Luupäät liikenteessä

taas kerran

Ei sitte millään opita ajamaan kelien mukaan, vaan mennään vaan sitä satasta vaikka ei eteensä näkisi, tai olisi liukas tie. Mitä siellä korvienvälissä oikein tapahtuu kun hypätään autonrattiin? Fiksuista ihmisistä tulee "taistelijoita" joiden on lunastettava asemansa liikenteessä pätemällä, vaikka sitte riskillä. Miksi monet kokevat toiset autoilijat vihollisiksi, joille pitää koko ajan vit..tuilla liikenteessä.

26

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiedä häntä

Jospa ne ovat kaltaisiasi luupäitä.

• taas kerran

Onko sulta pipipäältä jotain kysytty? Tämä oli tarkoitettu ajokortillisille tämä keskustelun avaus.

• Kuka se pipipää on??
        taas kerran kirjoitti:

Onko sulta pipipäältä jotain kysytty? Tämä oli tarkoitettu ajokortillisille tämä keskustelun avaus.

Ja kukahan se sinulta sitten jotain kysyi??? Häh?? Kirjoituksesi osoitti ettei sinulla ole juurikaan mitään tälläkään palstalle annettavaa.

• autoilija.
        Kuka se pipipää on?? kirjoitti:

Ja kukahan se sinulta sitten jotain kysyi??? Häh?? Kirjoituksesi osoitti ettei sinulla ole juurikaan mitään tälläkään palstalle annettavaa.

Älä nulikka puutu aikuisten asioihin, hus pois täältä. Mene vaikka tonne mopofoorumille räksyttämään.

• taas kerran
        Kuka se pipipää on?? kirjoitti:

Pakko myöntää että olen pipipää/luupää, riippuu mistä aiheesta on kyse.

• Kuka se pipipää on??
        taas kerran kirjoitti:

Pakko myöntää että olen pipipää/luupää, riippuu mistä aiheesta on kyse.

Pakko myöntää että olen pipipää/luupää, riippuu mistä aiheesta on kyse

• Kuka se pipää onkaan?!
        autoilija. kirjoitti:

Älä nulikka puutu aikuisten asioihin, hus pois täältä. Mene vaikka tonne mopofoorumille räksyttämään.

Uskallan kuule väittää et nulikka olet sinä jos aletaan ikäämme vertaamaan. 44 vuotta tuli tienpäältä leipä revittyä että se nyt vähän antaa suuntaan iästäni. Että aja sinä vain karvat pois kämmenistäsi ja kun ensimmäisen kerran olet saanut tuheroa niin tule sitten vasta muita pipäiksi nimittelemään. Eteenkin kun edelleenkään kukaan ei ole sinulta mitään kysynyt!

• tiedä häntä
        Kuka se pipää onkaan?! kirjoitti:

Uskallan kuule väittää et nulikka olet sinä jos aletaan ikäämme vertaamaan. 44 vuotta tuli tienpäältä leipä revittyä että se nyt vähän antaa suuntaan iästäni. Että aja sinä vain karvat pois kämmenistäsi ja kun ensimmäisen kerran olet saanut tuheroa niin tule sitten vasta muita pipäiksi nimittelemään. Eteenkin kun edelleenkään kukaan ei ole sinulta mitään kysynyt!

Niin että kerjäläisenä siis ollut jo pyhäkoulusta päästyäsi, no onhan sekin jotain, ei mennyt kaikki tielle tippuneet leivät ketulle.

Nyt ei vaan enää tiedä kuka pipipääksi noteerataan aloittaja vai autoilija.
        Vai kenties itse "Kuka se pipipää onkaan?!"

• kolmenisä.

Kapea leipä on sulle sitte maistunnu. No jonkunhan nekin hommat on tehtävä. Ei ihme että katkeraksi heittäytyy. Tuherosta tollanen puukenkätynnyri voi vain unelmoida.

• Kuka se pipää onkaan
        kolmenisä. kirjoitti:

Kapea leipä on sulle sitte maistunnu. No jonkunhan nekin hommat on tehtävä. Ei ihme että katkeraksi heittäytyy. Tuherosta tollanen puukenkätynnyri voi vain unelmoida.

