peniksen kokoa VOI kasvattaa. piste

Juha

kun teitä epäilijöitä kuitenkin riittää niin itse olen siitä elävä todiste, ainoa vaan et en oo ottanut ennen ja jälkeen kuvia mut kyllä se vaan toimii.

ostin netistä ohjelman jossa ideana on et tehdään harjotuksia, ensin lämmittely ja venyttely, sitten treeni, menee n. 45 minsaa päivässä.. .yks 3 päivää treeniä, 1 päivä taukoo periaatteella.

alotusmitat 14.2 / 3.5
nyt mitat 16.4 / 4.3

mennyt puolisen vuotta.

sellasta, ei tarvi uskoo jos ei kiinnosta, en minä siinä enää mitään häviä =)

30

12982

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäilijä

      Kerro, miten sen sitten teit?

      • Epätarkka käsi

        Kokeileppa tätä. Vedä "kalleutesi" pöydälle suoraksi. Ota terävä veitsi ja katkaise 20 cm:n kohdalta. Mutta varo. Jos kätesi vapisee, niin voi käydä, niinkuin itsellenikin. Katkesi "väärästä" kohdasta. Tosin. Eipä tuo ole kummemmin virtsaamista ja lemmiskelyä haitannut. Ei ole vaimo vielä senvuoksi pihtaillut, että käteni lipsahti ja aika pahasti. Ei ole sanonut vaimo vielä hyvästi. Eikä pahasti.
        Hyvästi.


    • kotisivu ???

      Haluaa kanssa kokeilla

      13.5/3

      Mistä sen ohjleman saa ja paljonko maksoi ??

    • kehittäjä

      Eihän noista harkkaohjeista maksaa tartte. Ilmasiakin on netissä. Itelläni kehitys on ollut hitaampaa, mutta puolessa vuodessa on tullu yli puol senttiä pituutta (nyt 16cm, tavoite kehittää vielä noin sentti lisää). Itselläni on 3 päivän kierto, eli 2 päivää treeniä ja sitten yksi lepoa. Eikä maksa ku aikaa ja liukasteöljyä. Tulokset rupes mulla näkymään vasta 5kk treenaamisen jälkeen.

      Yksi hyvistä ilmasista sivuista on esim www.thundersplace.com. Suomeksikin löytyy yks huono kehitys-ohje osoitteesta kotisivu.mtv3.fi/suurennus.

      Ja varoitus: jos olet vielä siinä iässä, että peniksesi kasvaa luonnostaan, niin ei kannata alkaa leikkimään niin tärkeällä elimellä. Ja niille jotka rupeaa jormaansa kehittämään: Lukekaa ensin aiheesta kyllästymiseen asti. On niin monia virheitä, mitä voi treenatessaan tehdä, mutta jotka osaa olla tekemättä, kun lukee muiden virheistä.

      Esim ite treenasin aluksi liian lujaa ja liian usein, enkä lämmittänyt penistä tarpeeksi ja käytin vääränlaista liukastetta. Sain varteen pieniä verenpurkaumia (jotka kyllä paranivat aina noin päivässä). Nyt treenaan 4-5 kertaa viikossa noin 35min, ja kehitys on tällä hetkellä nopeaa.

      -----------------------------

      Oma treeniohjelmani on nyt (alottelijalle lyhyemmät venytysajat ja lypsyajat):
      - Peniksen lämmittäminen 5min kuumassa vedessä kastetulla pyyhkeellä . Tämä on ihan hiton tärkeää, ettei vammauta penistään!

      - Kunnollinen kuivaus

      - Täysin velton peniksen venyttäminen pitämällä pitävällä otteella kiinni nupista. Esinahka vedetään taakse, ettei se ole otteen tiellä. 1min venytys eteen, alas ja alaviistoihin. Venytysten välissä heilutellaan penistä, että saadaan veri kiertämään. Missään vaiheessa ei saa sattua tai tuntua epämukavalta.

