Uni grillaavasta japanilaisesta

yksin armosta

Tämä on absurdi ja suorastaan naurettava uni, mutta eipä taida pahemmin naurattaa, jos se tai muuta sen tyyppistä tapahtuu...

Näin nimittäin helmikuussa myös unta grillaavasta japanilaisesta tiedemiehestä... Mutta mitä hän grillasi, on sitten eri asia - nimittäin hän grillasi laboratoriossaan kokonaisia ihmisiä!

Ennen kuin heität tämän unen suoraan romukoppaan, tahdon sinun tietävän, että moni on kertonut nähneensä, kuinka ahdistuksen aikana syödään tarkoituksellisesti ihmislihaa. Tämä löytyy jopa Raamatusta, jossa Jeremia ennusti Israelin kansan syövän omia lapsiaan Jerusalemin piirityksen aikana. He söivät kuitenkin hätäänsä, kun taas tässä unessa (ja muiden kertomuksissa) tehtiin se tarkoituksella.

Jos haluat säästyä antikristuksen, pedon, tuomilta hirveyksiltä ja säilyttää mielenrauhasi, pyydän sinua kääntymään Jeesuksen Kristuksen, elävän Yahushua-Messiaan puoleen. Hän kärsi rangaistuksen ristillä sinun puolestasi, saadaksesi ikuisen elämän Hänen luonaan Taivaassa.

Markuksen evankeliumi:
15:33 Ja kuudennella hetkellä tuli pimeys yli kaiken maan, ja sitä kesti hamaan yhdeksänteen hetkeen.
15:34 Ja yhdeksännellä hetkellä Jeesus huusi suurella äänellä: "Eeli, Eeli, lama sabaktani?" Se on käännettynä: Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit?
15:35 Sen kuullessaan sanoivat muutamat niistä, jotka siinä seisoivat: "Katso, hän huutaa Eliasta."
15:36 Ja muuan juoksi ja täytti sienen hapanviinillä, pani sen ruovon päähän ja antoi hänelle juoda sanoen: "Annas, katsokaamme, tuleeko Elias ottamaan hänet alas."
15:37 Mutta Jeesus huusi suurella äänellä ja antoi henkensä.
15:38 Ja temppelin esirippu repesi kahtia ylhäältä alas asti.
15:39 Mutta kun sadanpäämies, joka seisoi häntä vastapäätä, näki hänen näin antavan henkensä, sanoi hän: "Totisesti tämä ihminen oli Jumalan Poika."

23

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yksin armosta

Kevin Mirasi on hiljattain kertonut sivustollaan nousevasta punaisesta lohikäärmeestä, joka on antikristuksen kuvan kaltainen. Kiintoisasti muutama päivä sitten uutisissa kerrottiin Kiinan vallan uudelleen järjestelystä. Toki lohikäärme voi nousta muualtakin idästä.

Mirasi on sitä mieltä, että myös O. Amerikoista tulee vielä täyttämään tämän Antikristuksen kuvan. Patrick Winfrey, joka on Joshua ministryn lähetyssaarnaaja Filippiineillä, on myös Youtubessa kertonut useasta antikristuksesta, kuten Raamattu ilmoittaakin.

• Keltainen vaara?

Kiina on kauan ilmoittanut tavoitteensa maailman talousmahdiksi. Jossakin maximiaika 30 v. Pitkälle tulevaisuuteen on siellä tehty syntyvyyssuunnitelma n. 40 v sitten, suunnitelma on toteutunut ja nyt vaurauden siellä noustessa on alettu keskustella 1 lapsisen perheen velvoitteen purkamisesta .

Lisähuomautuksena, että suomalaisethan innoissaan ottivat omakseen saman pikkuperhesuunnitelman myös tuolloin, mutta ilman sanktioita. Ellei siksi voida lukea, että monen lapsen äiditkin velvoitettiin tuolloin lähtemään 2 kk:n ikäiseltä samaan kokopäiväansiotyöhön, kuin mitä teki lapseton sisarensa. Nykyisentapaista toimeentulotukea, mitä nyt nostavat terveet parhaassa työiässään olevat miehetkin, ei ollut mahdollista saada, ei myöskään työttömyyskorvauksia.

