Star Trek TOS

Trek TNG

Olen Netflixissä katsonut alkuperäistä Trekkiä nyt noin 2. kauden puoleenväliin saakka, aiemmin vain yksittäisiä satunnaisia jaksoja.
Täytyy sanoa että 60-luvun sarjaksi olen havainnut sen tavallaan yllättävän moderniksi, esim. DNA ja laser on sarjassa käsiteltyjä aiheita.

Synnyin itse vasta seuraavalla vuosikymmenellä ja ensimmäinen Star Trek minkä koskaan näin oli The Next Generation mistä myös pidän kovasti. Alkuperäistä sarjaa vasta nyt siis katson oikein kunnolla ja pidän näkemästäni :)

Pääasiassa muutoin katsellut 80-luvun tv-sarjoja joista pidän edelleen, MacGyver ja Miami Vice esimerkkinä. Siitä eteenpäin harva sarja on jaksanut kiinnostaa edes muutamaa jaksoa pidemmälle.

3

130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scifisti1977

      Mä aloin ostamaan tätä TOS:ia myös ja ekaa kautta tässä katselen. Ostin sen remasteroidun uuden version tästä sarjasta. On tämä kyllä yllättävän hyvä. Alkuperäisillä efekteillä tämä ei olisi ollut niin viihdyttävä, mutta tämä remasteroitu versio näyttää ja tuntuu tosi hyvältä. Toki jaksot ovat erilaisia kuin nykyajan scifi, mutta silti kiinnostavia. Aion hommata koko sarjan ja itse asiassa kaikki sarjat kunhan tässä aika kuluu vaan. Hyvä meininki!

    • Scifisti1977

      Oletkos muuten katsonut fanien tekemään jatkoa sarjalla "Star Trek The New Voyages" ja myöhemmin "Star Trek - Phase II"? Sarjassa vierailee alkuperäisen Star Trekin näyttelijöitä. Esim yhdessä jaksossa Sulu vanhenee 30 vuotta jonkun mysteerisen jutun takia ja originaali sarjan näyttelijä George Takei näyttelee vanhentunutta Sulua!

      Sarja on ilmainen, koska se ei ole virallisesti lisensioitu vaan tehty fanien voimin. Mutta se on yllättävän hyvä ja tosiaan alkuperäisiä näyttelijöitä on mukana siinä.

      Youtubesta löytyy kaikki jaksot.

      Eka jakso: 4x00 Come What May:
      http://www.youtube.com/watch?v=jUbEzLaDyjM

    • Scifisti1977

      Täytyy vielä tähän tuoda yksi mielenkiintoinen STAR TREK The Original Series -faniprojekti. Nettisarja "Star Trek Continues" jatkaa siitä, mihin originaali sarja jäi. Vähän samaan tapaan kun tuo The New Voyages. En ole katsellut tuota, mutta vaikuttaa kiinnostavalta. Tässä linkki tuohon sivustoon:

      http://www.startrekcontinues.com/episodes/#

      Jälleen sarjassa vierailee aikaisemmista TOS:n jaksoista tuttuja näyttelijöitä. Itse asiassa muutama ammattinäyttelijä on tuossa päähenkilöiden joukossa. Kiinnostavaa katsella.

      Nyt katselen vasta 2. kautta TOS:in Remasteroituja DVD:tä. Hyvä sarja on ollut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      206
      4974
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      292
      3085
    3. 134
      1797
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1647
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1451
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1223
    7. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      76
      1173
    8. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1129
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1128
    Aihe