http://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/57529-tutkijat-porasivat-4-km-jaatikon-alle-miljoonien-vuosien-eristys-saattoi
Katsokaa tota alla olevaa kommenttia :-D
Ei voi olla totta! :-D
9
135
Vastaukset
- Voi1
Hyvä kommentti oli artikkelin alle lisätty! Oikein hyvä ja tottakin vielä! Minä olen yrittänyt kysellä tuosta enteopiasta, mutta aina evot kiertävät kysymyksen lapsellisilla solvauksilla. Siinä se tiedon taso sitten todellisuudessa näkyy.
Joku aika sitten oli profetiaa uudesta bakteerista joka paljastuu maan alta. Toivotaan ettei tuosta ainakaan leviä mitään epidemiaa, vähäksi aikaa on tuossa tuimassa tubissa ihmettelemistä...- Voi1
Siis entropiasta, kone korjailee omiaan!
- kuurankukka
Profetiasta
Miksi aina pitää profetioilla höystää jokin asia.? Miksi
Niitä profetioita löytyy vaikka kaapin alta, vanhoista pöytälaatikoista ja ovat ihmisten höpinöitä.
Kun paljon höpistään, paljon puhutaan ja paljon muistellaan, niin aina jokin asia saattaa osua kohdalle ja se on taas käyttökelpoista profetiaa.- Voi1
Tulipahan vaan mieleen, on hyvä ja rauhoittuu :)
- Nuorissa tulevaisuus
Hihhulit hihhuloi. Mutta onneksi hihhulien määrä vähenee koko ajan.
Pari sukupolvea kun jaksetaan vielä odottaan niin siinä vaiheessa hihhuleita tuskin enää on. Järki on jo voittamassa. Sen näkee nuorissa.* Niin minäkin uskon, sillä silloin "hihhulit on toivon mukaan jo taivaassa Herransa luona. Vielä ehdit mukaan, tänäänkin Jeesus viel kutsuu sua, "tule ja seuraa mua, Henkensä kautta kutsuu sua, viel sullekkin armo tarjotaan."!
- Nuorissa tulevaisuus
Mohikaani_27 kirjoitti:
* Niin minäkin uskon, sillä silloin "hihhulit on toivon mukaan jo taivaassa Herransa luona. Vielä ehdit mukaan, tänäänkin Jeesus viel kutsuu sua, "tule ja seuraa mua, Henkensä kautta kutsuu sua, viel sullekkin armo tarjotaan."!
Aivan sama missä ovat. Minua kiinnostaa todisteet eikä keksityt satuolennot ja toiveajattelut.
- -KURINPALAUTUS-
X-Files keksi tuon jutun jo AIKOJA sitten.. kausi 1..jakso "Ice"..ryhmä porasi jäästä ennen tuntemattomia elämänmuotoja..=)
>>Vostok-järvestä on löytynyt aiemmin täysin tuntematon elämänmuoto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454980Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121560Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481089- 131033
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17987Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75940Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella8897Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2832Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah55742Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713