niin eli onko kukaan ikinä leikkinyt perunaa?
ONKO KUKAAN IKINÄ LEIKKINYT PERUNAA?
32
160
Vastaukset
- baujikabauauauauauuu
Hyvin mahdollista. En ole varma... en kuitenkaan sen jälkeen kun vanhempani hankkivat minulle läkityksen. Tosin en ota lääkkeitäni " Ei oo riemulla rajaa,kun on päästään vajaa". Olin muistaakseni erittäin sievä ja kaunis peruna.
- lsd on jumala
yksi lempileikeikeistäni on peruna kun ota vähän happooo yks kaveri kerran kuori itensä perunana mut se olikin vähän vajaaa eikä käyttäny tarpeeks laadukasta happoo :(
- LUOTTAKAA HERRAAN
lsd on jumala kirjoitti:
yksi lempileikeikeistäni on peruna kun ota vähän happooo yks kaveri kerran kuori itensä perunana mut se olikin vähän vajaaa eikä käyttäny tarpeeks laadukasta happoo :(
ETTEKÖ YMMÄRRÄ ET LSD ON VAARALLISTA JA JOUDUTTE HELVETTIIN VAIN JUMALA VOI TEIDÄT PELASTAA
- Kaasumyyrä
Juu, serkkuni oli palsternakka ja isäni kukkakaali. Sitten valkotakit veivät heidät....en käsitä
- pienis olin juu
No siiis öö tota ku olin yyks viikonloppu tuo öö Anskulla nii taisin olla tiettekö niinku öö pienis eh eh nii joo kai.mää sillon jotain perunaa tai lanttuu leikin.... et jööö mut emmä yleensä niinku sillai ku perunat on likasiiii ja sillee (:
- piriste
Lsd on mukava piriste päivään ja jumala hyväksyy sen
- perunaton
Saatana on poikaystäni ja Jeesus rakastajani. OH SNAP SAIN MOLEMMILTA!!
Fuck yooouuu mut joo perunoista en tiedä mitään syön vain porkkanaa- OU Jee
Jumala hyväksyy lsdeen OU JEEEEEEE
- miksiiihh
MIKSI OTATTE TÄMÄN PELLEILYNÄ ? keskustelun aloittaja kysyi täysin viisaan kysymyksen ja te väitätte isänne olevan jokin keräkaali! Hei herätkää nyt ja antakaa ihmisten kysyä kysymyksiään älkääkä heti pilkatko!
Mutta vastaukseni kysymykseesi peruna: en ole leikkinyt perunaa.- Hei haloo ny
okei kyllä aina kysyä saa mut peruna vois harkita psykiatrilla käyntiä
- Laama-Apina
Mitäs tää ny on, herra Keräkaali on hieno mies!
- amppelimarja
atomipommi
- SORRETTU PERUNA
Olen kuulemma peruna meidän matikanopen mielestä :( ei ole mukavaa.kun kalle varastaa kolmioviivaimeni melkein itken kun mietinkin asiaaa...
- Hei herätkää ihmiset
os sua kiusataan ni vika on sun koska oot erilainen joten hyppäää kaivoon pliis
- Herää ite
Hei herätkää ihmiset kirjoitti:
etkö tajuu et koulkiusaus on vakvaa mokoma sekopää
- en heräää
Hei herätkää ihmiset kirjoitti:
koulukiusaus on vakavaa mutpoukkeuksetta kiusatun syyy
- Oot tyhmä ihminen
en heräää kirjoitti:
koulukiusaus on vakavaa mutpoukkeuksetta kiusatun syyy
Haista paska vitun vajukki
- ITE OOT
Oot tyhmä ihminen kirjoitti:
Haista paska vitun vajukki
painu vittuu kukkahattutäti
- SORRETTU PERUNA
Okei teen itsemurhan tänään. Oon miettiny sitä jo koko päivän ja enkun tunnilla päätin että tapan itseni. Hyvästi....
- älä ny hulluja puhu
älä tapa ittees joidenkin vajukkien kommenttien takiii
- keep calm and carry on
sulla on koko elämä edessäs
- USKO ITSEESI
keep calm and carry on kirjoitti:
Jos oot opettajs mielestä perunan näkönen ni se on vartmasti opettajas sokeutta oot varmastii ihan normaalin näkönen ihminen jolla on ihmisarvoa kuten muillakin :) hyväksy itsesi olet hyvä juuri sellasena kuin olet
- Laama-apina
keep calm and carry on kirjoitti:
Leuka kohti rintaa ja kohti uusia pettymyksiä!!
- SORRETTU PERUNA
OLEN TOSISSANI TÄMÄN ITSEMURHAN SUHTEEN!!!!
- It's Getting Better
olet varmasti hyvä ihminen ja täysin samanarvonen kun muutkin, älä edes harkitse itsemurahaa, sulla on nyt hankalaaa mut its getting better joten älä tee mitään peruuttsmatonta kosla kyllä se aurinko tulee taas joskus paistaan sullekin, oon varma siitäsulla on koko elämä eessä ja kaikki ovet auki mitä vaan ikinä haluat elämältäs joten leuka pystyyn ny koska kyllä kaikki järjestyy viä
- Punainen Unelma
Mikä lajike? Mie onn Rosamuda. Timon tunnen, kauhee peruna!
- pöytätavat kunniaan
uuniperuna on paras
- Punainen Unelma
pöytätavat kunniaan kirjoitti:
uuniperuna on paras
Joo, joo Rosamuda on uuniperuna. se Timo muuten...sillä oli paha ruttokin, mutta hyvä, ettei tarttunut muhun vaikka oltiin lähekkäin. Antanu en olis sille ikinä!
- SORRETTU PERUNA
YMMÄRSIN ETTEN HALUA TAPPA ITSEÄNI... haluan Led Zeppelinin levyn
- I AM JIMMY PAGE
KIRJOTIT VÄÄRIN RUNKKU
- I AM BILLIE JOE
I AM JIMMY PAGE kirjoitti:
KIRJOTIT VÄÄRIN RUNKKU
VÄLIÄKÖ SILLÄ? SAATANAN MURSU
- I AM FUCKING LENNON
I AM BILLIE JOE kirjoitti:
VÄLIÄKÖ SILLÄ? SAATANAN MURSU
I AM THE WALRUS GOO GOO G'JOOB !1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167200- 1992587
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082160En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761588Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911109- 411000
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46989- 99941
- 45749
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7748