      - seuraavaksi 20min 40% erektiossa olevan peniksen lypsämistä (jelqing). Kovasti liukastetta (Käytän itse vauvanhoitoöljyä) noin 20 hidasta vetoa aivan peniksen juuresta kärkeen, niin että veri pakkautuu peniksen päähän. Ote ei ole tiukka, vaan sopiva, jotta peniksen varteen ja päähän ei pääse syntymään verenpurkauksia. Missään vaiheessa ei saa sattua tai tuntua epämukavalta. Penis ei saa tulla liian kovaksi. Tällöin seuraa pitkällä aikavälillä varmasti jokin vammautuminen. Lypsämisen oikean ok-otteen opetteluun menee aikaa. netissä on ohjevideoita ja sanallisia ohjeita, josta opetella.

      - Tämän jälkeen lämmin suihku, jossa pestään öljyt pois ja lämmitetään penis vielä kerran. Suihkussa treenaan noin 30 kertaa lihasta, jolla pysäytetään virtsaaminen. Tällä lihaksella on olennainen merkitys erektion ja orgasmin kovuudelle.

      --------------------------------

      Kun homman oppii, voi samalla katsoa vaikka telkkua tai kuunella musiikkia. Kiihottavia juttuja ei kannata katsoa, jotta erektio ei tule liian kovaksi. Lukemani mukaan vähintään puolet saavutetuista mitoista on pysyviä, vaikka lopettaisi treenaamisen kokonaan.

      Kuulostaa hullun hommalta, mutta ihmeellinen vaikutus isommalla peniksellä on seksuaalisen itsetuntoon ja naisen nautintoon. Vaatii kyllä periksiantamattomuutta, sitoutumista ja asiaan paneutumista.

      Juha, Oliko netissä ostetussa ohjeissa samankaltaisia juttuja? Netissähän on vaikka mitä tehotreeniohjeita, mutta niissä vammautumisen riski on suurempi.

      • syltä pitkä, kahta paksu

        Kuinka joku voi vakavissaan kirjoitella saatika lukea tälläisiä ?

        Tuonkin kuukausien ajan kun olisit käyttänyt seksiin, olisit iloisempi ja tasapainoisempi ihminen.


      • Juha
        syltä pitkä, kahta paksu kirjoitti:

        Kuinka joku voi vakavissaan kirjoitella saatika lukea tälläisiä ?

        Tuonkin kuukausien ajan kun olisit käyttänyt seksiin, olisit iloisempi ja tasapainoisempi ihminen.

        tää toimii. mun itsetunto on ihan eri sfääreissä nyt.


      • Juha

        ai sä käytät vauvanhoitoöljyä, sanovat sitä hyväksi, ite käytän valkovaseliinia, mitä mieltä siittä?
        sano joku hyvä vauvanhoitoöljyn nimi ja mistä parhaiten saa? apteekki? ei oikeen perillä saatavuudesta meitsi =)

        pysyvyydestä sen verta, että ohjenuora on et kuukaus treeniä sen jälkee ku on saavuttanut mitan jonka haluaa, sitten se pysyy.

        jelqqaus on hyvä mut olen tykästynyt pressure harjotuksiin. niissä vasemmalla kädellä painetaan tiukasti varren päästä (base) ja oikealla terskan alta ja tehdään samalla voimakas kegel. tuntuu oikein miten painetta kertyy ja jorma on aika mahtavan kokoinen treenin jälkeen heti =) tää on just tehotreeniä... nyrkkisääntö on et pitää kokeilla miltä tuntuu. jelqqaus on oikeesti ihan jees mut vasta pieni osa eikä LÄHIMAINKAAN tehokkain keino.

        kyllä maksetun saitin ohjeet ovat oikeesti hyviä, eri ohjelmia on toistakymmentä ja loistavia ovat.

        tavoitteena olis 18cm ja 5 leveyttä. tai noh, 17 riittää pituuteen.


        aiheen ollessa arkaluontoinen voit kirjotella lisää vaikka anonyymiin osoitteeseen [email protected].


      • kehittelijä
        syltä pitkä, kahta paksu kirjoitti:

        Kuinka joku voi vakavissaan kirjoitella saatika lukea tälläisiä ?

        Tuonkin kuukausien ajan kun olisit käyttänyt seksiin, olisit iloisempi ja tasapainoisempi ihminen.

        Olet oikeassa. Jokaiseen elämäntilanteeseen moinen ei sovi, enkä kirjoituksessani suositellut harrastusta muille. Elämästä ei tule sen parempaa vaikka omistaa isomman peniksen.

