http://www.armo.info/blogi/
against
http://nokialainen.blogspot.fi/2011/12/tuleva-suuri-petoksen-aalto.html
Suurta petostako kaikki tyynni ?
14
142
Vastaukset
- Ei kaikki
ole petosta. Itse olen tullut siihen tulokseen, että Raamattua lukemalla ja pyytämällä, että Jeesus avaa Sanaa, pysyy parhaiten oikealla tiellä, eikä tule pettymyksiä.
Jumala avaa sanaansa jokaiselle sitämukaa, kun sitä kukin tarvitsee eli yhtään pidemmälle emme pääse uskossamme sillä, että hamuamme tietoa sieltä ja täältä ja juoksemme joka kirjailijan ja puhujan perässä. Uskonkasvumme tapahtuu sitämukaa, kun sisäistämme sitä, mitä Raamattuun on kirjoitettu.
Itse olen todennut, että mitä enemmän kuuntelen kaikenmaailman puhujia, sitä enemmän olen hukassa, heistä kun jokainen selittää asioita omalla tavallaan ja juuri tuollainen kaikken ihmeiden ja uuden perässä kulkeminen eksyttää.
Jumala ei muutu, eikä Hänen sanansa muutu. Paljon on opettajia, jotka julistavat korvasyyhyyn ja saarnaavat menestyksestä. Jumala ei ole luvannut omilleen helppoa elämää.- Oikeaa oppia
Kyllä oikeita sananjulistajia löytyy, mutta Raamattu pitää tuntea, että tietää, mikä on oikeaa. Yksin lukiessakin omat vaaransa, täälläkin ihan omia sovellutuksia näkee ajoittain. Tiedetään muka ja Herra avaa sanaa. Kyllä avaa, mutta ei ole niin yksinkertainen kirja, etteikö apua tarvita, jos halutaan pysyä oikeissa painotuksissa.
Tietysti kommentaarit ja muut avut mukana.
Eipäs kuunnella kaikenmaailman puhujia. Ei tarvitse, ei ole syytä. Jos taas kuulee, on hyvä kun huomata, että nyt meni väärin.
Etsikää oikeaa lähdettä. Ei itserakkaus ole hyve. Hyviä seurakuntiakin löytyy, jolloin armolahjat ja palvelutyö Raamatullista ja käytössä. - Totta on sekin
Oikeaa oppia kirjoitti:
Kyllä oikeita sananjulistajia löytyy, mutta Raamattu pitää tuntea, että tietää, mikä on oikeaa. Yksin lukiessakin omat vaaransa, täälläkin ihan omia sovellutuksia näkee ajoittain. Tiedetään muka ja Herra avaa sanaa. Kyllä avaa, mutta ei ole niin yksinkertainen kirja, etteikö apua tarvita, jos halutaan pysyä oikeissa painotuksissa.
Tietysti kommentaarit ja muut avut mukana.
Eipäs kuunnella kaikenmaailman puhujia. Ei tarvitse, ei ole syytä. Jos taas kuulee, on hyvä kun huomata, että nyt meni väärin.
Etsikää oikeaa lähdettä. Ei itserakkaus ole hyve. Hyviä seurakuntiakin löytyy, jolloin armolahjat ja palvelutyö Raamatullista ja käytössä.että oikeitakin sananjulistajia löytyy, mutta - "jos me valkeudessa vaellamme"..eli jos me pidämme suhteemme Jeesukseen kunnossa, niin "Hän on uskollinen ja Hän on teitä varjeleva ja teitä vahvistava" - Jumala on voimallinen varjelemaan omansa.
- Tulossa lisää..
Yleinen mielipide pitää evoluutiota totuutena. Koulussakin opetetaan lapsille. Kaikki on vanhempien varassa, että kuinka jatkossa. Toisaalta eksytys on myös Jumalan sallimaa. Sillä erotellaan viljat ja luste. Kirjoitettu on..
- tuhat ja yksi
Se on suurta petosta, eli erhettä.
