Rukoilkaa ja pelastukaa

Hitman

Jumalaan uskovana ihmisenä uskon että Karjalan menetys oli meille suomalaisille osoitus Jumalan vihasta kansaamme kohtaan liittoutumisestamme Natsi-Saksan kanssa toisessa maailmansodassa.

Halusimme tai emme olemme osasyyllisiä juutalaiskansan kärsimyksiin. Juutalaiskansa on Jumalan oma kansa jonka kanssa ei pelleillä. Tunnustan auliisti että petän ennemmin oman kansani kuin Jumalan valitun kansan jos oma isänmaamme olisi kuvitteellisessa sodassa Israelin kanssa.

Asetan itsekkäästi taivaspaikkani isänmaalle uskollisuuteni edelle. Taivas ei tunne Suomea, taivas tuntee vain vanhurskauden joka syntyy Israelin tukemisesta ja juutalaiskansan erityisaseman tunnustamisesta Herramme edessä.

14

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shalom1

      Kannamme samaa taakkaa, mutta saamme maisen viittamme kerran laskea Mestarimme jalkojen juureen, kun maallinen taisto on päättynyt ja pääsemme Karitsan hääjuhliin Jumalan luo taivaaseen.

      Kiitos tästä Jumalalle ja Hänen Pojalleen Jeesukselle Kristukselle.

      Aika lienee jo täysin lopussa, Jeesus lähestyy jo hyvin lähellä!

      • LOGI

        nauramaan mennään; molemmat yo. kirjoitukset pelkkää humpuukia ja kieroa politiikkaa! Nykyihmisistä ei enää kukaan ole syyllinen juutalaisten kansanmurhaan!
        Ja vielä, mitään Taivasten Valtakuntaa ei ole, ei tule eikä tarvita! Valitettavasti Jeesuskaan ei tule pelastamaan uskovia. Mistä ihmisiä pitäisi pelastaa, muusta kuin maailmanpolitiikan Hirviöden tuhotöiltä!
        Siin`on mulla kaks`pöljää!


      • pkr
        LOGI kirjoitti:

        nauramaan mennään; molemmat yo. kirjoitukset pelkkää humpuukia ja kieroa politiikkaa! Nykyihmisistä ei enää kukaan ole syyllinen juutalaisten kansanmurhaan!
        Ja vielä, mitään Taivasten Valtakuntaa ei ole, ei tule eikä tarvita! Valitettavasti Jeesuskaan ei tule pelastamaan uskovia. Mistä ihmisiä pitäisi pelastaa, muusta kuin maailmanpolitiikan Hirviöden tuhotöiltä!
        Siin`on mulla kaks`pöljää!

        enempää juttuihinne, niin toteaisin vaan näin ohimennen, että nuo molemmat kirjoitukset olivat feikkejä. Kait nyt itsekin pystyt analysoimaan aidot tekstit noista mukaelmista?
        Olen noiden aitojen nikkien kirjoituksia kyllä tarpeeksi lukenut, jotta pystyn tämän varmuudella sanomaan. Saattapa vielä olla, että sinunkin kommentissasi on käytetty nikkinä feikkiä, mutta siitä en ole aivan niin varma.
        Sitä se teettää, kun omat omat eväät loppuvat.
        Jatkoja vaan LOGI, on aika-ajoin hauskaa kumota esittämiäsi aforismeja ja "totuuksia", muuten toisinaan aika kävisikin pitkäksi.


    • Benny

      Onneksi sinunlaisesti hullut militantit viettävät aikaansa netissä spämmäillen, eivätkä täten ole uhkana kansalliselle turvallisuudelle. Sinun kaltaisesi tyyppien takia Israelilla on huono maine ja osin ilman omaa syytään.

    • voivoi

      "taivas tuntee vain vanhurskauden joka syntyy Israelin tukemisesta ja juutalaiskansan erityisaseman tunnustamisesta Herramme edessä."

      Feikin omaa oppia.

    • Hitman(aito)

      Tyyliini ei kuulu tuon tapainen hurskastelu, johon feikkaajani sortuu.

      Se oli kömmähdys nro 1.

      Mielestäni Karjalan ja muidenkin alueittemme anastus oli N-liiton osoittamaa vihamielisyyttä ystävällismielistä pientä naapurikansaansa kohtaan, josta syystä ainakaan minä en pysty tuntemaan oikeaa ystävyyttä nykyistä Venäjääkään kohtaan, koska se ei ole korjannut edeltäjänsä tekemiä vääryyksiä suomalaisten kohdalla.

      Se oli feikkaajan virhe nro 2.

      Liittoutumisemme meille ainoana apuaan tarjonneen Saksan kanssa oli pakon sanelema ratkaisu pelastaaksemme itsemme N-liiton taholta uhanneesta miehityksestä; pikemminkin siis Saksan antama apu oli osoitus Jumalan rakkaudesta Suomea kohtaan.

      Se oli feikkaajan töppäys nro 3.

      En ole koskaan väittänyt pettäväni omaa kansaani, vaikka muistaakseni Iron Mike sellaisia ajatuksia on nikkiäni tulkitessaan kehitellytkin...

      Se oli feikkaajan moka nro 4.

      Taivaspaikka ja isänmaan uskollisuus eivät ole toisiaan kumoavia asioita.

      Se oli feikkaajan munaus nro 5.

