http://www.xhamster.com/movies/1758992/inserting_dilator_chastity_device.html
videolla miehellä on aika mielenkiintoinen siveysvyö ;) Onko kellään kokemuksia ko. välineestä? tai vastaavista välineistä?
Tosimiehen siveysvyö
8
1865
Vastaukset
- Utelias Kinkymies
Toinen vähän erilainen penis plugi vai miksi noita välineitä pitäisi sanoa?
Mielenkiintoinen ja kiihottava näin sub-henkiselle.
http://xhamster.com/movies/1728505/cbt_penis_plug_chastity.html
Kellään kokemuksia laitteen käytöstä? - Master-sub koulut.
Toin saksasta, viime keväänä tuollaisen, erona että vitsaputkeen laitettavia osia, on viisi erillaista. Olen käyttänyt niitä sub-pojan koulutuksessa.
Oli aluksi pojalle totinen paikka, kun laitoin "plugeja" paikoilleen. Siinä oli itkua ja hammastenkiristystä, tarvittiin kunnon otteita, vähän piiskaa ja sitomistakin, ennen kuin kaikki osat kohdallaan.
Pojan oli muka aluksi vaikea liikkuakkin kun tuo oli asennettu. Mutta taas pienellä ..pakolla housut jalkaan ja juoksulenkille. Sujuuhan se, toisinaan paremmin toisinaan vähän huonommin, mutta kun kalusta vähän.. puristaa, homma yleensä alkaa pelittämään. Tai sitten otetaan muita konsteja käyttöön... - vaihtaa mielipiteitä
Minulla myös koulutettava, olisipa mukava vaihtaa .. mielipiteitä, vaikka porukalla.
- SiveydenSipuli
Täällä olisi yksi innokas kokeilija. Tarvitsin siis sopivan asenteen omaavan naishenkiön avaimenvartijaksi. Saa sitä muutenkin vähän kiusata. CB3000 on ostettu, mutta ei ole avaimelle sopivaa vartijaa. PK-seudulta olen. Nyt olisi virka tarjolla. Laita postia: siveysvyo (@) trashmail.at
- siveysvyö
Kuinka pitkään olette käyttäneet siveysvyötä yhtämittaan?
Minulla on nyt toinen viikko menossa, - alistettuna
Neljä ja puoli kk.
Mulla tällä hetkellä on 6kk.
Tosin pesut kolme ketaa viikossa,mutta kädet käsiraudoissa selän takana ja pesun suoritaa kuningatareni.
Lisäksi olen siivous piikana viikot.- aina vaan
11 kuukautta, mullakin vaan pesun ajaksi pois. avaimen haltijan mielestä tämä on pysyvä ratkaisu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933524Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142404Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632264Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162148Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.871169Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671087Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142949