Eilinen toi taas hyviä uutisia viikonlopuksi. Yle julkisti uuden puolueiden kannatusmittauksen. Sen mukaan hallituspuolueiden kannatus on pysynyt ylivertaisena oppositioon verrattuna.
KEPU oli jatkanut rypemistään. Nössö Sipilä ei ole onnistunut saamaan puolueelle uutta kannatusta. Sipilän heikot esiintymiset eduskunnassa ja tv:ssä ovat osaltaan syöneet puolueen suosiota entisestään.
KEPU rypee kannatusmittauksissa
14
54
Vastaukset
- Rapiens Dux
Kepu rypee siinä Sorkka-Liisa Anttilan ja Sonnimiehen, alias sapiens duxsin mainitsemassa ripulissa, jossa marinoituu keskustalainen taste ja bukee.. Mistä v...tusta näitä kepuja oikein tulee??
- Pas ka känä
Kok/ sdp putoaa persut nousee kepu ennallaan. Känän kirjoitus taas täyttä pas kaa
- ???????????
Kepu myös niousee .
Miksi se on niin vaikea tunnustaa?
- Ailin musikka
Eikö Akselin musikka ymmärtänyt, että Keskusta nostikannatustaan, mutta kokoomus ja punikkisossu putosivat.
- Johannes Virolainen
Eipä nouse Kepun kannatus, vaikka Miljonääri-Jussi Sipilä kuinka yrittää päkistää.
- hyvä niin
Sipilä toimii Kepun saattohoitajana.
- Löysä täti
Viime viikko SDP 16,8%. Antelias Jutta jakaa etelään ja kannatus tippuu.
- Hyvä Sipilä!
Kepun kannatus viime viikolla 14,3 %. Hyvin menee, mutta menköön.
- timo tietäjä
Aina kun Sipilä avaa suunsa, kannatuksesta lähtee vähintään puoli prosenttiyksikköä.
- Hiohiihihihihihih
timo tietäjä kirjoitti:
Aina kun Sipilä avaa suunsa, kannatuksesta lähtee vähintään puoli prosenttiyksikköä.
Sipilällä on käänteinen Midas-kosketus: Kaikki, mihin kepu koskee, muutta p askaksi.
- .................
timo tietäjä kirjoitti:
- hyvä näin
Kepu saattaa pudota seuraavissa vaaleissa kokonaan eduskunnasta.
- Jutta U
Minun takamus laajenee ja SDP:n kannatus supistuu.
- kepu kurjisti elämän
Kepulaisten kahdeksanvuoden hallitusvalta on tuonut Suomeen hirvittävät määrät ongelmia. Julkinen talous on rapautettu ja monta kuntaa on kuoleman partaalla. Kepulaisia kuntiakin on kuoleman partaalla ja niitä tämän takia yritetään niputtaa. Maajussit sentään porskuttavat ja ajelevat komeilla traktoreilla ja keräävät jopa risuista ja kannoista rahaa pulleaan lompsaansa, jota on paisutettu muutenkin kaikenlaisilla sadoilla tukiaismuodoilla.
Ihmiset myös kaupungeissa voivat huonosti, koska hyvinvointipalveluista on tehty pahoinvointipalveluja. Vanhuksemme ovat suorastaan jätetty heitteille ja tähän on tulossa hienoista muutosta, kun Maria Guzenina-Richardsonin runnoma vanhustenpalvelulaki tulee voimaan ensi kesänä. Julkisen puolen terveyspalvelumme on romutettu, vallankin suurissa kaupungeissa mm. Espoossa. Espoolaiset verojen maksajat ovat joutuneet maksamaan peräkylien pennittömille kunnille valtio-osuuksina hirvittäviä summia ja omat pennittömät köyhät ja vähempiosaiset kuntalaiset ovat saaneet kärsiä terveyspalvelujen ja sosiaalipalvelujen puutteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596855Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414815- 752637
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411999- 181758
- 301567
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151329- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137