaa savoa puhuva ihminen saa edes mieleensä sanoa jotain noin omahyväistä !!!!
Sinun asiasi ovat nyt hyvin huonolla tolalla, D.
Mibnä kehotan sinua viipymättä ryhtymään suoraan toimintaa ulkoministeriötä vastaan:
a) Ota siis kynä , paperia ja tee laulu noiden tulijoiden isosta huijauksesta - ja tietysti samalla ulkoministeriön ja maahanmuuttoviranomaisten käsittämättömästä sinisilmäisyydestä ja mene sitä kitarasi esittämään asemien käytäville.
b) Perusta oma puolue ja ihan väkisin paljasta maahanmuuttajien moraalittomuus. Kuinka he ovat lavastaneet hätänsä ja tulevat tänne nostelemaan mahanmuuttovirastosta Audeihinsa herkut ja sossusta hakevat bensarahat.
c) Kun tulet Suomen pressaksi, kopsaat ensimmäisenä sen ihailemasi reilun meiningin Somaliasta, jossa pienelläkin uhittelulla tulee kuula kalloon.
Sittenpä ollaankin kansainvälinen maa!- iso d
Mover kirjoitti:
"kritiikkini ei ole ikinä koskenut kunnollisia ihmisiä, olivatpa minkä värisiä tahansa."
Kritiikkiä sinun "pahimmat hittisi" eivät ole nähneetkään! Ja ne ovat koskeneet ihan koko ihmisten skaalaa!
"suomessa todellista rasismia kantaväestön taholta ei juurikaan ole. somalipummit saavat lypsää sossusta ajokorttinsa ja älypuhelimensa rauhassa."
Mistä täytisestä vitivalkoinen loistavaa savoa puhuva ihminen saa edes mieleensä sanoa jotain noin omahyväistä !!!!
Sinun asiasi ovat nyt hyvin huonolla tolalla, D.
Mibnä kehotan sinua viipymättä ryhtymään suoraan toimintaa ulkoministeriötä vastaan:
a) Ota siis kynä , paperia ja tee laulu noiden tulijoiden isosta huijauksesta - ja tietysti samalla ulkoministeriön ja maahanmuuttoviranomaisten käsittämättömästä sinisilmäisyydestä ja mene sitä kitarasi esittämään asemien käytäville.
b) Perusta oma puolue ja ihan väkisin paljasta maahanmuuttajien moraalittomuus. Kuinka he ovat lavastaneet hätänsä ja tulevat tänne nostelemaan mahanmuuttovirastosta Audeihinsa herkut ja sossusta hakevat bensarahat.
c) Kun tulet Suomen pressaksi, kopsaat ensimmäisenä sen ihailemasi reilun meiningin Somaliasta, jossa pienelläkin uhittelulla tulee kuula kalloon.
Sittenpä ollaankin kansainvälinen maa!eli toisin sanoen mielestäsi on yhdentekevää, jos toiselta puolen maapalloa lappaa rikollista ainesta täysihoitoon, kunhan vain ollaan "kansainvälisiä"?
millä tavalla sosiaalisomalit tekevät suomesta "kansainvälisen"?
onko se jotain tavoiteltavaa "kansainvälsyyttä" kun kaduilla notkuu mustaturpaisia n eekereitä veronmaksajien kustantamassa täysihoidossa?
suomi ei olisi yhtään vähemmän "kansainvälinen" vaikkei täällä olisi yhtään elätti-somalia.
rikkaammpi maa kylläkin. satoja miljoonia rikkaampi, tuhansia rikosten uhreja köyhempi.
tämäkään kirjoitus ei koske kunnollisia somaleita. ainoastaan sitä enemmistön muodostavaa rikollista loisjoukkoa. iso d kirjoitti:
eli toisin sanoen mielestäsi on yhdentekevää, jos toiselta puolen maapalloa lappaa rikollista ainesta täysihoitoon, kunhan vain ollaan "kansainvälisiä"?
millä tavalla sosiaalisomalit tekevät suomesta "kansainvälisen"?
onko se jotain tavoiteltavaa "kansainvälsyyttä" kun kaduilla notkuu mustaturpaisia n eekereitä veronmaksajien kustantamassa täysihoidossa?
suomi ei olisi yhtään vähemmän "kansainvälinen" vaikkei täällä olisi yhtään elätti-somalia.
rikkaammpi maa kylläkin. satoja miljoonia rikkaampi, tuhansia rikosten uhreja köyhempi.
tämäkään kirjoitus ei koske kunnollisia somaleita. ainoastaan sitä enemmistön muodostavaa rikollista loisjoukkoa."eli toisin sanoen mielestäsi on yhdentekevää, jos toiselta puolen maapalloa lappaa rikollista ainesta täysihoitoon, kunhan vain ollaan "kansainvälisiä"?"
Tämä, D, ei ole "eli".
Tässä varmaan yksi juttu, jonka takia olen saanut kirjoitella vastausta näihin kommiisi. Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Rasismi on eri asia kuin maahanmuuttopolitiikan säätö.
