UKK.n ja hänen ystävänsä korpikirjailija Ilmari Kiannon "hengessä" laulakaamme:
Nälkämaan laulu
http://www.suomensisu.fi/kirjasto/laulukirja/nalkamaa.htm
"Taisteluhengen" nostamiseksi
6
197
Vastaukset
- Demari
"Kainuhun kansa, ah, arpasi lyö,
missä on ryhtisi, kunnia, työ?
Meidän on uudesta luotava maa,
raukat vaan menköhöt merten taa!"
No joko se Keijo Korhonen on ihan laulussakin raukaksi julistettu:-) Ainoa linjansa pitänyt kepulainen...ei kelvannut EU mutta Yhdysvaltoihin oli päästävä...- Trubadurix
"Vainojen virmat, oi vaietkaa.
Rapparit, ryöstäjät kaiotkaa!
Missä on Demari Professorit? - On ainakin.
Trubadurix kirjoitti:
Missä on Demari Professorit?Lehtinen on kuulemma tehnyt Vilenit.
Saiko nyt kopiotohtorin arvon.
Voisiko K.K.Korhonen tutkia montako sivua Lehtinen on kopioinut väitöskirjasta. - Demari
Trubadurix kirjoitti:
Missä on Demari Professorit?No kevyeksi se oli tarkotettukin tuo vastaukseni.
Yliopistossa opiskellessani porvari- ja keppanaopiskelijat valittelivat kuinka lähes joka toinen professori on demari. Ainkaan yhteiskunta- ja oikeustieteiden puolella tuo valitus ei aivan perusteeton ole. - No kepeitä te
Demari kirjoitti:
No kevyeksi se oli tarkotettukin tuo vastaukseni.
Yliopistossa opiskellessani porvari- ja keppanaopiskelijat valittelivat kuinka lähes joka toinen professori on demari. Ainkaan yhteiskunta- ja oikeustieteiden puolella tuo valitus ei aivan perusteeton ole.Paljonkos tuo kopiopaperi painaa.
- ne..
Demari kirjoitti:
No kevyeksi se oli tarkotettukin tuo vastaukseni.
Yliopistossa opiskellessani porvari- ja keppanaopiskelijat valittelivat kuinka lähes joka toinen professori on demari. Ainkaan yhteiskunta- ja oikeustieteiden puolella tuo valitus ei aivan perusteeton ole.on aina etusijalla yliopistopaikkoja jaettaessa.
Siinä ei pätevyydellä ole mitään sijaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181