-"Kaksi miestä istuu pilkillä. He kalastavat, filosofoivat ja juovat olutta. Istuttuaan muutaman tunnin hiljaa toinen sanoo ” Taidan ottaa eron vaimostani. Hän ei ole puhunut minulle kahteen kuukauteen!” Kaveri istuu hiljaa ja juo hetken ennen kuin vastaa: ” Mietipä vielä hetki uudelleen. Sellaisia naisia on vaikea enää löytää”
-----
-opimmeko tästäkään mitään?
Iltoo taavit? ;-D
10
90
Vastaukset
-tuli tässä heti mieleen, että "muka" tietoiset vatipäät vastaavat, että: Mene henkkaTRE juomaan itsesi kauniiksi? Noh, on tullut kyllä juotua, mutten teitä fiksuksi kykene ryyppään, vaikka kovin yritän. :-D On aivan sama mitä vingutte,, naiviuden ymmärrän aina. :-) Ja muuten? Olette aina väärässä. Asun Porissa. :-DDDDD
- vasta veto.
Tällä palstalla on yksi ainoa narsisti, joka puuttuu kaikkeen ja kaikkien juttuihin kysymättä lupaa. Hän on juuri tämä idiootti, joka luulee olevansa palstan määrääjä? Osaa hieman käyttää konetta, siis sen verran, että tuntee kirjaimet. :-DDD
Terveisiä Lahdesta. - nassun nassun
vasta veto. kirjoitti:
Tällä palstalla on yksi ainoa narsisti, joka puuttuu kaikkeen ja kaikkien juttuihin kysymättä lupaa. Hän on juuri tämä idiootti, joka luulee olevansa palstan määrääjä? Osaa hieman käyttää konetta, siis sen verran, että tuntee kirjaimet. :-DDD
Terveisiä Lahdesta.Mukavaa, kun sinäkin Laardi otit osaa tähän jouhevaan keskusteluun.......
- ´´´´
Puhuminen ei ole tärkeintä, vaan kodinhoito
- manu vaan
ei täällä kukaan puhu! me kirjoitamme.
- :))
minä en tee noista kumpaakaan.
Minä kuulemma puhun koko ajan :)
En usko nytkin kirjoitan ... juostessa en puhu ja syödessä en ainakaan silloin , kun nielaisen.
Voi niitä olis paljon tilanteita ...?Entä puhua pussatessa, mumista kuumia rakkauden love sanoja, onnaako se?
En ole kokeillut, olen jäyhä suomalainen mies ;)- vatipää IV
vaikka.heippa kirjoitti:
Entä puhua pussatessa, mumista kuumia rakkauden love sanoja, onnaako se?
En ole kokeillut, olen jäyhä suomalainen mies ;)nik nik, sanoi Jack Nicholson eräässä elokuvassaan. Tiedätkös mitä hän sillä tarkoitti ottaessaan ryyppyä?
vaikka.heippa kirjoitti:
Entä puhua pussatessa, mumista kuumia rakkauden love sanoja, onnaako se?
En ole kokeillut, olen jäyhä suomalainen mies ;)Nyt menin mykäksi se on sala kamala juttu. :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 935984
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191496Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764