Maahanmuuttopolitiikka, nimensä mukaisesti, on aina kansanvaltaista päätöksentekoa - nähtiin se sitten kaikkien taholta aina onnistuneenakaan.
Rasismi on - kaikesta politiikan teosta huolimatta - aina kiellettyä ja rikollista.
Tässä tämä dilemma.- ¢
Mover kirjoitti:
"eli toisin sanoen mielestäsi on yhdentekevää, jos toiselta puolen maapalloa lappaa rikollista ainesta täysihoitoon, kunhan vain ollaan "kansainvälisiä"?"
Tämä, D, ei ole "eli".
Tässä varmaan yksi juttu, jonka takia olen saanut kirjoitella vastausta näihin kommiisi. Näillä asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Maahanmuuttopolitiikka, nimensä mukaisesti, on aina kansanvaltaista päätöksentekoa - nähtiin se sitten kaikkien taholta aina onnistuneenakaan.
Rasismi on - kaikesta politiikan teosta huolimatta - aina kiellettyä ja rikollista.
Tässä tämä dilemma.ihmemaan tontulla taas nuppi sekasin.
- iso d
Mover kirjoitti:
"eli toisin sanoen mielestäsi on yhdentekevää, jos toiselta puolen maapalloa lappaa rikollista ainesta täysihoitoon, kunhan vain ollaan "kansainvälisiä"?"
Tämä, D, ei ole "eli".
Tässä tämä dilemma.dilemma on siinä, että huono maahanmuuttopolitiikka aiheuttaa maahanmuuttokritiikkiä, jonka te mokukiimaiset leimaatte poikkeuksetta rasismiksi.
tällä palstalla keskustellaan rasismista. jos kerran maahanmuuttokritiikki on mielestänne rasismia, siitä sopii keskustella juuri täällä.
koeta päättää, olenko minä rasisti vai en, ja ovatko mielipiteeni rasistisia vai eivät.
kummasti syytät niitä rasistisiksi, mutta samaan aikaan vouhotat että olen väärällä palstalla.
raja se on kaksinaamaisuudellakin, hyvä suurmufti. iso d kirjoitti:
dilemma on siinä, että huono maahanmuuttopolitiikka aiheuttaa maahanmuuttokritiikkiä, jonka te mokukiimaiset leimaatte poikkeuksetta rasismiksi.
tällä palstalla keskustellaan rasismista. jos kerran maahanmuuttokritiikki on mielestänne rasismia, siitä sopii keskustella juuri täällä.
koeta päättää, olenko minä rasisti vai en, ja ovatko mielipiteeni rasistisia vai eivät.
kummasti syytät niitä rasistisiksi, mutta samaan aikaan vouhotat että olen väärällä palstalla.
raja se on kaksinaamaisuudellakin, hyvä suurmufti."dilemma on siinä, että huono maahanmuuttopolitiikka aiheuttaa maahanmuuttokritiikkiä, jonka te mokukiimaiset leimaatte poikkeuksetta rasismiksi."
Pitää paikkansa. Mutta älä yleistä. En ole kutsunut maahanmuuttopolitiikan kritiikkiä rasismiksi. Ja sen tiedät halvatun hyvin.
Ja tiedät milloin olen kutsunut sinua rasistiksi - ja silloin olet ollutkin rasisti. ja milloin olen hyväksynyt mielipiteesi - ja nyt lue - maahanmuuttokriittisiksi - olen pitänyt sinua maahanmuuttokriittisenä.
Väliin olet rasisti, väliin olet väärällä palstalla.
So what.
Älä sotke.
Äläkä lässytä yhtään asiaankuulumatonta - jos et saa noita mainittuja juttuja kuosiin.- iso d
Mover kirjoitti:
"dilemma on siinä, että huono maahanmuuttopolitiikka aiheuttaa maahanmuuttokritiikkiä, jonka te mokukiimaiset leimaatte poikkeuksetta rasismiksi."
Pitää paikkansa. Mutta älä yleistä. En ole kutsunut maahanmuuttopolitiikan kritiikkiä rasismiksi. Ja sen tiedät halvatun hyvin.
Ja tiedät milloin olen kutsunut sinua rasistiksi - ja silloin olet ollutkin rasisti. ja milloin olen hyväksynyt mielipiteesi - ja nyt lue - maahanmuuttokriittisiksi - olen pitänyt sinua maahanmuuttokriittisenä.
Väliin olet rasisti, väliin olet väärällä palstalla.
So what.
Älä sotke.