• yksin armosta

Jäin miettimään ja tutkailemaan tuota punaista lohikäärmettä, ja kas kas, sieltähän se löytyy:

Ilmestyskirja:
        12:1 Ja näkyi suuri merkki taivaassa: vaimo, vaatetettu auringolla, ja kuu hänen jalkojensa alla, ja hänen päässään seppeleenä kaksitoista tähteä.
        12:2 Hän oli raskaana ja huusi synnytyskivuissaan, ja hänen oli vaikea synnyttää.

12:3 Ja näkyi toinen merkki taivaassa, ja katso: s u u r i, t u l i p u n a i n e n l o h i k ä ä r m e, jolla oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea, ja sen päissä seitsemän kruunua;
        12:4 ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.
        12:5 Ja hän synnytti poikalapsen, joka on kaitseva kaikkia pakanakansoja rautaisella valtikalla; ja hänen lapsensa temmattiin Jumalan tykö ja hänen valtaistuimensa tykö.
        12:6 Ja vaimo pakeni erämaahan, jossa hänellä oli Jumalan valmistama paikka, että häntä elätettäisiin siellä tuhat kaksisataa kuusikymmentä päivää.

12:7 Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat,
        12:8 mutta eivät voittaneet, eikä heillä enää ollut sijaa taivaassa.
        12:9 Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.

Eli lohikäärme on se päävihollinen, joka antaa valtansa pedolle ja jota kutsutaan saa..naksi, ja joka enkeleineen heitetään pois taivaasta.

Ilmestyskirja:
        13:1 Ja minä näin pedon nousevan merestä; sillä oli kymmenen sarvea ja seitsemän päätä, ja sarvissansa kymmenen kruunua, ja sen päihin oli kirjoitettu pilkkaavia nimiä.
        13:2 Ja peto, jonka minä näin, oli leopardin näköinen, ja sen jalat ikäänkuin karhun, ja sen kita niinkuin leijonan kita. Ja lohikäärme antoi sille v o i m a n s a j a v a l t a i s t u i m e n s a ja suuren v a l l a n.
        13:3 Ja minä näin yhden sen päistä olevan ikäänkuin kuoliaaksi haavoitetun, mutta sen kuolinhaava parantui. Ja koko maa seurasi ihmetellen petoa.

Olen kyllä nähnyt Kiinasta jonkun unen, josta ajattelin vain, että juu, sieltä ne tulevat enkä jaksanut paneutua asiaan tarkemmin. Mutta että ensin lohikäärme i d ä s s ä...

On huomionarvoista myös, että peto ja väärä profeetta heitetään tuliseen järveen, mutta lohikäärme tullaan sitomaan tuhanneksi vuodeksi, kunnes saa jälleen hetkeksi nousta.

Jeesuksen siunausta ja varjelusta Sinulle - otahan Hänet sydämeesi, Hän rakastaa Sinua ja antaa Sinulle ikuisen Elämän!!

Johanneksen evankeliumi:
        10:29 Minun Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kaikkia, eikä kukaan voi ryöstää heitä minun Isäni kädestä.

• Ei tainnut ollakaan Yahushua-Messias vaan joku Yakuza-Messias!

• 23redf

"Tämä on absurdi ja suorastaan naurettava uni"

Tuohon saakka meni ihan hyvin.

• Uninen nukkuja.

Aloittaja ei taida juuri muuta tehdä kuin nukkua ja nähdä kaikenlaisia hassuja unia.

Hänhän voisi koota kaikki unensa kansien väliin ja näin kirjamarkkinoille saataisiin todellinen huumoripäjäys.

• yksin armosta

Kiitos kiitos. Tietäisitpä vaan, kuinka paljon näen kaikenlaisia unia - useimmiten olen vain niin totisen väsynyt, että en jaksa muistaa juuri mitään.

Kerronpa, kerran, kun olin viikon verran yksin kotona ja lähestyin täällä Herraa, niin koin vahvasti kutsun mennä ajoissa nukkumaan! En tiennyt, miksi (tämä oli ennen näitä nykyunia :)),mutta menin, sillä tiesin, että näin on tehtävä.

Tuona yönä näin erittäin merkittävän unen omasta levaisuudestani, joka minun piti oikein kirjoittaa paperille. Jos olisin mennyt tavanomaisen myöhään nukkumaan, en olisi taaskaan muistanut mitään... Että näin kuule :)

• Gillausuni

Ya kirjoittaa 25.3.