        Itse ajattelin kokeilla moista, kun piiitkä parisuhde päättyi ja uusiin suhteisiin ei ollut vielä voimia. Itseasiassa moinen itsensä kehittäminen toimi eräänlaisena terapiana. Seksi tässä tilanteessa olisi päin vastoin repinyt enemmän rikki.

        Itse olen asennoitunut asiaan vastaavasti, kuin punttisaliharrastukseen tai opiskeluun. Eli kyse on lähinnä itsensä kehittämisestä.


      • kehittelijä
        Juha kirjoitti:

        ai sä käytät vauvanhoitoöljyä, sanovat sitä hyväksi, ite käytän valkovaseliinia, mitä mieltä siittä?
        sano joku hyvä vauvanhoitoöljyn nimi ja mistä parhaiten saa? apteekki? ei oikeen perillä saatavuudesta meitsi =)

        pysyvyydestä sen verta, että ohjenuora on et kuukaus treeniä sen jälkee ku on saavuttanut mitan jonka haluaa, sitten se pysyy.

        jelqqaus on hyvä mut olen tykästynyt pressure harjotuksiin. niissä vasemmalla kädellä painetaan tiukasti varren päästä (base) ja oikealla terskan alta ja tehdään samalla voimakas kegel. tuntuu oikein miten painetta kertyy ja jorma on aika mahtavan kokoinen treenin jälkeen heti =) tää on just tehotreeniä... nyrkkisääntö on et pitää kokeilla miltä tuntuu. jelqqaus on oikeesti ihan jees mut vasta pieni osa eikä LÄHIMAINKAAN tehokkain keino.

        kyllä maksetun saitin ohjeet ovat oikeesti hyviä, eri ohjelmia on toistakymmentä ja loistavia ovat.

        tavoitteena olis 18cm ja 5 leveyttä. tai noh, 17 riittää pituuteen.


        aiheen ollessa arkaluontoinen voit kirjotella lisää vaikka anonyymiin osoitteeseen [email protected].

        Käyttämiäni Natusan Baby Oil -pulloja löytyy kaikista elintarvikekaupoista vauvanhoitohyllystä. Ei hurjan riittoisaa, mutta hajusteettomana öljypohjaisena liukasteena toimii hyvin ja on helppo saippualla pestä pois. Yks pullo kestää minulla pari kuukautta.

        Vaseliineja en oo ite testannu, ku olen ollu tyytyväinen Natusaniin, ja jotkut foorumeilla haukkunu vaseliineja.

        Saavutettujen senttien pysyvyydestä vielä sen verran, että osa lisääntyneestä koosta on seurausta turvotuksesta yms. Tästä syystä foorumeilla suositellaan, että menee hieman omista tavoitteistaan yli. Tällöin mitat vakiintuvat ja jäävät tavotteisiin, kun treenaaminen loppuu.

        Itse mittaan paksuuden ympärysmittana nauhalla ja viivaimella, koska lypsäminen kasvattaa peniksen pintaverisuonia, ja saa vehkeen näyttämään leveämmältä. (Paksuus nyt 14.5cm, eikä ole tarkoituksena tuosta parantaa).

        Enkä ihmettele, miksi lääkäritkään eivät peniksen kehittämistä omin käsin suosittele, vaikka ovat asiasta varmasti tietoisia. Niin monta onnetonta tapausta olen foorumeilta lukenut. Järettömästä treenaamisesta voi seurata mm. impotenssi, tunnottomuus, pienentynyt penis, veritulppa, peniksen värivirheet ja verenkiertohäiriöt... On siis tärkeää kuunnella itseään ja kehoaan.

        Hyvät jatkot sulle Juha. Toivottavasti pääset ongelmitta tavotteisiisi.


      • Olli
        kehittelijä kirjoitti:

        Käyttämiäni Natusan Baby Oil -pulloja löytyy kaikista elintarvikekaupoista vauvanhoitohyllystä. Ei hurjan riittoisaa, mutta hajusteettomana öljypohjaisena liukasteena toimii hyvin ja on helppo saippualla pestä pois. Yks pullo kestää minulla pari kuukautta.

        Vaseliineja en oo ite testannu, ku olen ollu tyytyväinen Natusaniin, ja jotkut foorumeilla haukkunu vaseliineja.