Äläkä lässytä yhtään asiaankuulumatonta - jos et saa noita mainittuja juttuja kuosiin.ahha. väliin siis olen rasisti, välillä väärällä palstalla. muutunko minä rasistiksi kuin dr. jekyll muttuu mr. hydeksi, vai riippuuko rasismini esim. kuunkierrosta?
muffe hyvä. ihminen joko on rasisti, tai ei ole.
aivan samoin kuin ihminen on rikollinen tai ei ole.
myönnän kirjoittavani joskus raflaavasti, muttei se minusta tee sen enmpää rasistia kuin jos kirjoittaisin samaan sävyyn millä pikkulapselle puhutaan.
mielipiteeni ja asenteeni eivät muutu jokaisen kirjoitukseni mukaan.
ja jos täällä joku lässyttää asiaankuulumattomuuksia, se olet eittämättä juuri sinä.
paina se nyt kalloosi niin ettei minun enää tarvitse sinua siitä muistuttaa. iso d kirjoitti:
ahha. väliin siis olen rasisti, välillä väärällä palstalla. muutunko minä rasistiksi kuin dr. jekyll muttuu mr. hydeksi, vai riippuuko rasismini esim. kuunkierrosta?
muffe hyvä. ihminen joko on rasisti, tai ei ole.
aivan samoin kuin ihminen on rikollinen tai ei ole.
myönnän kirjoittavani joskus raflaavasti, muttei se minusta tee sen enmpää rasistia kuin jos kirjoittaisin samaan sävyyn millä pikkulapselle puhutaan.
mielipiteeni ja asenteeni eivät muutu jokaisen kirjoitukseni mukaan.
ja jos täällä joku lässyttää asiaankuulumattomuuksia, se olet eittämättä juuri sinä.
paina se nyt kalloosi niin ettei minun enää tarvitse sinua siitä muistuttaa.Lässytät kuitenkin. Alat jahnaamaan taas jostain, jossa tyystin olet unohtanut mitä edellisessä kommentissa sanoit, puhumattakaan siitä mityä minä sanoin.
Ja sitten tartut epäolennaisuuteen siitä, että arvioin kunkin tekstin, tietysti, tekstinä.
Palaa nyt siihen minkä jätit kuittamatta - rasismin ja maahanmuuttokritiikin eron.- CtrlAltDel
Mover kirjoitti:
Kiitos.
Toit joitakin kelvollisilta tuntuvia aineksia mysteerin selvittämiseen.
Minusta laumakäyttäytyminen sinänäs sopii myös viiteryhmien
"Mutta miksi näin on? Mistä johtuu, että tosipaikan tullen sitä luottaa enemmän näennäiseen viiteryhmäänsä, kuin muihin?"
Tässä kohtaa olen pragmaattisesti eri mieltä kanssasi. Vaikka on työttömyyttä, jota tekosyynä käyttäen katsotaan voitavan mukiloida satunnaisia ulkkiksia - kovaa paikkaa ei ole nähtykään.
Kova paikka on sota - tai vastaava koko yhteiskunnan todellista järjestysta vavisuttava kriisi.
Ja jos uskoo puolustusvoimien komentaja Klenbergin kommenttia viimeisessä tv-haastattelussaan "Lauantaiseura" -ohjelmassa muutama vuosi sitten, jossa hän sanoi jotenkin tähän tapaan, että "yhtään en ole huolissani uussuomalaisten maanpuolustustahdosta - he kun selvittävät armeijan keskimäärin paremmin kuin kantasuomaliset" - ei silloinkaan meillä ole suurta huolta "muslimikapinasta"."Minusta laumakäyttäytyminen sinänäs sopii myös viiteryhmien"
Hupsis. Sinulla on tainnut jäädä osa tuota tekstiä kirjoittamatta. Lukisin mielelläni sen kokonaan.
"Tässä kohtaa olen pragmaattisesti eri mieltä kanssasi. Vaikka on työttömyyttä, jota tekosyynä käyttäen katsotaan voitavan mukiloida satunnaisia ulkkiksia - kovaa paikkaa ei ole nähtykään.
Kova paikka on sota - tai vastaava koko yhteiskunnan todellista järjestysta vavisuttava kriisi."
Työttömyydestä jne. turhautuneet mukiloitsijat mukiloivat menemään. Oli ulkkiksia tai ei. Tämmöinen rasistinen liikehdintä noissa turkautuneiden työttömien piireissä on vain yksi ilmentymä lukuisista muista. Samasta saavista ammentavat myös antifa-öykkärit.
Molemmat roskasakit haluavat -ja tarvitsevat- jonkun ulkopuolisen kohteen, johon purkaa tuskaansa. Ja näin sitä ehkä kokee myös paljon positiivisia tunteitakin. Yhteenkuuluvuutta, jännitystä ja ehkä onnistumisen tunnetta; tuntemus olevansa tarpeellinen (Edes jossakin).
Ja sitten:
Nämä sodat ja muut ovat KOVIMPIA paikkoja, mutta se ei tarkoita että esim. vankilaan joutuminen, lapsen sairastuminen, YT-neuvottelut,... younameit... eivät olisi myös kovia paikkoja. Kukin kokee ne tavallaan ja sota jossain toisaalla ei vähennä esim lapsensa menettäneen tuskaa.
Tietenkään nämä eivät anna mitään oikeutusta hölmöilylle.
Ja lopuksi:
Uussuomalaisten maanpuolustustahto tuskin on kiistanalainen. Onhan suomalaisilla, niin uusilla, kuin vanhoilla, yhteinen vihollinen sodan tullen.
