Neuvokaapas tällaista muutama vuosi sitten lohjalle muuttanutta, että mistäs täältä lohjalta voisi alkaa kyselemään töitä. Itse kuljen helsingissä töissä, mutta olisipa ihana jos löytyisi täältä kotipaikkakunnalta töitä (välillä matka rasittaa). Pitäisikö vaan yrityksiin alkaa lähettämään esim. avoimia hakemuksia ??
Vielä toinen asia, että olisi kiva tutustua teihin lohjalaisiin, kun itse en ole paikkakuntalainen. Olen 31-vuotias avoliitossa asusteleva neitonen, joten olisi kiva saada juttuseuraa ja vaikka kävelylle lähteviä kavereita.
Töitä
3
352
Vastaukset
- cherry
Hei.
Työasiaasi en valitettavasti osaa vastata, itsekin niitä etsin.. Minkä alan töitä haet?
Tilanteesi kuulostaa tutulta, olen itsekin muuttanut tänne parisen vuotta sitten ja ystäviä ja seuraa seudulta kaipaan. Olen 28-vuotias, myös avoliitossa. Meilaillaan.- Lohja
Kiitoksia vastauksestasi. Itsekkin tässä vielä kovasti töitä etsiskelen. Enimmäkseen etsin toimistoalan töitä. Olen jo miettinyt, että pitäisiköhän mennä ihan koulunpenkille vielä, jospa vaihtaisi kokonaan alaa, jos sitten vaikka löytyisi helpommin töitä lohjaltakin. Olisi kiva meilailla sinun kanssasi, mahtaisiko sinulle esim. olla sähköpostiosoitetta. Minulla on tällä hetkellä vaan omalla nimelläni varustettu ja en ihan sitä viitsisi tänne laittaa. Kirjoittelemisiin.
- cherry
Lohja kirjoitti:
Kiitoksia vastauksestasi. Itsekkin tässä vielä kovasti töitä etsiskelen. Enimmäkseen etsin toimistoalan töitä. Olen jo miettinyt, että pitäisiköhän mennä ihan koulunpenkille vielä, jospa vaihtaisi kokonaan alaa, jos sitten vaikka löytyisi helpommin töitä lohjaltakin. Olisi kiva meilailla sinun kanssasi, mahtaisiko sinulle esim. olla sähköpostiosoitetta. Minulla on tällä hetkellä vaan omalla nimelläni varustettu ja en ihan sitä viitsisi tänne laittaa. Kirjoittelemisiin.
...sähköpostini: [email protected].
Meilaillaan. -C
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728