Right, ei ole tullut kysyttyä tätä. Jos on semmoset normi viikset, perus pikku kalapuikot, kutittaako klittaa nuollessa ja imettäessä? Ei tuntunut ainakaan tuota viimeistä haittaavan mun kohalla, vaikka on muuten vähän tarkempi karvoista.
Viikset oraalissa naiset?
Viiksipete
1
134
Vastaukset
- miten vaan
Mun miehellä on just tollaset normiviikset ja suht pienet huuletkin eikä oo koskaan viikset suu ja kielihoidossa häirinneet. Eikä juuri tuntuneetkaan mitenkään. Muuten olen vihjannut kyllä, että tykkäisin lisäksi joko muotoillun siistin parran siihen suun ympärille myös tai sitten ihan paljaana. Jotenkin noi pelkät viikset on vähän out. Mut en väittele hänen kans, ku ei ite asiasta innostunu eikä mulleka oo tärkein asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628