Tässä onkin juuri se pointti; yhteinen päämäärä yhdistää.
Mutta jos otetaan se päämäärä -tässä tapauksessa ulkoisen vihollisen peittoaminen- pois yhtälöstä ja mikäli ryhmien voimatasapaino on kutakuinkin sama, saadaan aikaan pohjolan Jugoslavia. Siis mikäli yhteiskunnan tukirakenteet romahtavat.
Kova paikka.
Muslimikapinat eivät synny armeijassa. Ne syntyvät muslimien keskuudessa, kun tarpeeksi muslimeita saadaan samaan paikkaan.
Nämä eivät ole mitään länsimaiseen tapaan tehtyjä dramaattisia sodanjulistuksia, vaan pikemminkin ne ovat tarpeeksi matalaintensiivisiä, jotta valtion kurinpitokoneisto ei käynnisty tarpeellisessa mittakaavassa, mutta myöskin tarpeeksi aktiivisia, jotta muslimiyleisö tajuaa mistä on kyse. Tilan valtauksesta. Sodasta.
Vrt. kaikki Euroopan muslimikeskittymät. Kaikkialla sama virsi.
Otappa mover ja käy monikulttuurisessa saunassa.
Tarvitset: Suomalainen sauna, sangriaa ja tapaksia Epsanjasta ja muutamia kavereita mistävain.
Toimii. CtrlAltDel kirjoitti:
"Minusta laumakäyttäytyminen sinänäs sopii myös viiteryhmien"
Hupsis. Sinulla on tainnut jäädä osa tuota tekstiä kirjoittamatta. Lukisin mielelläni sen kokonaan.
"Tässä kohtaa olen pragmaattisesti eri mieltä kanssasi. Vaikka on työttömyyttä, jota tekosyynä käyttäen katsotaan voitavan mukiloida satunnaisia ulkkiksia - kovaa paikkaa ei ole nähtykään.
Kova paikka on sota - tai vastaava koko yhteiskunnan todellista järjestysta vavisuttava kriisi."
Työttömyydestä jne. turhautuneet mukiloitsijat mukiloivat menemään. Oli ulkkiksia tai ei. Tämmöinen rasistinen liikehdintä noissa turkautuneiden työttömien piireissä on vain yksi ilmentymä lukuisista muista. Samasta saavista ammentavat myös antifa-öykkärit.
Molemmat roskasakit haluavat -ja tarvitsevat- jonkun ulkopuolisen kohteen, johon purkaa tuskaansa. Ja näin sitä ehkä kokee myös paljon positiivisia tunteitakin. Yhteenkuuluvuutta, jännitystä ja ehkä onnistumisen tunnetta; tuntemus olevansa tarpeellinen (Edes jossakin).
Ja sitten:
Nämä sodat ja muut ovat KOVIMPIA paikkoja, mutta se ei tarkoita että esim. vankilaan joutuminen, lapsen sairastuminen, YT-neuvottelut,... younameit... eivät olisi myös kovia paikkoja. Kukin kokee ne tavallaan ja sota jossain toisaalla ei vähennä esim lapsensa menettäneen tuskaa.
Tietenkään nämä eivät anna mitään oikeutusta hölmöilylle.
Ja lopuksi:
Uussuomalaisten maanpuolustustahto tuskin on kiistanalainen. Onhan suomalaisilla, niin uusilla, kuin vanhoilla, yhteinen vihollinen sodan tullen.
Tässä onkin juuri se pointti; yhteinen päämäärä yhdistää.
Mutta jos otetaan se päämäärä -tässä tapauksessa ulkoisen vihollisen peittoaminen- pois yhtälöstä ja mikäli ryhmien voimatasapaino on kutakuinkin sama, saadaan aikaan pohjolan Jugoslavia. Siis mikäli yhteiskunnan tukirakenteet romahtavat.
Kova paikka.
Muslimikapinat eivät synny armeijassa. Ne syntyvät muslimien keskuudessa, kun tarpeeksi muslimeita saadaan samaan paikkaan.
Nämä eivät ole mitään länsimaiseen tapaan tehtyjä dramaattisia sodanjulistuksia, vaan pikemminkin ne ovat tarpeeksi matalaintensiivisiä, jotta valtion kurinpitokoneisto ei käynnisty tarpeellisessa mittakaavassa, mutta myöskin tarpeeksi aktiivisia, jotta muslimiyleisö tajuaa mistä on kyse. Tilan valtauksesta. Sodasta.
Vrt. kaikki Euroopan muslimikeskittymät. Kaikkialla sama virsi.
Otappa mover ja käy monikulttuurisessa saunassa.
Tarvitset: Suomalainen sauna, sangriaa ja tapaksia Epsanjasta ja muutamia kavereita mistävain.
Toimii.Viisasta tekstiä.
Kommentoin nyt tässä kiireessä - ainakin aluksi - vain tähän loppupuolen sitaattiin.