        Saavutettujen senttien pysyvyydestä vielä sen verran, että osa lisääntyneestä koosta on seurausta turvotuksesta yms. Tästä syystä foorumeilla suositellaan, että menee hieman omista tavoitteistaan yli. Tällöin mitat vakiintuvat ja jäävät tavotteisiin, kun treenaaminen loppuu.

        Itse mittaan paksuuden ympärysmittana nauhalla ja viivaimella, koska lypsäminen kasvattaa peniksen pintaverisuonia, ja saa vehkeen näyttämään leveämmältä. (Paksuus nyt 14.5cm, eikä ole tarkoituksena tuosta parantaa).

        Enkä ihmettele, miksi lääkäritkään eivät peniksen kehittämistä omin käsin suosittele, vaikka ovat asiasta varmasti tietoisia. Niin monta onnetonta tapausta olen foorumeilta lukenut. Järettömästä treenaamisesta voi seurata mm. impotenssi, tunnottomuus, pienentynyt penis, veritulppa, peniksen värivirheet ja verenkiertohäiriöt... On siis tärkeää kuunnella itseään ja kehoaan.

        Hyvät jatkot sulle Juha. Toivottavasti pääset ongelmitta tavotteisiisi.

        Joo toi Natusan on ehdottomasti paras, imeytyy sopivasti, eikä tarvitse edes kokonaan pestä pois treenin jälkeen vaan riittää kun huuhtelee suurimmat pois. Tuotehan on tarkoitettu pikkuvauvojen kylvettämiseen ja aina ei ole edes mahd. huuhdella kauheen huolellisesti, kun pikkunen rupee jo hermostumaan. Aine on tarkoitettu jättämään iholle (kaikkialle kehoon) kosteutta sitovan suojaavan kerroksen, jolloin iho jää mukavan oloiseksi, eikä ole kuivan ja ryppyisen oloinen.
        Epäilijöille vielä, että olen aivan kuin tuossa ylempänä, harrastanut n. 7 kk, ja vaimoni on ollut ihmeissään ja tyytyväinen (ei suoranaisesti tiedä harrastuksestani) ja on ihmetellyt niin koon kuin suorituskyvyn kohenemista. Ja ennen kaikkea itsevarmuuteni erotiikassa on uudella tasolla.


      • iiro
        Olli kirjoitti:

        Joo toi Natusan on ehdottomasti paras, imeytyy sopivasti, eikä tarvitse edes kokonaan pestä pois treenin jälkeen vaan riittää kun huuhtelee suurimmat pois. Tuotehan on tarkoitettu pikkuvauvojen kylvettämiseen ja aina ei ole edes mahd. huuhdella kauheen huolellisesti, kun pikkunen rupee jo hermostumaan. Aine on tarkoitettu jättämään iholle (kaikkialle kehoon) kosteutta sitovan suojaavan kerroksen, jolloin iho jää mukavan oloiseksi, eikä ole kuivan ja ryppyisen oloinen.
        Epäilijöille vielä, että olen aivan kuin tuossa ylempänä, harrastanut n. 7 kk, ja vaimoni on ollut ihmeissään ja tyytyväinen (ei suoranaisesti tiedä harrastuksestani) ja on ihmetellyt niin koon kuin suorituskyvyn kohenemista. Ja ennen kaikkea itsevarmuuteni erotiikassa on uudella tasolla.

        Natusan öljy kasvattaa kullia! Voitele kullisi neljästi päivässä Natusan hoitoöljyllä niin tulos on taattu.
        Meille syntyi kymmennen kuukautta sitten 2,9 kiloinen vauva. Vaimo voitelee sen neljästi päivässä Natusan vauvaöljyllä ja nyt vauva painaa jo runsaat seitsemän kiloa!
        Enää ei tarvitse siis pähkäillä kullin pienuutta, apteekista löytyy apu!


      • Sepe
        iiro kirjoitti:

        Natusan öljy kasvattaa kullia! Voitele kullisi neljästi päivässä Natusan hoitoöljyllä niin tulos on taattu.
        Meille syntyi kymmennen kuukautta sitten 2,9 kiloinen vauva. Vaimo voitelee sen neljästi päivässä Natusan vauvaöljyllä ja nyt vauva painaa jo runsaat seitsemän kiloa!
        Enää ei tarvitse siis pähkäillä kullin pienuutta, apteekista löytyy apu!