      Taivas tuntee mielestäni sekä Suomen, vanhurskauden että juutalaiskansan erityisaseman.

      Se oli feikkaajan möhläisy nro 6.

      Noin pieneen tekstiin kuuden pahan virheen mahduttaminen vaatii sekin jo eräänlaista lahjakkuutta, joten on feikkaaja sentään jossain asiassa kunnostautunut...

      • Utelias

        Et osannut vastata kun Iron Mike esitti sinulle kysymyksen, joka meni osapuilleen näin:

        Jos Israel ja Suomi olisivat sodassa, niin pettäisitkö Jumalan kansan ja tappaisit juutalaisia, vain olisitko Israelin puolella ja tappaisit suomalaisia?


      • Moikkaja
        Utelias kirjoitti:

        Et osannut vastata kun Iron Mike esitti sinulle kysymyksen, joka meni osapuilleen näin:

        Jos Israel ja Suomi olisivat sodassa, niin pettäisitkö Jumalan kansan ja tappaisit juutalaisia, vain olisitko Israelin puolella ja tappaisit suomalaisia?

        varsinkin Iron Mikeltä on turha kysyä mitään, koska häneltä ei saa vastauksia! Tämä valitus menee nyt Iron Miken puhemiehelle.


      • Utelias
        Moikkaja kirjoitti:

        varsinkin Iron Mikeltä on turha kysyä mitään, koska häneltä ei saa vastauksia! Tämä valitus menee nyt Iron Miken puhemiehelle.

        Iron Mike vie teitä kuin pässejä narussa ja Hitman on tyhmin pässi kaikista Ranen jälkeen.


      • Iron Mike

        "Mielestäni Karjalan ja muidenkin alueittemme anastus oli N-liiton osoittamaa vihamielisyyttä ystävällismielistä pientä naapurikansaansa kohtaan, josta syystä ainakaan minä en pysty tuntemaan oikeaa ystävyyttä nykyistä Venäjääkään kohtaan, koska se ei ole korjannut edeltäjänsä tekemiä vääryyksiä suomalaisten kohdalla".

        Koska Suomi aloitti todistetusti jatkosodan, niin mitä korjaamista hävinneet natsien kätyrit tarvitsevat? Kun kaivaa verta nenästään, on turha itkeä kun saa turpiinsa. Pitikö mennä yli vanhan rajan yli Suur- Suomea luomaan?


      • Moikkaja
        Utelias kirjoitti:

        Iron Mike vie teitä kuin pässejä narussa ja Hitman on tyhmin pässi kaikista Ranen jälkeen.

        Viimeksi se oli litran mitta eikä pässi, onko nuolijalla virheellistä tietoa? Tiedotappas päämiehellesi, että ottaako tappio vieläkin pattiin.


      • Moikkaja
        Iron Mike kirjoitti:

        "Mielestäni Karjalan ja muidenkin alueittemme anastus oli N-liiton osoittamaa vihamielisyyttä ystävällismielistä pientä naapurikansaansa kohtaan, josta syystä ainakaan minä en pysty tuntemaan oikeaa ystävyyttä nykyistä Venäjääkään kohtaan, koska se ei ole korjannut edeltäjänsä tekemiä vääryyksiä suomalaisten kohdalla".

        Koska Suomi aloitti todistetusti jatkosodan, niin mitä korjaamista hävinneet natsien kätyrit tarvitsevat? Kun kaivaa verta nenästään, on turha itkeä kun saa turpiinsa. Pitikö mennä yli vanhan rajan yli Suur- Suomea luomaan?

        Ryöstö tapahtui jo talvisodassa, joka oli NL:n imperialistinen aggressio, ilman sitä ei olisi tullut jatkosotaakaan. Turha puhua, että aluemenetykset johtuivat jatkosodasta.


    • /¤%¤/¤

      niinpä

    • Anonyymi00023

      ja nyt olemme liitossa uuden satanismin eli EU-satanistisen kommunismin kanssa, jota johtaa Vatikaani eli sama roomavalta joka johti Hitleriäkin.

      Beta Israel eli Etiopian juutalaiset ovat etiopialaista alkuperää olevia juutalaisia.

      Etiopian juutalaiset, jotka kutsuvat itseään nimellä Beta Israel (Israelin huone), ovat vuosituhansia vanha uskonnollinen ja kulttuurinen vähemmistö.

      Heidän alkuperänsä liitetään perimätiedossa kuningas Salomoniin ja kuningatar Shebaan tai kadonneeseen Daanin heimoon.

      Historiallisesti heidän juurensa ovat Etiopian pohjoisosissa, mutta nykyisin suurin osa heistä asuu Israelissa lukuisten pelastusoperaatioiden (kuten Operaatio Mooses ja Operaatio Salomon) myötä.

      Ainutlaatuinen perinne: Beta Israel harjoitti vuosisatojen ajan omaleimaista, Tooraan perustuvaa juutalaisuutta, johon kuului muun muassa tiukat ruokavaliolait, sapatin vietto sekä muinaisen ge'ezin kielen käyttö uskonnollisissa teksteissä. He eivät tunteneet esimerkiksi Talmudia tai muita myöhempiä suullisia perinteitä ennen uudempia aikoja.

      Muutto Israeliin: lähes koko yhteisö on muuttanut Israeliin.

      Myös suomalaiset ovat Israelin kadonneita heimoja

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe