Vain yksinkertainen APINA voi kuvitella että Karjala palautettaisiin Suomelle. Näin se vaan on. Ja ei, en ihaile Venäjää enkä ole stallari, vaan REALISTI.
Tulkaa jo järkiinne!
3
<50
Vastaukset
- ruplasta ja 2:sta
vedä v.. u päähäsi urpo.
Aikanaan uusi suomi liitettiin vanhaan suomeen, vain 100 v sen jälkeen vielä laajempi suomi itsenäistyi
vain kaltaisesi urpo tehtaankadulta ei näe mitään - Jos sittenkin?
Miksi t-kadun mutanttien sitten pitää jatkuvasti vastustaa palautusta? He taitavat pelätä sitä? Venäjästähän ei koskaan tiedä.
- Koff III
Laitoin avauksen kun luin tätä palstaa ja alkoi ihmetyttämään se että 2010-luvulla jaksetaan itkeä sellaisten asioiden perään joille ei yksinkertaisesti voi mitään.
Mitä hienoa on elää menneisyydessä ja vatvoa 70 vuotta vanhaa asiaa, ahdistaako tulevaisuus niin paljon?
Mitä h....ttiä me hyötyisimme nykyisestä ränsistyneestä Karjalasta?
Paranisiko meidän Venäjänsuhteet jos raja kulkisikin Pietarin vieressä?
Miksi ihmeessä Venäjä suostuisi luovuttamaan osan maataan sillä perusteella että se on joskus kuulunut Suomelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057