        Voi kuinka oletkin älykkään tuntuinen kaveri, teitä vain on niin harvassa, että harvoin tulee törmättyä näillä palstoilla. Pyydäpä vaimoa voitelemaan sinuakin vaikka perseestä.


    • Pasi

      No mutta mitä sitten penispumppu tekee?

      • pekka

        Pumppaa kalusi muodottomaksi ja ennen pitkään impotentiksi. Kyllä näin on.


    • iiro

      Todistettua faktaa:
      Natusan öljy kasvattaa kullia! Voitele kullisi neljästi päivässä Natusan hoitoöljyllä niin tulos on taattu.
      Meille syntyi kymmennen kuukautta sitten 2,9 kiloinen vauva. Vaimo voitelee vauvan neljästi päivässä Natusan vauvaöljyllä ja nyt vauva painaa jo runsaat seitsemän kiloa!
      Enää ei tarvitse siis pähkäillä kullin pienuutta, apteekista löytyy apu!

      • Juhani

        Ja kun yöksi vielä kietaisee Pitkään piimään kastellun sideharson "veitikan" ympärille, niin jonakin aamuna kun heräät, niin "sen pituinen se".


      • iiro
        Juhani kirjoitti:

        Ja kun yöksi vielä kietaisee Pitkään piimään kastellun sideharson "veitikan" ympärille, niin jonakin aamuna kun heräät, niin "sen pituinen se".

        niinkuin uskot, niin sinulle tapahtuu!
        Hehheheee.............................
        Kansaa viedään kuin kuoriämpäriä kaikenmaailman kutkutuksiin ja hulluttajat keräävät potin (=rahat).


      • kehittelijä

        Onnea kovasti perheenlisäyksen johdosta! Sinun logiikallasi kuitenkin toivon, että annat vaimosi päättää lastenhoitoon liittyvistä asioista ;)

        Lapsen isänä itsekin kyllä tiedän, että hoitoöljyjä saa paljon halvemmalla elintarvikekaupoista, kuin apteekeista ilman reseptiä ja näin ollen ilman kelan tukia.

        Ja naisten rinnathan saa kasvamaan pyyhkimällä vessapaperilla rintojen väliä. Näyttäähän tuo toimivan myös takamukselle.


    • Jorma

      epäilevät tuomaat. kun on omalla pituutta liki 22 senttiä joista viimeiset 3,5 itse hankittuja, niin saatte nauraa miten ikinä lystäätte, nauran teille partaani!
      En kadu hetkeäkään että aloitin jelqin ym. venytykset ja kegalit.
      Tsemppiä vaan muille harrastajille!

      • Tietämätön

        Voisiko joku ystävällisesti hiukan suomentaa/kertoa mitä tarkoittaa jelggaus, kegal ym. asiaan liittyvä sanasto... Kiitos.


      • kehittelijä
        Tietämätön kirjoitti:

        Voisiko joku ystävällisesti hiukan suomentaa/kertoa mitä tarkoittaa jelggaus, kegal ym. asiaan liittyvä sanasto... Kiitos.

        Lues kirjoitukseni "ilmaisia ohjelmia" tästä samasta ketjusta. Siel on pari linkkiä joilla pääsee vähän alkuun. Lontoonkielentaito on kyllä pakollinen sitten ku rupeaa aiheeseen tutustumaan tosissaan.


      • Löytyyhän sitä matskuu...
        kehittelijä kirjoitti:

        Lues kirjoitukseni "ilmaisia ohjelmia" tästä samasta ketjusta. Siel on pari linkkiä joilla pääsee vähän alkuun. Lontoonkielentaito on kyllä pakollinen sitten ku rupeaa aiheeseen tutustumaan tosissaan.

        Täytyypä kokeilla vinkkejä... kirjottelen about 1kk päästä miten on käynyt.


      • Löytyyhän sitä matskuu ja p...
        kehittelijä kirjoitti:

        Lues kirjoitukseni "ilmaisia ohjelmia" tästä samasta ketjusta. Siel on pari linkkiä joilla pääsee vähän alkuun. Lontoonkielentaito on kyllä pakollinen sitten ku rupeaa aiheeseen tutustumaan tosissaan.