"Muslimikapinat eivät synny armeijassa. Ne syntyvät muslimien keskuudessa, kun tarpeeksi muslimeita saadaan samaan paikkaan.
Vrt. kaikki Euroopan muslimikeskittymät. Kaikkialla sama virsi."
Onkohan tuo "muslimi" -sana ihan paras - vai olisiko "syrjäytynyt" parempi...?- CtrlAltDel
Mover kirjoitti:
Viisasta tekstiä.
Kommentoin nyt tässä kiireessä - ainakin aluksi - vain tähän loppupuolen sitaattiin.
"Muslimikapinat eivät synny armeijassa. Ne syntyvät muslimien keskuudessa, kun tarpeeksi muslimeita saadaan samaan paikkaan.
Vrt. kaikki Euroopan muslimikeskittymät. Kaikkialla sama virsi."
Onkohan tuo "muslimi" -sana ihan paras - vai olisiko "syrjäytynyt" parempi...?Olet ihan oikeassa.
Puhuit "muslimikapinasta", joten jatkoin muslimeista.
Syrjäytyneet (tai ehkäpä syrjäytetyt) on paljon parempi ja totuutta kuvaavampi sana.
- Halla Halla
Kukaan ei missään päin maailmaa pidä vierasta talossa kauaakaan, ellei vieras millään tavalla osallistu talon töihin. Ellei korvausta majoituksesta ja ruuasta saada on vierailu lyhytaikaista.
Miksi ME maksamme tällaisille vieläpä kaiken lisäksi ulkomaalaisille "vieraille" vielä silkkaa rahaa käteen? Miksi he ovat mukamas oikeutettuja saamaan kaikenkattavan sosiaaliedun antamatta isäntämaalle mitään vastinetta?Mistä tulee tämä "mitään"?
Sinä - ja kaikki näitä superlatiivisia ilmaisuja käyttävät tietävät vallan hyvin, että kaikki täällä Suomessa, myöskin onnettomat pakolaiset, toimivat ihan tyystin järjestelmän mukaisesti: Osa maksaa veroja, osa saa tulonsiirtoja.
Ei ole mitään absoluuttista "siipiryhmää", jota voisi erisnimellä kutsua.
On ihan loistavaa että ollaan kiinnostuttu yhteisistä asioista. Ja tarvittaessa niihin pitää pyrkiä vaikuttamaankin
Mutta se ei tapahdu ihmettelemällä jotain tiettyä ihmisryhmää rasismipalstalla.
Kyllä osoite on hallinto - ja siihen kohdistuva yleispolitikointi.
- Vastauksia M:lle
Moni ulkomaalainen työtön "vieras" ei tosiaan tee talon työtä eli EI MITÄÄN.
Mitä tarkoitat siipiryhmällä?
Osa maksaa veroja ja osa saa tulonsiirtoja. On se kiva saada tuhat euroa sossusta ja maksaa siitä veroa satanen. Onko se veronmaksua?
Sama muissa tulonsiirroissa. Kaikki yhteiskunnan piikistä.
Tämä touhu nyt ei hyödytä ketään muuta kuin palkattuja byrokratian työntekijöitä joilla paperit pöydillä kiertavät.
Hyötyjä on mitään työtä talon eteen tekemätön ulkomaalainen "vieras".
Osa suomalaisista on kiinnostunut ja kritisoi. Minäkin. Olen myös syvästi huolestunut ja myös erittäin loukkaantunut ja näreissäni.
Hallintoon ei täältä pysty mitenkään vaikuttamaan. Siellä ollaan myös hyvin ylimielisiä meitä taviksia kohtaan. S-posteihin ei vastata ja jos vastataan, vastaajana on joku tuntematon avustaja. Hän toteaa edustajan lukeneen viestin (valetta...) mutta avustaja kuitenkin vastaa. Kokoomuksen taholta edes avustaja ei vastaa.
Moni kansanedustaja ei tähän aikaan reagoi itse koska vaalit eivät ole edes eteisessä.Siipiryhmä = Siipeilijäryhmä. Ok?
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että hallinto ei vastaa ihan helposti yhden ihmisen tekemiin kysymyskiin, tiedusteluihin jms. Onpa itsellänikin kokeumsta siitä.
Iso syy siihen, että olen täällä moderaattorina, on juuri tuo: Haluan tarjota rasismista - ja osin maahanmuuttokysymyksistäkin - keskusteleville älyllistä ja turvallista paikkaa ventioida mielipiteitään.
Ymmärrän tosi hyvin äänekoskelaista, 30 vuoden tunnollisen työuran jälkeen sellutehtaalta loparit saanutta ihmistä, jonka mukaan maahanmuutto "vie" hänelle kuuluvaa elämänmahdollisuutta ja elintasoa.
Silti en ole loppuun asti samaa mieltä.
Se johtuu siitä, että yhtsiekuntamme ei ole "ensin nuo, sitten nuo" -yhteiskunta - vaan "sulle tarpeesi mukaan, hänelle oman tarpeensa mukaan - samaan aikaan" - yhteiskunta.
