Ei olla kerrottu muilta kuin silminnäkijöiden ja asiasta hyvin tietoisilta, kuinka vaarallista on mennä helluntailaisten käsien alle siunattavaksi tai pyytämään parannusta sairaudesta heiltä.
On tapahtunut terveeksijulistamisen jälkeen että sairaudesta parantunut on pian kuollut.
On myös kerrottu kuinka ihanan "henkikasteen " saanut kätten päällepanemisen kautta, henkilö on puhunut kielillä, mutta hengellä täyttymisen jälkeen kielilläpuhujan puhe on myöhemmin tunnistettu ja siitä ei Jumalanpilkkaa puutu ja pelkkää rienaa ja vihaa varsinkin Kristusta kohtaan ei ole puuttunut.
On myös tapahtunut että joku luterilainen on mennyt pyytämään uudestikastetuilta siunausta on hän tullut sairaaksi ja sitten on pitänyt mennä uskovien pappien tykö sieluansa hoitamaan kun käsien alta on saatu paholaisen voimat vaivaamaan niin ruumista kuin sieluakin.
Kerro sinäkin mitä olet kokenut uudestikastettujen käsien alla
Kerro myös onko se ainoa oikea tapa jolla Pyhä Henki annetaan uskoon tulleille?
Siunaus toikin kuoleman
13
81
Vastaukset
- joonas,
Kaikki on totta mikä on kerrottu avauksessa.
- mä kysyn
pitääkö minun erota helluntailaisista jos kerran avaus on totta?
- selvä brovo
Aloitus ei voi pitää paikkaansa jos / kun joku on parantunut sairaudesta.
- totta kaikki on
Jospa se kun joku menisi lääkäreiltä hakemaan asiantuntevan lausunnon parantumisestaam niin ei tarvitsisi kiistellä niistä uudestikastettujen lahkopuoskareiden valehtelemisista.
Sairaaksi tulleita on paljon mutta ovat kuin piilohomot kaapissa.
- mites tuomio?
Eikö sitä huuhaa parantajaa muka ole syytetty oikeudessa tapauksen tiimoilta kuolemantuottamuksesta?
- tiedoksi!
Vaikka en ole helluntailainen, niin oion käsityksiäsi! Helluntaikristitty uudestisyntyneen uskovaisen kautta ei tule demoneita toiseen ihmiseen, sillä Jeesuksen sovitustyön kautta hän on Jumalan lapsi. Kenenkään ei ole pakko mennä helluntailaisten, eikä muittenkaan siunattavaksi. Se on täysin vapaehtosita. Kukaan uskovainen helluntailainen tai muukaan ei sa julistaa toista teerveeksi. Se on lääkärien tutkimusten kautta todettava ja lääkäri voi julistaa terveeksi, jos näkee parantumisen todella tapahtuneen! Sinausta hakenut ihminen ei siis välttämättä parannu, vaan kuolee myöhemmin. Hänen aikansa on määrätty ja lähdön hetki silloin koittanut. Jos on ollut uskossa Jeesuskeen , niin on voittajana perillä ikuisissa majoissa. jos ei ole uskoon tullut, niin itse on valinnut paikan missä ikuisuuttaan viettää. Siitä ei voi ketään muuta syyttää!
Jumala ei anna väärää henkikastetta. Jos se on vastoin Raamatun opetusta, niin se ei ole silloin ollutkaan mikään henkikaste!
Uudestikastajia ei Raamattu tune. On vain yksi Raamtunmukainen kaste ja se on uskoontulon jälkeen tapahtuva upotuskaste, joka on jokaiselle vapaehtoinen. Ketään ei siihen pakotetá! Kukaan ei myöskään tule sairaaksi toisen siumnaamisen johdosta, vaan sairaus voi jo olla piilevänä tai tulee myöhemmin ihmiseen. Sillä ei siis ole mitään tekemistä helluntailasten tai muidenkaan uskovien siumnaaamisella!
Kuten sanoin ei Raamttu tunne uudestikastamista! Mitä Pyhän Hengen tulemiseen uskovaan ihmiseen tulee, niin siihen ei tarvita kenenkään kätten päälle panemista. Itse olen täyttynyt Pyhällä Hengellä omassa rukouksessani. Minulle ei tullut silloin kieliä, vaan Tiedon Sanat lahjana. Myöhemmin olen saanut myöskin kielet!- totta kaikki on
Miksi "lähdön hetki" tapahtuu pian helluntailaisten siunauksen jälkeen ja ei ole kyse kuolemansairaudesta.
Pyhää Henkeä ei anneta oman rukouksen kautta.
Tiedon sanan ovat omaa hölinääsi.
Uskosi olisi syytä tarkistaa. - WANHA aatu.
totta kaikki on kirjoitti:
Miksi "lähdön hetki" tapahtuu pian helluntailaisten siunauksen jälkeen ja ei ole kyse kuolemansairaudesta.
Pyhää Henkeä ei anneta oman rukouksen kautta.
Tiedon sanan ovat omaa hölinääsi.
Uskosi olisi syytä tarkistaa.Voi noita juttujas ja vielä uskot niihin, että levität joutavias.
Ikäänkuin joku siunaus jossakin jouduttais jonkun lähtöä.
Haloo, aika taikauskoinen on sinun mieles. - totta kaikkion
WANHA aatu. kirjoitti:
Voi noita juttujas ja vielä uskot niihin, että levität joutavias.
Ikäänkuin joku siunaus jossakin jouduttais jonkun lähtöä.
Haloo, aika taikauskoinen on sinun mieles.Jonkun lähtöä se on jouduttanut sen tiedän, ja nekin tapaukset yritetään piiloittaa tai tehdä lääkäreistä syy kuolemaan.
- Miksi?
Miksi Mohikaani kirjoitat monilla nimimerkeillä kun sulla on vakinikki.
Yritätkö erehdyttää lukijoita vai pelkäätkö reaktioita.
Tässä ketjussakin kirjoitat nikillä " tiedoksi! "- afor.
aforismi: se viimeiksi nauraa joka toiselle kuoppaa kaivaa(masaniemi)
- mathetes
Aloitukseen jotain kommenttia!
>>>Ei olla kerrottu muilta kuin silminnäkijöiden ja asiasta hyvin tietoisilta, kuinka vaarallista on mennä helluntailaisten käsien alle siunattavaksi tai pyytämään parannusta sairaudesta heiltä.On tapahtunut terveeksijulistamisen jälkeen että sairaudesta parantunut on pian kuollut.>On myös kerrottu kuinka ihanan "henkikasteen " saanut kätten päällepanemisen kautta, henkilö on puhunut kielillä, mutta hengellä täyttymisen jälkeen kielilläpuhujan puhe on myöhemmin tunnistettu ja siitä ei Jumalanpilkkaa puutu ja pelkkää rienaa ja vihaa varsinkin Kristusta kohtaan ei ole puuttunut.>On myös tapahtunut että joku luterilainen on mennyt pyytämään uudestikastetuilta siunausta on hän tullut sairaaksi ja sitten on pitänyt mennä uskovien pappien tykö sieluansa hoitamaan kun käsien alta on saatu paholaisen voimat vaivaamaan niin ruumista kuin sieluakin. - suspection
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16395560.ab
Mitähän se henki käski tekemään kun helluntailainen poltti kirkon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704886
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484006- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413378
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo853078Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652938Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666