Kymmenen käskyä on Jumalan luonteen täydellinen ilmaus kirjallisessa muodossa ihmiskunnan parhaaksi. Kymmenen käskyä on sama kuin rakkauden kaksoiskäsky, sillä Jumala on rakkaus. Yksinkertainen totuus Raamatussa ilmoitettuna, mutta kovapäiset ihmiset keksivät kaikkea kieroa jolla yrittävät kumota tämänJumalan luonteen asetuksen onnistumatta siinä kuitenkaan koskaan. Kymmenen käskyä ei voi koskaan kadota, siitä ei voi koskaan kukaan poistaa kirjaintakaan, joka sellaista yrittää joutuu Jumalan vihan kohteeksi.
10 käskyä=2käskyä=rakkaus
12
78
Vastaukset
2. Moos. 35:2
Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se surmattakoon.
Missä maassa toimitaan täysin Jumalan käskyn mukaan?- kuolema on totta.
Eikö surma ole todellista, mutta nyt Jumalantoimesta. Kuka sen kiertää, nousetko sinä?
17. Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
18.
Sillä totisesti minä sanon teille:
kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
19.
Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman;
mutta ......... joka niitä noudattaa ja niin opettaa, ..........se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
20. Sillä minä sanon teille:
ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten,
............niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Matt 7:22-23
Nyt tuomio on Sana itse, Sana tuomitsee ja surmaa.
Sana oli ensin minkä kirjoitit, mutta Sana täydentää nyt hetken.. mikä on tuomio ja kenen toimesta.
Turha tämän edessä kiemurrella. - jatkan.. vielä.
kuolema on totta. kirjoitti:
Eikö surma ole todellista, mutta nyt Jumalantoimesta. Kuka sen kiertää, nousetko sinä?
17. Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan; en minä ole tullut kumoamaan, vaan täyttämään.
18.
Sillä totisesti minä sanon teille:
kunnes taivas ja maa katoavat, ei laista katoa pieninkään kirjain, ei ainoakaan piirto, ennenkuin kaikki on tapahtunut.
19.
Sentähden, joka purkaa yhdenkään näistä pienimmistä käskyistä ja sillä tavalla opettaa ihmisiä, se pitää pienimmäksi taivasten valtakunnassa kutsuttaman;
mutta ......... joka niitä noudattaa ja niin opettaa, ..........se pitää kutsuttaman suureksi taivasten valtakunnassa.
20. Sillä minä sanon teille:
ellei teidän vanhurskautenne ole paljoa suurempi kuin kirjanoppineiden ja fariseusten,
............niin te ette pääse taivasten valtakuntaan.
22. Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. Matt 7:22-23
Nyt tuomio on Sana itse, Sana tuomitsee ja surmaa.
Sana oli ensin minkä kirjoitit, mutta Sana täydentää nyt hetken.. mikä on tuomio ja kenen toimesta.
Turha tämän edessä kiemurrella.ts. Kun sana valaisee synnin, on tehtävä muutos, eli mielenmuutos.
Synnistä / laittomuudesta on kieltäydyttävä, tehtävän määrä on sanassa taitelu niin, että verille asti taisteltava. Ei omassa voimassa vaan Pyhän Hengen voimassa.
Siksi laittomuuden kysymys on aina vastaan Sanaa, kun yritetään hengessä.
Mutta parannuksen jälkeen mennään Hengessä.
Siksi on Hengen armolahjat, Jumalan sota-aseet jne. ettei hengessä taistella vaan Hengessä syntiä vastaan.
Kaiken keskellä on aina sana parannus. Parannus synninteosta, mielenmuutos.
Ei tämä ole vaikeaa, ellei tee siitä vaikeaa. - Henki ja henki.
jatkan.. vielä. kirjoitti:
ts. Kun sana valaisee synnin, on tehtävä muutos, eli mielenmuutos.
Synnistä / laittomuudesta on kieltäydyttävä, tehtävän määrä on sanassa taitelu niin, että verille asti taisteltava. Ei omassa voimassa vaan Pyhän Hengen voimassa.
Siksi laittomuuden kysymys on aina vastaan Sanaa, kun yritetään hengessä.
Mutta parannuksen jälkeen mennään Hengessä.
Siksi on Hengen armolahjat, Jumalan sota-aseet jne. ettei hengessä taistella vaan Hengessä syntiä vastaan.
Kaiken keskellä on aina sana parannus. Parannus synninteosta, mielenmuutos.
Ei tämä ole vaikeaa, ellei tee siitä vaikeaa.ja tämä Henki on isolla, tarkoittaen Pyhää Henkeä.
Ei henki pienellä, sinun ja minun yrittämistä.
Siksi pelastus on armosta, iankaikkinen elämä on armolahja ja voitto on armoa Hengen voimassa.
taistelun keskellä on aina ihmisen pelastus, mistä```?? niistä teoista jota on synti.