Maahanmuutton kustannukset ovat lmyös "tarpeiden" listalla kuitenkin muutaman prosentin luokkaa - kantasuomalaisen työttömyyden hoitokustannusten ollessa moninkertaiset.
Elämme kansanvalllassa, joka tuntee vastuunsa kaveristakin - myös osin ulkomaisesta.
Ja vaaleissa saa äänestää. Pääasia on että kunnioitamme omaa yhteiskuntaamme ja toimimme siellä laillisesti - suuntaamalla ärsytyksemme sen lailliseen muuttamiseen.- Mette
Mover kirjoitti:
Siipiryhmä = Siipeilijäryhmä. Ok?
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että hallinto ei vastaa ihan helposti yhden ihmisen tekemiin kysymyskiin, tiedusteluihin jms. Onpa itsellänikin kokeumsta siitä.
Iso syy siihen, että olen täällä moderaattorina, on juuri tuo: Haluan tarjota rasismista - ja osin maahanmuuttokysymyksistäkin - keskusteleville älyllistä ja turvallista paikkaa ventioida mielipiteitään.
Ymmärrän tosi hyvin äänekoskelaista, 30 vuoden tunnollisen työuran jälkeen sellutehtaalta loparit saanutta ihmistä, jonka mukaan maahanmuutto "vie" hänelle kuuluvaa elämänmahdollisuutta ja elintasoa.
Silti en ole loppuun asti samaa mieltä.
Se johtuu siitä, että yhtsiekuntamme ei ole "ensin nuo, sitten nuo" -yhteiskunta - vaan "sulle tarpeesi mukaan, hänelle oman tarpeensa mukaan - samaan aikaan" - yhteiskunta.
Maahanmuutton kustannukset ovat lmyös "tarpeiden" listalla kuitenkin muutaman prosentin luokkaa - kantasuomalaisen työttömyyden hoitokustannusten ollessa moninkertaiset.
Elämme kansanvalllassa, joka tuntee vastuunsa kaveristakin - myös osin ulkomaisesta.
Ja vaaleissa saa äänestää. Pääasia on että kunnioitamme omaa yhteiskuntaamme ja toimimme siellä laillisesti - suuntaamalla ärsytyksemme sen lailliseen muuttamiseen.Mistä tulee velvollisuutemme elättää afrikan loisijat?
- $£€¥₩
Tuo oli kyllä neroudessaan ylittämätön. Mamujen elättämiseen riittää rahaa, koska kantisten tukemiseen sitä menee enemmän. Aika kummallista logiikkaa.
Mielestäni se on hyvin kaukana neroudesta.
Rajallisen resurssin - verorahojenkin - "riittävyys" on tulos poliittisesta päätöksenteosta.
Niin se menee - ja mielestäni mennä pitääkin - vaikka itsekään itseänikään se ei aina miellytä.- $€¥₩
Mover kirjoitti:
Mielestäni se on hyvin kaukana neroudesta.
Rajallisen resurssin - verorahojenkin - "riittävyys" on tulos poliittisesta päätöksenteosta.
Niin se menee - ja mielestäni mennä pitääkin - vaikka itsekään itseänikään se ei aina miellytä.Ja sinun politiikan tekosi on levittää valheellista propagandaa ja sensuroida eriävät mielipiteet.
- EI siipeilijä
Tarkoitatko siipeilijöillä maahanmuuttajilla bisnestä tekeviä tahoja?
He ovat hyvinkin maahanmuuttomyönteisiä.Jos et ole siipeilijä - et ainakaan oikeaan hierarkian kirjoittava s24:n käyttäjä.
Laita viestisi paikalleen, niin tiedämme, mihin kommentoit.
- Siipeilijä...?
Mikä se siipeilijä oikein on?
- Mette
Mover kirjoitti:
Toisen siivellä eläjä.
Suomeksi sanottuna; somali.
- Ei-siipeilijä
Minusta siipeilijäksi voi lukea henkilön joka hyötyy toisesta (toisista) tämän toisen kustannuksella.
Pultsarilla joka saa 10000euron lottovoiton on hetkessä paljon siipeilijöitä.
Voiko samaa ajatusta esittää ei-henkilötasolle, jossa järjestelmää käytetään hyötymistarkoituksessa? Jos voi on Suomessa paljonkin siipeilijöitä. Työtä vieroksuvat ja sosiaalieduilla elävät yhtenä esimerkkinä. Heiltähän ei saada mitään vastineeksi. - kunhantotean
Rasistit taas eivät ymmärrä, että Suomeen laillisesti tulevilla on täsmälleen samat oikeudet elatuksen ja asumisen suhteen kuin muillakin Suomessa asuvilla. Ei heitä sen paremmin kohdella, vaan TA-SA-AR-VOI-SES-TI. Aivan samalla tavalla osa suomalaisista elää täysin muiden kustannuksella. Siitä voidaan tietenkin keskustella, miten maahanmuuttoa voisi kehittää/säädöksiä muuttaa, mutta ei ole oikeutettua kohdistaa raivoaan maahanmuuttajiin, jotka ovat tänne laillisesti tulleet ja nauttivat niistä oikeuksista, joita heille suodaan. Jokainen ottaa, mitä annetaan. Se on ihmisen luonto.
