Näin juuri jollain alle vuoden ikäisellä vauvalla korvareiät!! Se ei osannut vielä edes kävellä mutta korvissa oli reiät! Milloin tuollaisesta on tullut sopivaa?
Vauvalla korvareiät
14
94
Vastaukset
- Reikiä vauvaan
Luulisi olevan laitonta pistää reikiä vauvaan. Jos joku toisi vauvan minulle ja olisin sellaisessa työssä että voisin tehdä sen, kieltäytyisin.
- mullakii on..
mulla oli korvareijät jo syntyessäni... luulen että sullakin, kokeile vaikka jollakin, kynä, sormi, tikku tms... varmasti reikä löytyy, jollet ole umpikorvainen.
- Jutta-K
Kokeile kirjoitella vaikka sinkut palstalle. Siellä taso on sinulle sopivaa.
- humisee
Taitaa sinun reijät mennä korvasta korvaan.
- Jotain ihmeellistä?
Vauvoilla on myös nenänreijät.
- niin se täytyy olla
On varmaan jo määritelty että kersasta tulee homo.
- ZZzzzzzz
En ole vielä tavannut heteromiestä jolla reiät korvissa.
- ....................
Wikipedian mukaan somalialaisista tytöistä 95%:n sukupuolielimet ympärileikataan.
- ZZzzzzzz
Suurin osa maailman miehistä myös ympärileikataan, tosin sitä ei tehdä ruosteisella partaterällä ilman kipulääkitystä kun tyttö on jotain 5-vuotta.
- Lävistys nenään
On mennyt vauvojen koristeleminen aika pitkälle. Kas kun ei aleta värjäämään pinkkejä raitoja tyttövauvojen hiuksiin, ja pojille tietenkin vaaleansinistä.
- 1+6
Melko tyhmä kommentti kuten tuo seuraavakin, "Honey boo boon".
- Honey boo boo
1+6 kirjoitti:
Melko tyhmä kommentti kuten tuo seuraavakin, "Honey boo boon".
Sinulle taitaa tuo sarkasmi olla aika tuntematon käsite?
- vai mitä
Honey boo boo kirjoitti:
Sinulle taitaa tuo sarkasmi olla aika tuntematon käsite?
No eipä kyllä näytä sinullakaan olevan tuttu käsite tuo sarkasmi, ellet tuolla möläyksellä juuri sitä yrittänyt todistaa.
- Honey boo boo
Lasten missikilpailut vaan meillekkin. Vauvalle meikkiä naamaan ja pikku korkokengät jalkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251