Synti on Jumalan tahdon vastaisuus, ettei Jumalan valtakunta toteutuisi jo nyt tässä ajassa Herran omien keskuudessa.
Päästään käsitykseen ahtaasta portista, jossa kaikki oma on pantava pois.
vai olisiko jotain muuta ajatusta, että jotain ei tarvitseisi jättää parannuksesa pois, vaan voitaisiin ottaa kilvoitteluun mukaan?! - tajusitkos
lappix..tässä maassa toimitaan niin, että sunnuntain pyhittäjät jotka tietävät että Herran päivä on sabatti, niin heidät surmataan.
Onhan kirjoitettu: " Koska pahan rangaistus ei tule heti, niin uskalletaan tehdä syntiä"
Kuka ikinä työtä sabatinpäivänä tekee se surmataan.. katso vaikka Malakia 4: 1 ja 3
Meille on sanottu: " Herran on kosto! - 3enkeliä
Missä kristityssä maassa raiskaajat surmataan, tai homot. Vastaavia esimerkkejä löytyy Raamatun alkuluvuista useitakin. Mutta missä on Jumalan kansa jota Jumala hallitsee ja ohjaa tiellä luvattuun maahan. Tuo kansa on lakannut olemasta tuossa muodossa, joten Jumala ei myöskään enää suoraan surmaa tai käske ketään surmaamaan lakinsa rikkojia. Tämä ei tarkoita sitä etteikö esim. sapattikäsky olisi edelleen voimassa. Jumala rankaisee jokaista synnintekijää, joka ei tee parannusta, varmasti toisen tulemuksensa yhteydessä ikuisella kuolemalla.
- syytön surmattiin
lappix, Käynyt on toteen, että Jeesus surmattiin, vaikka syyttömästi.
Vieläkö siis tarvitsee surmata, kun yksi on jo surmattu ja Jumala on luvannut hävittää tulella jumalattomat?
Tämän syyttömän uhrin voiton turvin, voi jokainen katuva tehdä parannusta synneistään.
Siis kaikki ne maat, jotka langettavat ihmiselle kuoleman tuomion toimivat vastoin kertakaikkista uhria, eli Jeesusta. Eli tämä käsky ei ole enää voimassa.
2. Moos. 35:2
Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se surmattakoon.
Pitää vaan erottaa Jeesuksen kuolema ja ihmisen tappaminen siksi, että hän teki töitä sapattina.- M'hyh...?
>>2. Moos. 35:2
Kuusi päivää tehtäköön työtä, mutta seitsemäs päivä olkoon teille pyhä sapatti, levon päivä, Herralle pyhitetty. Kuka ikinä silloin työtä tekee, se surmattakoon.>>
Pitikö se sapattityöntekijä tappaa heti silloin sapattina vai sitten vasta kun sapatti oli ohi? Jos se piti silloin heti tappaa, niin eikö se tämän sapattina töitä tehneen tappaminen ollut näille tappajille työntekoa? - sapatin Herra
Lappix sanoo, että lepopäiväkäsky ei ole enää voimassa, koska pitää erottaa Jeesuksen kuolema ja ihmisen tappaminen?
Lepopäiväkäsky ei olisi voimassa, jos Jeesus olisi kuolleena vieläkin, mutta koska Jeesus on kuoleman kukistanut ja noussut ylös taivaisiin..ja opetuslapset hänestä todistaa vielä näkin päivänä, niin on Herran sapatti voimassa. Herra elää!
Herran Jeesuksen opetuslapset pitävät hänen sapatinsa pyhänä nykyäänkin ja se on merkki siitä että sapatin Herra elää. - 3enkeliä
Eli et ymmärrä yhtä perusasiaa: Jumalan kansan Israelin tuli olla erotettu Jumalan pyhäksi kansaksi kokonaisena yhteiskuntana jossa Jumala ei sietänyt yhtään rikkomusta ilman rangaistusta. Nyt Jumalan kansa koostuu yksilöistä eri kansoista eikä heillä ole enää oikeutusta rangaista kuolemalla lain rikkojia, vaan sen tekee Jumala itse viimeisellä tuomiolla.
>>> Pitikö se sapattityöntekijä tappaa heti silloin sapattina vai sitten vasta kun sapatti oli ohi? Jos se piti silloin heti tappaa, niin eikö se tämän sapattina töitä tehneen tappaminen ollut näille tappajille työntekoa? >>>
Eihän jonkin jumalan oikkujen seuraaminen mitään työtä ole, vaan hupia tietenkin.
Jos jumala määräsi jonkun murhattavaksi, niin se oli iloista leikkiä kaikille ja saahan sapattina leikkiä ja jos samalla murhailemalla toimii jumalan ohjeiden mukaan, niin sitä ylistää sitä jumalaa samalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1067522
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1065286Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163526Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p253481Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352554Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191866Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3521520Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311356Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?591347