Minun afrikkalaissyntyinen aviomieheni maksaa veroja ja kustantaa siipeilijöiden elämistä ihan siinä, missä monet muutkin Suomessa asuvat ja täällä työtä tekevät. Hän ei ole vastuussa siitä, mitä muut maahanmuuttajat täällä tekevät tai millaisia ratkaisuja suomalaiset päättäjät tekevät. Silti hän saa kaltaisiltanne puusilmiltä paskaa niskaansa joka välissä, ja samasta kärsivät jopa alle 10-vuotiaat lapsemmekin. Minun puolestani saatte olla maahanmuutosta ihan mitä mieltä hyvänsä, mutta miettikää, mihin kiukkunne kohdistatte. Kiitos. Ja aamen.- ¢
turha valehdella tällä palstalla.
- kunhantotean
¢ kirjoitti:
turha valehdella tällä palstalla.
Jep. Mitä sekopäisempi ja uskomattomampi rasistin kertoma tarina on, sitä varmemmin se niellään koukkuineen päivineen. Kaikki maahanmuuttajat saavat omakotitalon, auton, tietokoneen sekä naapurinsa vaimon heti maahan tultuaan. Mikään muuhan ei voi olla totta.
- @1971
kunhantotean kirjoitti:
Jep. Mitä sekopäisempi ja uskomattomampi rasistin kertoma tarina on, sitä varmemmin se niellään koukkuineen päivineen. Kaikki maahanmuuttajat saavat omakotitalon, auton, tietokoneen sekä naapurinsa vaimon heti maahan tultuaan. Mikään muuhan ei voi olla totta.
"Jep. Mitä sekopäisempi ja uskomattomampi rasistin kertoma tarina on, sitä varmemmin se niellään koukkuineen päivineen. Kaikki maahanmuuttajat saavat omakotitalon, auton, tietokoneen sekä naapurinsa vaimon heti maahan tultuaan. Mikään muuhan ei voi olla totta."
Niinhän se sanonta kuuluu ettei savua ilman tulta. Jos kertomasi miehestäsi pitää paikkaansa niin silloin tilanne on toinen. Et voi kuitenkaan tosissasi väittää että suurimman osan osalta tilanne olisi vastaava. Tunnen henkilökohtaisesti työ yms. kuvioden kautta kymmenkunta maahanmuuttajaa, jotka ovat töissä. Yhdenkään kansallisuus ei ole somali, vaan yhtä lukkunottamatta ovat filippiineiltä ja vietnamista. Ja kaikki tunnnollisia työntekijöitä jotka hoitavat velvoitteensa todella hyvin. Yksi on afrikasta(nigeria) ja samaa voin sanoa myös hänestä.
Olen kuitenkin viimeisten 7 vuoden aikana haastatellut näitä NIIN SANOTTUJA pakolaisia ja heidän jälkikasvuaan työhön ottoa varten, eikä yhtään ole ollut mahdollista palkata. Määrää en osaa absoluuttisesti sanoa mutta puhutaan kuitenkin joistakin kymmenistä. Suurin osa näistä haastateltavista on puhunut hyvää suomea(muuttaneet ihan pieninä lapsina) mutta jo asenne tarjottuihin töihin (varastoala, raskasta ,välillä ulkotöitä) on ollut kielteinen. Syy haastatteluihin tulemiseen on ollut että joku virasto(kela?) heitä näihin määrä välein patistaa että saadaan näyttämään siltä ettei heille nyt ole sopivaa työtä tarjolla. Suurimman osan taustat ovat olleet somaliassa.
Ja sitten vielä mainitsemaasi tarinaan, vuonna 1996 asuin yhdessä pääkaupunkiseudun kunnassa, normaali kaupungin vuokra-asunnossa. Naapuriimme muutti perhe jossa oli 2 lasta. Perhe oli asunut suomessa vuodesta-88 ja lapset olivat syntyneet täällä. Asuimme naapureina vuoteen 2004 eikä perheen isä ollut sinä aikana päivääkään töissä. Hän kuitenkin jo taloon muuttaessaan puhui suomea ihan auttavasti, eikä se ainakaan olisi ollut työnsaannin esteenä.
Tulin perheen isän kanssa hyvin toimeen, koska lapsemme leikkivät yhdessä ja kävivät myöhemmin samaa koulua. En voi kuitenkaan kiistää etteikö sapettanut ja tosi synkästi kun herra sai luukulta maksusitoumuksia pöyristyttävän suurille summille huonekalu-ja vaatehankintoja varten. Meillä oli niin hyvä tilanne että sekä vaimolla ja minulla on vakituinen työ, eikä autolainaa isompaa mutta silti rahaa näihin hankintoihin jäi vähemmän kuin tuolla pakolaisperheellä.