        Täytyypä kokeilla itekin ihan uteliaisuuttani kuukauden setti. Kerron sit miten kävi...


      • kehittelijä
        Löytyyhän sitä matskuu ja p... kirjoitti:

        Täytyypä kokeilla itekin ihan uteliaisuuttani kuukauden setti. Kerron sit miten kävi...

        Aloita mahdollisimman varovasti. Kuuntele kehoasi. Tekemällä liian pitkiä treenejä, liian usein tai liian lujaa et varmasti saavuta milliäkään. Itse teen maksimissaan 20min jelqiä päivässä ja maksimissaan kahtena päivänä peräkkäin, mutta jokainen on yksilö ja löytää parhaat treenitavat vain kokeilemalla. Kyse on kuitenkin peniksestä, jonka toiminta on elämän tärkeimpiä asioita, on sen koko mikä tahansa.

        Ensimmäinen kuukausi on pelkkää totuttelua tulevaan sekä oikean tekniikan harjoittelua. Itselläni kehitys rupesi näkymään noin 5kk jälkeen. Jos kehitystä tulee alle kuukaudessa, kyseessä on mitä luultavimmin väliaikaisesta turvotuksesta ja kovemmasta erektiosta. Ne suomenkieliset ohjeet ovat suuntaa antavat, mutta huonot. Etsi lisää tietoa alan foorumeista. Älä ikinä jätä väliin lämmittelyä ja käytä runsaasti liukastetta.


      • ...treenailija
        kehittelijä kirjoitti:

        Aloita mahdollisimman varovasti. Kuuntele kehoasi. Tekemällä liian pitkiä treenejä, liian usein tai liian lujaa et varmasti saavuta milliäkään. Itse teen maksimissaan 20min jelqiä päivässä ja maksimissaan kahtena päivänä peräkkäin, mutta jokainen on yksilö ja löytää parhaat treenitavat vain kokeilemalla. Kyse on kuitenkin peniksestä, jonka toiminta on elämän tärkeimpiä asioita, on sen koko mikä tahansa.

        Ensimmäinen kuukausi on pelkkää totuttelua tulevaan sekä oikean tekniikan harjoittelua. Itselläni kehitys rupesi näkymään noin 5kk jälkeen. Jos kehitystä tulee alle kuukaudessa, kyseessä on mitä luultavimmin väliaikaisesta turvotuksesta ja kovemmasta erektiosta. Ne suomenkieliset ohjeet ovat suuntaa antavat, mutta huonot. Etsi lisää tietoa alan foorumeista. Älä ikinä jätä väliin lämmittelyä ja käytä runsaasti liukastetta.

        Jep, homma on ilmeisesti vähä ku punttisalilla käynti... aluks iisisti ja ajan myötä kovempii sarjoja... tosin tulokset näkyy vasta myöhemmin.
        Kiitoksia neuvoista!
        Ps. tarkotuksenani ei oo tappaa itteäni, jos ei heti/koskaan tuu tuloksia, joten kaikki saavutukset kehityksessä on pelkkää plussaa ;)


      • Jorma
        kehittelijä kirjoitti:

        Aloita mahdollisimman varovasti. Kuuntele kehoasi. Tekemällä liian pitkiä treenejä, liian usein tai liian lujaa et varmasti saavuta milliäkään. Itse teen maksimissaan 20min jelqiä päivässä ja maksimissaan kahtena päivänä peräkkäin, mutta jokainen on yksilö ja löytää parhaat treenitavat vain kokeilemalla. Kyse on kuitenkin peniksestä, jonka toiminta on elämän tärkeimpiä asioita, on sen koko mikä tahansa.

        Ensimmäinen kuukausi on pelkkää totuttelua tulevaan sekä oikean tekniikan harjoittelua. Itselläni kehitys rupesi näkymään noin 5kk jälkeen. Jos kehitystä tulee alle kuukaudessa, kyseessä on mitä luultavimmin väliaikaisesta turvotuksesta ja kovemmasta erektiosta. Ne suomenkieliset ohjeet ovat suuntaa antavat, mutta huonot. Etsi lisää tietoa alan foorumeista. Älä ikinä jätä väliin lämmittelyä ja käytä runsaasti liukastetta.