Hyvin on rahat kuule riittänyt. Puukenkiä en koskaan ole käyttänyt ja kroppa pysyy hyvässä kunnossa veteraanisarjoissa voimailua harrastaen. Kunto pysyy hyvänä mm. Finlandia-hiihdon kanssa ja parikymmentä kilometriä viikossa uimalla. Mites sulla se keskikehon rasva? Näetkö oman pilisi kun öisin kusta liruttelet? Tuheroa olen nähnyt ja kokenut senverran että neljä lasta on tullut tehtyä. Pari poikaa on armeijassa korkeassa virassa ja toinen tyttäristä pyörittää isohkoa lehtifirmaa ja toinen suunittelee taloja.

Jonkun on tehtävä ne raskaatkin hommat että sulle riittää ruokaa kaupassa ja löpöä autoosi että pääset sossusta hakemaan joka kuukausi almusi yhteiskunnan

• tiedä häntä
        Kuka se pipää onkaan kirjoitti:

Hyvin on rahat kuule riittänyt. Puukenkiä en koskaan ole käyttänyt ja kroppa pysyy hyvässä kunnossa veteraanisarjoissa voimailua harrastaen. Kunto pysyy hyvänä mm. Finlandia-hiihdon kanssa ja parikymmentä kilometriä viikossa uimalla. Mites sulla se keskikehon rasva? Näetkö oman pilisi kun öisin kusta liruttelet? Tuheroa olen nähnyt ja kokenut senverran että neljä lasta on tullut tehtyä. Pari poikaa on armeijassa korkeassa virassa ja toinen tyttäristä pyörittää isohkoa lehtifirmaa ja toinen suunittelee taloja.

Jonkun on tehtävä ne raskaatkin hommat että sulle riittää ruokaa kaupassa ja löpöä autoosi että pääset sossusta hakemaan joka kuukausi almusi yhteiskunnan

Joo mutta veljeni kaima on sentään resitentti, mitäs siihen sanot, että notku sinä vaan hörneillä.

• kolmenisä
        Kuka se pipää onkaan kirjoitti:

Armeijassa! Eipä ole pojasta polvi parantunut. Kun joskus heräät mielikuvitusmaailmastasi/krapulastasi, niin katsoppa uudemman kerran peiliin, ei tolla naamalla voi saada tuheroa. Ja vielä, ei kyllä enää siniset pilleritkään auta ton ikästä vanhusta, jos sattuisit jotain maksullista saamaan. Eli koita olla siellä liikenteessä ihmisiksi vaikka katkeruus näkyykin ajotyylissä. Ja vältä niitä rekkabaarien roskaruokia, jotta saisit vähän tota valkosta massaa pois.

• Mites on?

Olet ollut vähintään 44 vuotta töissä eli olet todennäköisesti ainakin 60 vuotias ja siitä huolimatta raivoat kuin teini. Olisiko kannattanut tehdä jotain muuta koska työsi selkeästi esti henkisen kehittymisesi?

• Kerrotko lisää...???
        kolmenisä kirjoitti:

Armeijassa! Eipä ole pojasta polvi parantunut. Kun joskus heräät mielikuvitusmaailmastasi/krapulastasi, niin katsoppa uudemman kerran peiliin, ei tolla naamalla voi saada tuheroa. Ja vielä, ei kyllä enää siniset pilleritkään auta ton ikästä vanhusta, jos sattuisit jotain maksullista saamaan. Eli koita olla siellä liikenteessä ihmisiksi vaikka katkeruus näkyykin ajotyylissä. Ja vältä niitä rekkabaarien roskaruokia, jotta saisit vähän tota valkosta massaa pois.

No sinä se vasta järkevältä kaverilta vaikutat. Miten pystyt kirjoittamaan noin perin järkevän kirjoituksen?

• mikääneimuutu.

Tästäkin aiheesta on tälläkin palstalla ollut vuosien saatossa lukuisia aloituksia. Sen lisäksi mm. poliisi on tiedoitusvälineissä kehoittanut pitämään turvaväliä ja ajamaan kelin mukaan. Haaskaavat aikaansa. Kun rattiin noustaan, aivot jäävät narikkaan.

• häntä tietää

Äkkinäisiä kaistanvaihtoja, niitä näki taas ja jos siinä käy moka
      niin ei kukaan kerkiä reakoida. Perässä roikkumista, ajetaan niin lähellä
      toisia että kaistaa ei pystytä vaihtamaan kunnolla.