Toinen toistaan syyttää eksytyksestä ja näiden jokaknen uskonsuunta on jo itsessään suuren erheen ja petoksen eri puolueita ja kaikilla oma Jeesus paras ja oikea oppi myös erehtymättömyydessään.
Evoluutiokin on ihmisten luoma oppi , kuin kristinuskokin on molempiin on uhrattu tavattoman paljon aikaa ja vaivaa niitä kehitellessä jä keksiessä uusia teorioita.
Muuten ihminkunta ei ole ratkaissut olemassaolmamme ongelmaa, uskonnot ovat siihen esittäneet oman vaihtoehtonsa ja uskontoja on moneen lähtöön, samoin tuo evoluutiu teoria on pyrkinyt ratksisemaan tuots samaa ongelmaa ja siinäkin on eri oppisuuntauksia ja miten vlisi muuten ollakkaan kun ihmiset tuota evoluutiota kehittävät ja samoin ihmiset kehittävät uskontoonkin uusia teorioota uskottavaksi.
Uskonnossa on vain se selvästi vaittava piirre , jos erehdytään niin sitä erhettä jatketaan uskon avulla eteenpäin eikä tunnusteta erhettä ja korjata se erheen tekemä virhe - totuutenamontaa
Parhaillaan Taivaan ja maan välillä radiodeissä keskustellaan miten muslimi valtaa kouluissakin omalla uskonnollaan.
- tsoukkia välillä
Taidat syynätä tarkasti näitä sivuja, tonniyksi. Totta on se, että jokaisella vaikuttaa olevan oma Jeesus, oma hyvä usko, oma hyvä tieto, oma hyvä käsitys ja oma hyvä minä ja muut onkin sitten jo harhautuneita ja eksyneitä ja eksyttäjiä.
Oma hyvä minä sitten pystyykin tuomioita julistamaan ja kaikenlaista ylhäältä julistamaan ja opettamaan. Tämä on kertomus minusta, minä olen oma hyvä minä. Menikö överiksi vai tuliko tästä vitsi?- tuhat ja yksi
Tällä osastolla ei voi mennä överiksi, vaikka juuri nyt meno on aika hillittyä.
- En eksy..
Kiihtyisiköhän tuo keskustelu, jos kertoisin, että koko illan olen katsonut seiskaa. Olen kuunnellut positiivista palautetta. Sairaat, jotka eivät pääse seurakuntiin, saavat kuunnella ja katsoa hyvää kanavaa. Nyt kuuntelen deitä, jossa Juha Ahvio ja Rantanen vastaamassa kysymyksiin. Kotimaan uutisia, joissa ihmiset saavat traumoja synnintunnustuksestakin, kuulemma.
- tuhat ja yksi
Joo mieti se uskontunnustus ja onko näin asiat?
Synti on nykyään pikemminkin erehdys ja valheeseen uskominen.
Ja se perisynti on sitten se deenivirhe.
- risti-riita.
Paljastuikohan jotain pimeyden tekoja, kun en pääse enää Armon Blogi sivulle?
Minut on siis blokattu :)
Katso ketjun eka viesti! - Mikä riita?
Mäpäs pääsin. Oletko vaihtanut ohjelmistoa. Pääsetkö profetiat sivuston kauttakaan?
- risti-riita.
No huh, luulin jo ,että kuulun mustalle listalle, mut nyt taas pelittää yhteydet. Johtuu varmaan noista revontulista, kun välil pätkäs ;)
- tarkkanaonoltava
Jos D.Hogan on kertonut v.2005 kuinka HE ovat palvelutyössään HERÄTTÄNEET 300 kuollutta, tulisi hälytyskellojen soida. Tuo lause paljastaa asian ytimen. ITSENSÄ KOROTTAMISTA, jollaista on syytä varoa. Onko näistä "kuolleista" yksikään tullut kertomaan ihmeestä ja onko lääkörilsusuntoja tapahtuneesta? . Nämä ihmeet ovat tietenkin tapahtuneet Afrikassa tai vastaavassa takapajulassa, jossa täyttä selvyyttä ei ikinä saada(oliko oikeasti kuollut/valekuollut, jne).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612