        ...millainen on sinun viikkorutiini? teetkö selkeän ohjelman (ma-ke-pe tao 5 on 2 off) mukaan vai ihan miltä sattuu tuntumaan ja aikaa olemaan.
        Onko ollut ongelmia ylitreenaamisen kanssa?


      • kehittelijä
        Jorma kirjoitti:

        ...millainen on sinun viikkorutiini? teetkö selkeän ohjelman (ma-ke-pe tao 5 on 2 off) mukaan vai ihan miltä sattuu tuntumaan ja aikaa olemaan.
        Onko ollut ongelmia ylitreenaamisen kanssa?

        Netissä on luettavissa monien ukkojen viikkorutiineja. Ite pyrin kolmen päivän kiertoon: Eli 2 päivää treeniä ja yks lepoa. Viikonloput, reissut, kiireet ja seksisuhteet sekottavat rytmiä. En treenaa niinä päivinä, kun harrastan seksiä. Alkulämmittelyyn, venyttelyyn, lypsyyn ja suihkuun menee aikaa reilu puoli tuntia, joten ei ehdi kyllästyä hommaan.

        Kegel-lihasharjotetta teen silloin, kun mieleen juolahtaa, eli muutaman kerran viikossa. Vois varmaan tehä enemmänkin(?).

        Joskus jelkkasin liian pitkiä pätkiä (30min) ja monta päivää putkeen. Tästä seurasi, että erektio ei ollut enää niin kova, kuin normaalista ja koko touhu rupes kyllästyttää. Lisäksi lypsin liian kovalla peniksellä, josta aiheutui punaisia pilkkuja esinahkaan. Nykyisellä treenimäärällä ei ole mitään ongelmia ja aion jatkaa siten, kunnes kehitystä ei enää tapahdu. Sitten pitää harkita, mitä tehdä.


      • treenailija
        Löytyyhän sitä matskuu ja p... kirjoitti:

        Täytyypä kokeilla itekin ihan uteliaisuuttani kuukauden setti. Kerron sit miten kävi...

        ...Jaahas
        tollanen viikko treenattu kaks päivää treeniä ja yks välipäivä... ja mitä oon huomannu:
        Kulli on isompi lepotilassa ja "aamuseisokki" paljon voimakkaampi. Tietenkään ei pysyviä kasvun merkkejä ainakaan vielä eikä pidäkään, katsotaan sitä myöhemmin. Vaikuttaakohan kun lopetin tupakoinnin ja syön terveellisemmin...?


      • Jorma
        treenailija kirjoitti:

        ...Jaahas
        tollanen viikko treenattu kaks päivää treeniä ja yks välipäivä... ja mitä oon huomannu:
        Kulli on isompi lepotilassa ja "aamuseisokki" paljon voimakkaampi. Tietenkään ei pysyviä kasvun merkkejä ainakaan vielä eikä pidäkään, katsotaan sitä myöhemmin. Vaikuttaakohan kun lopetin tupakoinnin ja syön terveellisemmin...?

        Lepokoko kasvaa ihan parissakin viikossa sen sentin ja mahtavat aamustondikset tulee bonuksena.
        Jonkun verran paksuus lisääntyy pelkän paremman stondiksen takia mutta varsinaiseen kasvuun on vielä aikaa. voi viedä kuukausiakin
        Älä tee sitä virhettä että alkaisit treenaamaan enemmän kun tuloksia alkaa näkymään. Pidä välipäiviä ja taukoja, kasvu näes tapahtuu silloin - ei treenatessa. Ole varovainen äläkä ylitreenaa.


      • sujuu?
        treenailija kirjoitti:

        ...Jaahas
        tollanen viikko treenattu kaks päivää treeniä ja yks välipäivä... ja mitä oon huomannu:
        Kulli on isompi lepotilassa ja "aamuseisokki" paljon voimakkaampi. Tietenkään ei pysyviä kasvun merkkejä ainakaan vielä eikä pidäkään, katsotaan sitä myöhemmin. Vaikuttaakohan kun lopetin tupakoinnin ja syön terveellisemmin...?

        Nythän pitäisi olla jo kuukausia takana, mitkä on tulokset..?


    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe