Paras hoito mitä rahalla saa?

Nuorijammu

Tervehdys arvon palstaveljet,

Olen iältäni vielä melko nuori (25v) mutta hiukset ovat pikku hiljaa alkaneet ohimoilta katoamaan, ja tuntuu että viimeisen vuoden aikana on lähtenyt tiehuntuvalla tahdilla. 9kk olen nyt syönyt Finaa ja tuntuu että siitä ei mainittavaa hyötyä ole ollut, mutta toki sen syömistä hautaan asti tulen jatkamaan ellei sitten markkinoille tule jossain vaiheessa vielä parempaa korvaavaa lääkettä.

Edessä on varmaankin lähivuosina hiusten istutus ohimoille, mikä tekniikka/tekijä mahtaa olla paras? Täälä on paljon käyty keskustelua hinta-laatusuhteesta esimerkiksi Norrella, mutta jos hinta ei olisi este niillä millä siirtomuodolla saisi varmimmin tyydyttävimmän lopputuloksen? Myöskään ulkomailla operointi ei olisi ongelma, mutta hieman epäilyttävältä kieltämättä tuntuisi mennä esimerkiksi Taikkuihin tai ns. köyhään maahan operoitavaksi vaikka hoito voikin sielä ihan yhtä hyvää olla.

14

2223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o69o

      Itse en käytä Finaa mutta juuri tänään luin jollakin vaatineen
      12kk käyttöä ja sittenkin vasta kun täydensi hoitoa rogainella.(Minoxidilla)
      Juuri ohimot kuulemma on vaikeimpia palautumaan finalla,vaikutta parhaiten
      päälaella(vertex).

      Thaimaassa on pari hyvää kirurgia mutta hintataso on lähes sama kuin
      turkissa missa uskallan väittää hinta/laatu suhteen olevan parasta.
      Sun pitäisi saada ensin hiustenlähtö saada pysähtymään ettei hiusraja siirry kokoaikaa .

    • adadadasda

      Paras FUE-tekniikan haltija taitaa olla Euroopassa Dr. Feriduni
      http://hairtransplantation.feriduni.com/en/index.html

      Todella hyviä kokemuksia on kaikilla hänestä. Hiusraja on luonnollinen ja siirremäärien onnistumisprosentti on korkea.

      Nuorena jos menee niin fina kyllä kannattaa ottaa stabiloimaan se paheneminen. Järkevä suunnitelmakin pitää olla. Eli pitäisi tietää mikä donor-alueen siirremäärä kokonaisuudessaan on. Mutta nuo selviää sitten konsultaatiossa.

    • Vastaus AP:lle

      Täytyy muuten korjata. Jos raha ei ole este ja ikää on 25v niin ehdottomasti Dr. Gho http://www.hasci.com/Default.aspx.

      Hänellä on se oma tekniikka, jolla saa tehtyä yhdestä kaksi (80 prosenttisesti). Tuonne menisin itse. Hinnatkaan eivät ole hirveät, kun on vaan ohimot kyseessä ja tosiaan tuolla ei jää arpea donor-alueella ja parantuminen on todella nopeaa.

      Pitäisi nyt vaan saada Suomesta joku tuonne ja kertoa kokemuksia. Lisäksi joku yhteistyökumppani olisi kova, kun pääsisi avaimet käteen -tyylillä siirtoon.

      Harmi, kun ei käsittääkseni tee alle 25v siirtoja.

    • o69o

      Seuraan juuri erään ruotsalaisen kertomusta käynnistä
      dr.ghon (kirurgina Dr. Novia Mozart)
      klinikalla,vielä liian aikaista lopputuloksesta sanoa mutta
      hän itse vähän varovaisesti sanoo olevansa tyytyväinen 50% onnistumiseen?? Vaikka hän on saanut kirjallisen vakuutuksen 80%
      siirteiden eloonjäännistä?:
      http://www.lookgood.se/forum/viewtopic.php?id=4544&p=1
      Minusta palautuminen ja siirteiden kasvuunlähtö on ollut
      hidasta mutta aika näyttää mikä lopputulos on,itse odotan paljon tältä tekniikalta tulevaisuudessa.

      • o69o

        Mutta hinta on kova kuten ilmenee tuolta;
        6.950€ 1000-1200 siirteeltä.(hotelli sisältyy hintaan mutta matkat ei)


    • pohdiskelua vain

      Itse seuraan lähes päivittäin näitä hiustensiirtojuttuja, koska tulevaisuudessa joudun menemään siirtoon.

      Harmittaa, kun Suomessa ei ole minkäänlaista kehitystä näissä. FUE-klinikka olisi kova sana, mutta jonkun lääkärin pitäisi käydä ulkomailla kouluttautumassa.

      Kysyntää olisi varmasti Suomessakin. Aika näppärästi Euroopassa käy siirrossa, mutta markkinarako olisi varmasti Suomessa.

    • Tallinna on hyvä
    • o69o

      Itse vaadin vähintään 10 vuoden kokemusta fue tekniikasta
      omalta kirurgiltani koska siirteeni ovat sen verran vähissä ettei
      tuhlattavaa ole.
      Eikä joku Eesti minulle todellakaan ole mikään vaihtoehto.
      Samaan hintaan saa brysselistä euroopan laadukkainta fueta.
      3-5€ siirre.

    • Tallinna on hyvä

      Oleg Sertsenkov:

      Hiustensiirto koulutus:

      Vuonna 2001 erikoistunut hiustensiirton DHI klinikassa.
      Vuonna 2001erikoistunut hiustensiirton FUE menetelmalla DHI kliinikassa.

      Työkokemus:

      Vuodesta 2006 käyttänyt hiustensiirtoon FUE menetelmää yksityissairaalassa Fertilitas.
      Vuodesta 2001perustoiminnan lisaksi suorittanut hiustensiirtoa yksityissairaalassa Fertilitas.

      1997- Yksityisessä sairaalassa nimeltä Fertilitas nukutuslääkärinä.
      1987-1997 Baltian rautateiden sairaalassa Tallinnassa nukutuslääkäri.
      1983-1987 Udrmuntian onkologisessa sairaalassa Izevskissä nukutuslääkäri.
      1982-1983 Izevskin yliopiston klinikka, sisätautien amanuenssi.

      Kielitaito:
      venäjä: äidinkieli
      eesti: hyvä
      englanti: hyvä
      suomi: tyydyttävä

      http://www.plastiikkakirurgiafinest.fi/fi/yrityksemme/kirurgit/oleg-sertsenkov

      .

    • o69o

      Mutta kyllä on myönnettävä että aika vaikea nähdä tuosta
      dr.ghon ruotsalaisesta potilaasta donor-alueelta että mitään olis tehty 1 kk jälkeen.
      http://bayimg.com/mahniAAEC

      Siihen voi vertailla Nordströmmin 30 senttisiä arpia .

    • o69o
      • Kaljux

        Onko kokemuksia Tallinnan klinikan hiusten siirrosta FUE menetelmällä? Ja paljonko maksoi x määrä siirteitä?


      • Anonyymi
        Kaljux kirjoitti:

        Onko kokemuksia Tallinnan klinikan hiusten siirrosta FUE menetelmällä? Ja paljonko maksoi x määrä siirteitä?

        On kokemusta valitettavasti. 3000 siirrettä ja varmaan puolet näistä epäonnistui. Eikä toki hirveesti heitä kiinnostanut.


    • Anonyymi

      Onkos Suomeen vieläkään rantautunut näitä laadukkaampia osaajia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe