Taloustutkimuksen tekemän kyselytutkimuksen mukaan viimeiset kaksi viikkoa vellonut "Himasgate" on vaikuttanut pääministeri Jyrki Kataisen suosioon. Tutkimuksen mukaan 43 prosenttia suomalaisista luottaa pääministeriin nyt vähemmän.
"Himasgate" pudottaa Kataisen,
luotto meni..
27
79
Vastaukset
- Tässä on
miljoonaluokan kupru, ja Vanhanen joutui eroamaan jonkun vaasin takia huh huh,,,,,,,,,
- hythythytt
Toivotaan nyt, että äijä vetää päälleen, niin että on toinekin silmä mustana.
- ja ole hajubsyöjä
hythythytt kirjoitti:
Toivotaan nyt, että äijä vetää päälleen, niin että on toinekin silmä mustana.
Haise
- tosiaankin tollo
ja ole hajubsyöjä kirjoitti:
Haise
Taidat olla
- 152 cm
Suurin osa muista ei ole luottanut kataiseen ennenkään. Vain 26% luottaa enää edes jotenkin.
- loput enemmän?
Luottaako
- luottavani
Uskoisin
- toivoani
luottavani kirjoitti:
Uskoisin
Panin
- kesti kaaishype
toivoani kirjoitti:
Panin
Pitkään
- laskee,niin ei stoi
kesti kaaishype kirjoitti:
Pitkään
Kun kerran
- pano kyrpokselle
toivoani kirjoitti:
Panin
Hieno
- jatke reikalle
pano kyrpokselle kirjoitti:
Hieno
On
- malta tulee
jatke reikalle kirjoitti:
On
Oota
- ehkä turkki
malta tulee kirjoitti:
Oota
Ja
- toivontakoihin
ehkä turkki kirjoitti:
Ja
Tukea
- tullaan saamaan
toivontakoihin kirjoitti:
Tukea
Sitä
- sitä luottaisi
Mihin
- putos tarvitaan
Mihin
- upon tarvitaan
Mihin
- mas tarvitaan
Mihin
- kovast
Kyl
- hihimanen
hihihihi
- ei putoa himasta
Hei
- Piollitä ite
Hej
- fantastinen fantasia
Oli
- ja filosofiaa
Tyyliä
- alapäsä
Usko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101693Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818