Onko kellään kertoa kokemuksia komposiitti potkurista , olis täs uuden potkurin hankinta keväällä mielessä , vai kannattaako hommata tuttu ja turvallinen alumiini potkuri... kone on 60 hp 2t ja vene 300kg pulpetti....
komposiitti potkurista kokemuksia ??
7
2645
Vastaukset
- on sellainen
leikkikalu. Osta kunnon potkuri samalla niin ei mene rahat hukkaan. Siis ei muovista tehtyä.
- jussi
Osta säädettävä pro pulse, on ittellä ja yhellä kaverilla, on se hyvä, tosin hinta on alumiinipotkurin verran jopa kalliimpi, se toinen komposiittipotkurimerrki ei säädettävillä lavoilla ei oo kuulemma läheskään niin hyvä
- Rusetti
Aivan!! Jos kerran päivitetään niin eiköhän sitä yritä parempaa hankkia.Kyllä noihin 60hv:siin saa erillaisia teräspotkureita.Maalattuja ja kiillotettuja , halpoja ja kaalliita.Kyllähän alumiininenkin käy.Komposiitti potkuria en itse laittaisi.Riippuu kuitenkin ehkä käytöstä.
- eVeneilijä
Leikkikaluista.
Teräpotkurissa on se haitta kun sillä kolauttaa kiven niin akseli taipuu ja kalliiksi tulee.
Alumiini tai komposiitti saattaa tulla halvemmaksi. - tuntematon
eVeneilijä kirjoitti:
Leikkikaluista.
Teräpotkurissa on se haitta kun sillä kolauttaa kiven niin akseli taipuu ja kalliiksi tulee.
Alumiini tai komposiitti saattaa tulla halvemmaksi.Kaikki noista on kokeiltu ja alulla ajetaan. Muovia on varalla.
Yksi syy on varmaan sopivat mitat eli koneen mukana toimitettu sattuu parhaiten veneeseen. Muut kokeillut olivat ahdistavia eli kone ei kierrä kevyesti.
- JJT
taidan sitten hakea alan liikkeestä uuden alumiinisen alkuperäisen , nykyisellä kiertää just 5500 kier/min ja vauhti on n.35-38 solmua . Nykyistä on ainekin kerran korjattu mutta lavat vaikuttavat silti jotenkin "aaltomaisilta".
Teräspotkuri tuntuu turhalta koska nykyinenkään ei ruovi ja jos sattuu vahinko niin menee ehkä vain pelkkä potkuri.- Rusetti
Hyvä ja halpa kompromissi!! Jätä muovit kylpyammeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1223054EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje351425- 1041299
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621037Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661027Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1341018- 60957
- 41757
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22743Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta119713