Tämä on aivan upea.

Muistan, kun kerran makasin päivätorkuilla sohvalla ja elämäni oli ollut aivan kamalaa pitkän aikaa, yhtä taistelua taistelun perään.

Ei ihme? Joka uniaan uskoo se sekavuuteen ja kamaluuteen etenee.

• &&&&

Minne menet uni

Oli suuri roskisauto, jonka kyljessä luki JäteKuljetus Oy. Auto seisoi torin laidalla, jossa kirjava valikoima myyntikojuja ja – pöytiä. Kuljettaja sanoi, että oli tullut määräys tyhjentää koko tori jäteauton sisälle. Ja että sen perästä oli tulossa tankkiauto ja harja kone jynssäämään torin kiveytyksen. Siihen oli pesiytynyt haitallisia mikrobeja...

- No niin, aletaan hommiin! - sanoi kuski apupojalle.
        - Mistä aletaan?
        - No vaikka tuosta pöydästä missä mainos: Tarjolla grillattua (ihmis...) lihaa. Taattua laatua Japanista, tiedemiehen keksintö! Tuosta pöydästä tulee mädäntynyt lemu...

- Hoidossa on homma...

• kyllä vai ei

Olisiko aloittaja iloinen, jos hän ja hänen perheensä tulisi grillatuksi japanilaisen tiedemiehen toimesta. Kysytäänkö Japanin suurlähetystöstä Hesasta, tahtooko japanilaiset tällaista "grillaamismainosta":

• uni,uni,uni

Joo, kyllä on ollutt sitä ja tätä!

yksin armosta
      15.1.2011 18:44

Näin joulukuussa unen, kun kamppailin tämän palstan kanssa - kirjoittaa vai eikö kirjoittaa ja mitä kirjoittaa ja kuinka paljon. Unessa olin keskellä sotaa, sitä käytiin jossain rakennuksessa ja peltoaukealla siinä edessä. Olin tuossa rakennuksessa ja koetin piiloutua hyökkäyksiltä. Minulla ei ollut siis aseita ja jotenkin muutenkin tuntui, etten kuulu tuohon sotaan. Minua tulitettiin, mutta minulle ei käynyt kuinkaan ja epätoivoisesti vain etsin piilopaikkoja.

Lopulta totesin, että minun on päästävä pois täältä ja lähdin ajamaan autolla pois. Se ei ollut viisasta, sillä se oli sotapäällikön auto ja minulle sanottiin, että sota hävitään, koska ilmiannan päällikön.

No, sotauni mietitytti. Olin kai jotain vastaavaa nähnyt aiemminkin syksyllä, koska sanoin aamulla miehelleni, että näin taas unta sodasta, johon en jotenkin kuulunut. Mieheni oli lähdössä töihin ja sanoi silmää vinkaten: "Väärä sota! Mietipä sitä!"

No, minä tunsin, että tässä oli jotain. Mietin, että olen ollut väärässä sodassa - siis täällä profetia-palstalla. Olen yrittänyt piiloutua, ettei kukaan vain näkisi sitä armoitusta ja voimaa, mikä minussakin on. Tuosta pohdinnasta syntyi ketju "Rakkauden kutsu". Sanoin silloin Jumalalle, että t ä m ä on ainakin oikea sota, johon olet kutsunut.

No, pohdin edelleenkin asioita, ja täytyy sanoa, että meillä oli erikoisia tapahtumia tuossa pitkin syksyä ja joulukuuta - näistä kaikista yhteenvetona tajusin kuitenkin sen, että sielunvihollinen hyökkää nyt selvästi minua vastaan. Se tietää, mihin ansaan on saanut minut aina ennenkin, ja yksi oli juuri tuo piiloutuminen (ettei kukaan vain huomaa mitään.)

Sitten vähän aikaa sitten näin taas unen, jossa olimme myymässä taloamme (olemme oikeastikin) ja uudet ostajat katselivat sitä. En pitänyt heidän toimistaan, ja ajattelin, että en haluakaan heille myydä, haluan olla juuri tässä näin, jos nyt alan kerran kulkea tuolla junallakin. Talon takapihalla oli suuri juna-asema, ja vaistosin, että alan sutkutella niillä junilla ees taas tiettyihin määränpäihin. Etupihalla taas aukesi heti todellinen suurkaupunki pilvenpiirtäjineen.

No, tätäkin unta pohdin ja rukoilin, mitä se merkitsee. Jotenkin mieleeni tuli Paavalin sanat: "Emme taistele ilmaan hosuen". Tuota tuntui kuvaavan sekä sota- että tämä uni. Sanottakoon, että olen joskus nähnyt paljon unia, joissa en ole päässyt niihin juniin, joita on aina sutkutellut ohitseni. Nyt siis takapihalla oli juna-asema ja tiedostin, että siellä kulki paljon junia ja tulisin menemään niihin.

Ja mikäs se asema ja suurkaupunki, jossa sukkuloin, olikaan? No, sehän on tietysti internet! Emme taistele ilmaan hosuen, vaan meillä tulee olla päämäärä, näky. Ja tuohon päämäärään kuljemme Jeesuksen voimassa, päivästä päivään!

Että YA:n mies unessa sanoi VÄÄRÄ SOTA.

Mutta ei osaa pitää perhettään terveessä järejstyksessä.

Unissako jossakin vain eletään???

• kysymystä

Entäs jos itänaapurin väki alkais grillata, ens vaikka aloittajan?

• kato ite

Oikein uskovaisen kysymyksiä onkin. Ymmärrä tai kysy joltakin neuvoa, miten uniin pitäisi suhtautua. Kato, ne ei ole totta.

• katsottu on

Unet ovat (joidenkin) mielestä niin TOSIA, että niitä totena täällä esitellään...

Miksi muuten - jos ne eivät olisi muuta kuin lentäviä pilviä taivaalla - höyryä - miksi niitä pitäisi joka aamu fanaattisesti esittää?

Tosi kuin vesi.

Sadut sentään satuina.

Iljettävät grillaamiset kaatsille.

• EndTimes

Jumalan kunnia on kätkeä asia. Herran Sanat ovat piilossa kaikkien nähtävillä.
      Hän ei kätke niitä meiltä, vaan meitä varten.
      Niin unet avautuvat vain niille, joille ne on tarkoitettu:
      Valtakunnan salaisuudet on varattu kansalaisille.

• ######

Jos Jumalan kunnia on kätkeä asiat, ja
      unet avautuvat...

Mitä tarkoittaa Ihmisiä Grillaavat japanilainen?

Unen julkistaja ei ole selitystä Herralta antanut!

Mutta koettaa uskotella olevansa kuin "näkijä"?

Ei-uskottava.

yksin armosta
      29.3.2013 15:52

Kiitos kiitos. Tiesin, että Jumala halusi puhua kauttani, mutta torjuin tuon kutsun. Toivoakseni sain kiinni uudelleen sanoistaan ja ne tulivat niin kuin Hän halusi.

Kuule YA, Jumala ei puhu kauttasi. Et tehnyt parannusta, kun sen aika oli.
      Joku muu puhuu kauttasi, Jeesus on oven ulkopuolella.

Tuntuu pahalta? Mutta aika oli, aika meni.

• Tee D parannus!

Deboran hengessä taas nostatellaan.. Voi voi.

• TimesTimes1/2 time

Jos uni ei sinulle avaudu, se ei ole sinulle. Niin yksinkertaista se on.

• eikö riitä jo

sekoilua taas...

• Rohkeus on kunnia

Ilmeisesti edelleen odotat selitystä kun koet asiaksi nostaa ketjun? Tämä näky odottaa monen kohdalla aikaansa, mutta kun se tulee eteen, muistaa unen kyllä. Selityksen antaja on unen antaja, ei unen näkijä.

• Selkonen

Parasta prohvetijaa tämä ketju!!!

• torakka-täti

nyt palstan ykkös-rohveettaa rohvetoi torakkanäkyä.
      Tosiaan uskoa Jeesukseen vahvistavaa?

yök

• amen sanoo moni

Tämän palstan parasta!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      58
      4411
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      97
      3678
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      104
      3301
    4. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      68
      1883
    5. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      17
      1869
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1108
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      81
      793
    8. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      44
      781
    9. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      103
      780
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      22
      754
    Aihe