Jos siis ihmettelet tai kauhistelet tätä rasismia, niin sylttytehdas löytyy tällä kertaa kylläkin nimenomaan maahanmuuttaja puolelta sekä heidän hyysäreistään. Se ei ole edes rasismia, vaan suomalaisten oikeustajun raiskaamista miten täällä nämä asiat hoidetaan ja annetaan vielä suhteellisen pienen joukon hillua.
Tähän maahan pitäisi saada laki tai asetus ettei tänne oteta yhtään "pakolaista" jos ei ole töitä valmiina ja valmis niitä tekemään. Lintsareita löytyy omistakin nurkista tarpeeksi.
Ps. Jos et usko tarinaani niin eipä paljon purista. Itse en jaksa näitä sepustuksia omasta päästä keksiä - Mies Virosta
@1971 kirjoitti:
"Jep. Mitä sekopäisempi ja uskomattomampi rasistin kertoma tarina on, sitä varmemmin se niellään koukkuineen päivineen. Kaikki maahanmuuttajat saavat omakotitalon, auton, tietokoneen sekä naapurinsa vaimon heti maahan tultuaan. Mikään muuhan ei voi olla totta."
Niinhän se sanonta kuuluu ettei savua ilman tulta. Jos kertomasi miehestäsi pitää paikkaansa niin silloin tilanne on toinen. Et voi kuitenkaan tosissasi väittää että suurimman osan osalta tilanne olisi vastaava. Tunnen henkilökohtaisesti työ yms. kuvioden kautta kymmenkunta maahanmuuttajaa, jotka ovat töissä. Yhdenkään kansallisuus ei ole somali, vaan yhtä lukkunottamatta ovat filippiineiltä ja vietnamista. Ja kaikki tunnnollisia työntekijöitä jotka hoitavat velvoitteensa todella hyvin. Yksi on afrikasta(nigeria) ja samaa voin sanoa myös hänestä.
Olen kuitenkin viimeisten 7 vuoden aikana haastatellut näitä NIIN SANOTTUJA pakolaisia ja heidän jälkikasvuaan työhön ottoa varten, eikä yhtään ole ollut mahdollista palkata. Määrää en osaa absoluuttisesti sanoa mutta puhutaan kuitenkin joistakin kymmenistä. Suurin osa näistä haastateltavista on puhunut hyvää suomea(muuttaneet ihan pieninä lapsina) mutta jo asenne tarjottuihin töihin (varastoala, raskasta ,välillä ulkotöitä) on ollut kielteinen. Syy haastatteluihin tulemiseen on ollut että joku virasto(kela?) heitä näihin määrä välein patistaa että saadaan näyttämään siltä ettei heille nyt ole sopivaa työtä tarjolla. Suurimman osan taustat ovat olleet somaliassa.
Ja sitten vielä mainitsemaasi tarinaan, vuonna 1996 asuin yhdessä pääkaupunkiseudun kunnassa, normaali kaupungin vuokra-asunnossa. Naapuriimme muutti perhe jossa oli 2 lasta. Perhe oli asunut suomessa vuodesta-88 ja lapset olivat syntyneet täällä. Asuimme naapureina vuoteen 2004 eikä perheen isä ollut sinä aikana päivääkään töissä. Hän kuitenkin jo taloon muuttaessaan puhui suomea ihan auttavasti, eikä se ainakaan olisi ollut työnsaannin esteenä.
Tulin perheen isän kanssa hyvin toimeen, koska lapsemme leikkivät yhdessä ja kävivät myöhemmin samaa koulua. En voi kuitenkaan kiistää etteikö sapettanut ja tosi synkästi kun herra sai luukulta maksusitoumuksia pöyristyttävän suurille summille huonekalu-ja vaatehankintoja varten. Meillä oli niin hyvä tilanne että sekä vaimolla ja minulla on vakituinen työ, eikä autolainaa isompaa mutta silti rahaa näihin hankintoihin jäi vähemmän kuin tuolla pakolaisperheellä.
Jos siis ihmettelet tai kauhistelet tätä rasismia, niin sylttytehdas löytyy tällä kertaa kylläkin nimenomaan maahanmuuttaja puolelta sekä heidän hyysäreistään. Se ei ole edes rasismia, vaan suomalaisten oikeustajun raiskaamista miten täällä nämä asiat hoidetaan ja annetaan vielä suhteellisen pienen joukon hillua.
Tähän maahan pitäisi saada laki tai asetus ettei tänne oteta yhtään "pakolaista" jos ei ole töitä valmiina ja valmis niitä tekemään. Lintsareita löytyy omistakin nurkista tarpeeksi.
Ps. Jos et usko tarinaani niin eipä paljon purista. Itse en jaksa näitä sepustuksia omasta päästä keksiäTodella ihme ettei kertomustasi ole jo poistettu... No eipä siihen ole hyysärit kyllä vastanneetkaan. Sitä en ihmettele, ettei Moveri ole kommentoinut, hän kun valitsee tarkoin mihin vastaa ja karttaa niitä joissa jäisi toiseksi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251