" Jos hän ottaa itselleen toisen vaimon, niin älköön vähentäkö ensimmäiseltä
tä mitään ravintoa, vaatetusta ja aviollista oikeutta" 2 Moos 21: 10
jos tämä uskova, ei tee näitä kolmea, niin lähteköön vaimo pois maksutta ja rahakorvauksetta"
Eli molemmat vaimot tarvitsevat ravintoa, ..mutta ei sianlihaa, vaatetusta, ja aviollista oikeutta.
Tämäkin on raamatun sanaa terv. b
Toisen vaimon ottaminen
6
79
Vastaukset
- palauta vaimosi
kaikkein tärkeintä tässä ajatuksessa, toisen vaimon ottamisessa on se, ettei ota toisen aviopuolisoa, kuten Daavid erehtyi tässä asiassa....myös faraon hovi sai suuret vitsaukset niskaansa, toisen , Aabrahamin vaimon ottamisesta... Kuinka monella helluntalaisella on jonkun toisen vaimo puolisonaan!
Tosin ettekö sano: " Hän erosi miehestään, siksi hänet otin!
Mutta se on synti 10.s käsky
Raamatun sana on totuus.. ei sinun - on se
Minä tyydytän sekä oikean vaimon että jalkavaimon. Molemmat ovat tyytyväisiä!
- todistapas
Onko tämä vaimo, joka on sinun jalkasi alla, ja sinä Tarzan,...sinun vaimosi , vai jonkun toisen vaimo!?
t. minä se olen - on se
todistapas kirjoitti:
Onko tämä vaimo, joka on sinun jalkasi alla, ja sinä Tarzan,...sinun vaimosi , vai jonkun toisen vaimo!?
t. minä se olenEronnut se on.
Vaikuttaa siltä, että Mooseksen aikaisia säännöksiä jotkut kaipaavat ihan oikeasti. Pitäisi olla toinen vaimo yms.
- tällaista tää on
Vaimo on sentään vaimo, jukistettu ja kunnioitettu.. mutta ainakin täällä Venäjän rajan pinnassa, epäillään miehillä olevan montakin " jalkavaimoa" rakastajaa.. vai huoriksiko heitä pitäis kutsia , ja aviomiehiä julkeiksi pukeiksi, tai oriiksi, jotka hirnuvat sekä lähimmäisesi vaimoja, että naisia, jotka kaatuvat kaljalasillisesta, uskollisten miesten
sänkyyn...
Ja sitten tullaan kotiin.." Käväisin tankilla" just
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872