Tällästä se on aina, ei muutu mikään, kukin voi itse olla
      ottamatta osaa tähän joka talviseen idioottitapahtumaan ja
      ajaa normaalisti niin kuin autokoulussa opetetaan ajamaan
      ja tieliikennelaki ja muut lait edellyttää.

Se on jännä homma kans että liikenteessä ei ole ns vastuuta
      tekemisistään, vakuutus hoitaa kun ajat jonkun toisen auton
      paskaksi ja omasikin siinä samalla. PAhimmillaan aiheutat
      jollekkin vielä vammoja.

• sossumeininkiä

Juuri näin, vakuutus on kätevä juttu. Liikenteessä ei ole varsinaista vastuuta aiheutetuista vahingoista (kuolemantuottamus = ei vankeutta), toisaalta ylinopeussakkoja määrätään myös numeroperusteella ilman vaaran tai häiriön tuottamista.

• Outta

Turvavälittömyyteen syynä on kuskien heikohkonlainen itsetunto.

Jos edellä ajavaan jätetään turvaväliksikin kutsuttua etäisyyttä, tulee monelle hemmolle päänupissa outo tunne, että oon itse tientukkona nyt muille =)

Ja vastahan viime viikolla Liikenneturva lanseerasi ansiokkaasti käsitteen "taito ajaa liikennevirrassa". Tätä parhaimmillaan edustaa turvavälitön perisuomalainen jonoajelu =)

Nostan tosiaan hattua niille jonoissa ensimmäisinä ajeleville. Heillä on munaa ajaa muista välittämättä nopeusrajoitusten mukaan =)

Miettikääpä asioita vähän siellä itteksenne!

• juuri näin.

Kun ei ole paljon annettu, ei voi paljoa vaatia.

• Teiden Ritari

Minä ajan aina hieman rajoituksen yli (5km/h) ja melkein aina on niitä joiden pitää ohi päästä vaikka mikä olisi, lisäksi ajetaan hurjaa ylinopeutta, ja joskus ohitukset on todella riskialttiita. Mikä kiire teillä oikein on? Onko nälkä vai pitääkö päästä paskalle?

Nyt kun kevät tulee niin näitä ylinopeutta ajavia tulee vaan lisää teille ja pitää päästä kokeilemaan että kuinka kovaa se auto meneekään.

Kaikille pätee samat liikenne säännöt ja tottakai se ottaa päästä jos itse niitä aina noudattaa ja toiset eivät. Näissä asioissa kun on henki aina kyseessä, oli sitten ajaja, matkustaja, tai vaikka jalankulkija.

• Ytta

" Mikä kiire teillä oikein on? Onko nälkä vai pitääkö päästä paskalle?"

Ei kumpikaan (yleensä). VW:ssä on niin kehno ajettavuus, että mielummin oisin jo kotona kuin liikenteessä. Siksi siis kiire.

• muttakunsemittari

Oletko varma siitå, että mitarisi näyttää oikein. Esim. minun kärryssä mittari näyttää todellisessa satasen vauhdissa 109. Siksi ajelenkin navin nopeusnäytön mukaan, todellinen nopeus 5 km/h päälle. Mutta jos edellä ajava ajaa oikeasti sallittua nopeutta, niin enpä ohi viitsi lähteä.

• olli

Johan tämä keskustelu meni ihan alusta alkaen peri suomalaiseen tyyliin,on niinkuin perukoulun ala asteen tunnilla olisi.

• itse Nukke

taitaa olla provo. fiksuista tulee raivopäitä. määrittele itsesi ja älysi ja fiksuusmittariri uudelleen. en tunne ketään oikeasti fiksua joka muuttuu ratissa vasta ratissa hirviöksi. älä sano ketään fiksuksi ette oikesasti TUNNE ihmistä

• taas kerran.

No ok, oletin vain että ihmiset ovat yleensä fiksuja. Tosiasiassa nämä liikenne öykkärit ovat naamatusten sitten kuitenkin sellaisia "pissisukassa" tyyppejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      125
      7139
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      123
      4934
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4276
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3463
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2271
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      276
      1701
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1465
    8. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1446
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1428
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe