Sopivasti pullukka !

iloinen pullukka

Olen sitä mieltä aina ollut, että pullukampi iäkäs nainen ja miksei mieskin on paljon paremman näköinen ja tuntuinen ja iloisemoi kuin painoaan tarkasti vahtiva ja siitä toisiakin syyllistävä. Painoindeksi ei ole tarkoitettukaan vanhemmalle väestölle, oma lääkärini on aina niin sanonut. Minulla on vähintään 10 kiloa yli tuon indeksin, mutta näytämpä myös 10 vuotta ikääni nuoremmalta eikä ole mitään kroonista sairauttakaan . Kävelyllä käyn ja teen kotihommat, en sen kummempaa liikuntaa kaipaa. Hyvä ruoka hyvässä seurassa on nautinto, kerran pari viikossa kakkukahveet ja pari viinilasillista tai konjakkihömpsyt. Elämä maistuu ja hymyilee !

Nyt on taas kerran todistettu tieteellisesti, että ylipainoiset ikääntyneet elävät terveempinä ja pitempään ja varmasti onnellisempinakin.

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2013031116768740_lh.shtml

17

524

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vain sinä syyllistät

ei tuossa linkissä mittää syyllistämisistä mainittu!
      Vain sinä syyllistät.

Onko tuo Rakel Lignellkin laihduttanut ihteesä syyllistääkseen sinnua taikka muita??
      Iltalehti: "Raakel Lignell pudotti painoaan uskomattomat viisikymmentä kiloa.
      2008 Vain muutama vuosi sitten Rakel Lignell oli 50 kiloa painavampi.

Raakel halusi myös antaa lapsilleen esimerkin itsestään huolehtivasta naisesta.

- Kävin viime keväänä lähellä ylikuntoa, hurjan elämäntaparemonttinsa kirjaksi koonnut Raakel Lignell, 46, muistelee.

Kolme vuotta sitten kulttuurin sekatyöläinen Raakel ”Raxu" Lignell aloitti kokonaisvaltaisen kuntokuurin ja muutti ruokavalionsa täydellisesti. Alku ei ollut helppo, sillä tuolloin 43-vuotias viiden lapsen äiti oli kerännyt vuosien aikana runsaasti ylipainoa ja kaiken lisäksi vihasi liikuntaa.

Hän heräsi tilanteen vakavuuteen, kun kunto romahti niin, että hän sairasti kolme keuhkokuumetta vuoden aikana, eikä jaksanut edes tiskikonetta tyhjentää huilimatta välillä sohvalla. Hän ymmärsi, että muutoksen piti tapahtua nyt tai ei koskaan.

- Minun täytyi pysähtyä ja kohdata oman elämäni kipukohdat. Aluksi se oli vaikeaa, sillä kaikki oli yhtä mössöä, enkä saanut kiinni muusta, kuin siitä, että syön itseni turraksi, Raakel muisteli eilen Raxun remppa - rapakunnosta hyvään oloon -kirjansa julkistustilaisuudessa.

Oman terveytensä pelastamisen lisäksi Raakel halusi antaa lapsilleen esimerkin itsestään huolehtivasta naisesta. Kolmessa vuodessa vähähiilihydraattisella ruokavaliolla karisi huikeat 50 kiloa ja entisestä liikunnanvihaajasta kasvoi himoliikkuja.

- Ennen olin uupunut ja ylipainoinen. Nyt energiaa on vaikka muille jakaa. Haluan kannustaa kaikkia huolehtimaan itsestään. Jos minä pystyn siihen, pystyvät muutkin, Raxu vakuuttaa. "

• Ihanat kuutiot!

Perinteisen Suomi-tytön mitat
      ovat 1.5 x 1.5 m.

• 1x0

Hyvin ovat äideiksi kelvanneet, ja hyvän kansan kasvattaneet.

• kurvikas+

On tuttua tuo painoindeksin olevan ikäihmisille toisenlainen. On sallittua ja toivottavaakin hieman ylipainoa. Iloinen olen itsekin ja viihdyn nykypainossani, varsinkin kun en huolehdi joka suupalasta ja pyri täydellisyyteen.
      Miehetkin sanovat pitävänsä naisista jolla on jonkinverran uhkeutta. Liikaa ei tietenkään, Rakel Lindell joutui pudottamaan 50 kg hän olikin tosi lihava.
      Hyvä me!

• Ehkä tätä ei voi yleistää, mutta vahvasti äitiin sitoutuneet lapset, myöhemmin aikuiset, asennoituvat naisihanteeseensa ikäänkuin äitinsä hahmon kautta. Jos äiti on ollut pyylevä, hänen lapsissaan on vähemmän "painorasistisia".
        Äitini oli aina vähän pullukka. Pidän pyyleviä naisia turvallisina ja hellyttävinä.

• Minun äitini oli
        capt.cöpenick kirjoitti:

Ehkä tätä ei voi yleistää, mutta vahvasti äitiin sitoutuneet lapset, myöhemmin aikuiset, asennoituvat naisihanteeseensa ikäänkuin äitinsä hahmon kautta. Jos äiti on ollut pyylevä, hänen lapsissaan on vähemmän "painorasistisia".
        Äitini oli aina vähän pullukka. Pidän pyyleviä naisia turvallisina ja hellyttävinä.

myös helposti lihovaa sukua. mutta näteimmillään hän oli hoikistuneena.

• hauskuutta!

Ovat usein myös
      hullunkurisia.

• maailman laki

Luovia, sydämellisiä, joskus lapsenomaisia enemmän toisten eteen uhrautuvia. Itku ja nauru on heillä herkässä. Luulen, että toisen mielen pahoittaminen yleensä rasistisessa mielessä napsahtaa ennen pitkää omaan nilkkaan.

• uatu .

Riippuu aika tavalla siitä, paljonko ylipainoa on. Ainaklin niveliä ja sydäntä ylipaino rasittaa. Se on useimmiten myös henkinen painolasti.
      Kaiken lisäksi ylipaino on varsin suhteeellinen käsite.
      Vyötärön ympärysmitta lienee aika luotettava perusta ylipainon määrittelylle. Jos vyötärön ympärysmitta keskikokoisella (175-180 sm) miehellä ylittää metrin, on tavallisesti kysymys jo ylipainosta.

• Sulot kohdallaan

Eri asia tuo Lignellin 50 kg, johan siinä oli henki vaarassa ja näkykin vastenmielinen.
        Kyllä miehenikin tykkää, kun ne hiton indeksin päälle olevat muutaman kilon pehmusteet ovat sopivasti sijoittuneet, on selvä vyötärökin. Käsivarsissa ei nahka roiku eikä jänteet pullota, kun on hiukan rasvaa ihon alla, kaulakin siloinen ilman kalkkunahelttoja. Itsekin olen tyytyväinen peilikuvaani, ja ennen kaikkea oloni on hyvä. Eipä ole lääkärikään vihjaillut painonpudotuksesta.
        Kuntoilkoot kuka mistäkin nauttii, minua ei kuntosalille hien hajuun ja ähkintään saa, siellä jotkut jopa karjahtelee, sen verran olen kokeillut. Uinti hellii, ulkona raittiissa ilmassa ja kauniissa maisemissa käyskentelen ja puutarhaa hoitelen.

• Voi mitkä mielikuvat
        Sulot kohdallaan kirjoitti:

Eri asia tuo Lignellin 50 kg, johan siinä oli henki vaarassa ja näkykin vastenmielinen.
        Kyllä miehenikin tykkää, kun ne hiton indeksin päälle olevat muutaman kilon pehmusteet ovat sopivasti sijoittuneet, on selvä vyötärökin. Käsivarsissa ei nahka roiku eikä jänteet pullota, kun on hiukan rasvaa ihon alla, kaulakin siloinen ilman kalkkunahelttoja. Itsekin olen tyytyväinen peilikuvaani, ja ennen kaikkea oloni on hyvä. Eipä ole lääkärikään vihjaillut painonpudotuksesta.
        Kuntoilkoot kuka mistäkin nauttii, minua ei kuntosalille hien hajuun ja ähkintään saa, siellä jotkut jopa karjahtelee, sen verran olen kokeillut. Uinti hellii, ulkona raittiissa ilmassa ja kauniissa maisemissa käyskentelen ja puutarhaa hoitelen.

kuntosaleista! Jostain monen vuosikymmenen takaa! Nyt nämä infrapunasaunoin varustetut hienot kuntosalit ovat ihan muuta, niissä on mahdollista lämmittelylaitteiden ohessa TV:n kin katseluun, laitteissa on erilaiset vastukset eri ihmisille, ei siellä arjuntaa kuulu, musiikkia kuuluu.

• taavetti t
        Sulot kohdallaan kirjoitti:

Namnam, vaikuttaa syötävän hyvältä, kelpais mullekkin.

• mötönen.

Kysyn ihan asiallisesti,
      että miksi ruotsinkieliset
      ovat hoikempia ja hyvin
      pukeutuneita? Tuleeko
      hoikkuus siitä, että syö-
      vät enemmän kalaa?
      Asun pääkaupunkiseu-
      dulla.
      Asiallisia vastauksia!

• aleks.

Pärekorikulttuuriko?

• Onnellinen minä!

Tottahan tuo on!
      Vaimoni, joka on minua nuorempi,
      on ruotsin kielinen. Hän on hoikka,
      ja sivistynyt. Mutta niin ovat suvun
      muutkin naiset. Hänen vaikutukses-
      taan olen oppinut ruotsin kielen, ja
      siitä olen ylpeä.
      Suomen kieli on kuoleva kieli, eikä
      sitä nytkään tunnu osaavan kukaan.

• osaava onnellinen

- ruotsin kieli, ruotsinkielinen

• arvatkaa!

Kysymys:
      Mikä on 1.5x1.5 ja nauraa nurkassa?
      Vastatkaapa, olkaa hyvät!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      226
      6596
    2. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1745
    3. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      66
      1527
    4. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1094
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      105
      1010
    6. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      957
    7. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      126
      891
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      873
    9. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      100
      836
    10. En olisi uskonut et

Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.
      Ikävä
      66
      799
    Aihe