Äly hoi älä jätä!

1.7D

Ei h****tti mikä hourula tästä palstasta on tullut!

Ensinnäkin en tosiaan tajua tätä premium keskustelua, Cruze ei ole Premiumi.
Ajan itse uuden karhealla Cruzella ja se on erittäin mukava pirssi ajella ja täyttää hienosti meidän perheen kuljetustarpeet, mutta ei se mikään Premium ole.

Eikös Premiumissa makseta aina pikkasen ekstraa mielikuvista?? Cruzessa saa hyvän vastineen rahalle, mutta ei ainakaan mulla ole sen myötä haarojen välissä mikään kasvanut, eikä ole tarvekkaan.


Sitten on nämä varustenikkarit ja myyntitilastojen seuraajat...
En ymmärrä mikä ihmeen vimma saa teidät tänne kirjoittelemaan uusia avauksia joka päivä? Mikä on mielenne pahoittanut niin kovasti?

Eiköhän nyt ole jo kaikille tullut selväksi kuinka Cruze pärjäsi testeissä ja mitä varusteita siihen saa?
Kierrättekö kaikkien muidenkin merkkien palstoilla hehkuttelemassa omia pirssejänne ja etsimässä puutteita autojen varustelistoista... MIKSI?


Luulin että tällä palstalla voisi jakaa OIKEITA kokemuksia autoista ja kysellä apua jos tulee kysyttävää. Eipä onnistu täällä... On surullista että täällä provoilu sekä puolesta että vastaan tuntuu olevan joillekkin elämän tarkoitus.

Mikäli olet kiinnostunut Chevyistä niin kannattaa ehkä hakea tietoa jostain muualta.

Olisi mukavaa jos täällä palattaisiin takaisin oikeiden kokemusten pariin, eikä pelkästää vatvottaisi mahdollisia puutteita jotka on varustelistasta bongattu.
Arvostelijatkin voisivat piruuttaan käydä koeajamassa auton niin tietävät sitten mistä puhuvat... paperilla saadaan kaiken maailman himmenevät taustapeilit näyttämään hirvittäviltä puutteilta, mutta kuinka suuri merkitys tuollaisella asialla on sitten käytännössä?

Itse olen yrittänyt kirjoitella järkevästi, koska haluaisin jakaa kokemuksiani uudesta autostani. Tämä sen takia että kun olin Chevyä ostamassa oli tietoa cruzesta melko rajallisesti tarjolla. Tietenkin olen vakuuttunut itse cruzen kelvollisuudesta, koska valitsin sen. Jos ongelmia kuitenkin alkaa ilmenemään tulen myös niistä kertomaan.

Tiedän hyvin että Cruze SE EI OLE maailman paras auto, mutta se oli meille tällä hetkellä sopivin vaihtoehto. En ole mikään merkki fanaatikko, meillä on ollut Mazda, Toyota, Volvo, Volkkari ja Ford. Enkä voi sanoa mikä noista olisi ollut paras, kaikki ovat toimineet todella hyvin, Myös Cruze on palvellut hienosti ilman ongelmia.

Voisivatko nyt siis häiriköt antaa tilaa tällä palstalla niille jotka haluavat oikeasti informaatoita Chevroletin tuotteista. Mikäli haluatte jatkaa tuota juupas eipäs leikkiänne niin avatkaa sille vaikka oma keskustelu (yksi keskustelu riittää) missä voitte helpottaa oloanne.

11

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24 S

      Keskustelupalsta ilman rekisteröintiä ja moderointia toimii vain kun kaikki mukana olijat ovat fiksuja ihmisiä. Täällä Suolessa homma ei ole koskaan toiminut, eikä tule toimimaan.

      Auto-osastoilla ei ole kovin montaa häirikköä mutta he ovat todella tehokkaita ja pystyvät käyttämään toimintaan koko päivän ja usein myös öitä. Monilla auto-osastoilla ei ole mukana yhtään merkin todellista käyttäjää. Teillä on käyttäjiä mukana ehkä noin viisi suhteellisen aktiivisesti ja jonkin verran satunnaisesti.

      Chevroletille ei ole Suomessa mitään asiallista keskustelupaikkaa kuten esimerkiksi Volkkarille tai Opelille. Ehkä joukostanne löytyy joku, joka voisi sellaisen perustaa?

      • Palstaa odottava.

        Eipä näissä tämän palstan Chevroletisteissä ole ainakaan juttujen ja kielenkäytön perusteella yhtäkään, jolla riittäisi henkiset paukut asiallisen palstan perustamiseen.
        Chevrolet merkkisivustoon pitäisi löytää asialliset ja fiksut puuhamiehet ihan jostain muualta. Ja sellaisia tyyppejä, joilla on itsetunto, huumorintaju ja muukin henkinen taso kohdallaan, jotta tarvittaessa keskustelu myös autojen vioista ja negatiivisista puolista onnistuisi. Sellaisella Chevy-palstalla ei tee yhtään mitään, josta modaajat poistavat kaiken merkkiin kohdistuvan kritiikin tai arkikäytössä tulleet ongelmakysymykset.
        Tämän palstan Cruze-meuhkaajat pitäisivät Chevrolet palstaa, jossa vain kehut pääsisivät läpi ja lopulta sinnekkään ei kukaan viitsisi enää kirjoittaa. Ei tuollaisille voisi mitään modaajan oikeuksia antaa, mikäli autoista pitäisi oikeasti pystyä keskustelemaan.


      • Vielä kysymys?
        Palstaa odottava. kirjoitti:

        Eipä näissä tämän palstan Chevroletisteissä ole ainakaan juttujen ja kielenkäytön perusteella yhtäkään, jolla riittäisi henkiset paukut asiallisen palstan perustamiseen.
        Chevrolet merkkisivustoon pitäisi löytää asialliset ja fiksut puuhamiehet ihan jostain muualta. Ja sellaisia tyyppejä, joilla on itsetunto, huumorintaju ja muukin henkinen taso kohdallaan, jotta tarvittaessa keskustelu myös autojen vioista ja negatiivisista puolista onnistuisi. Sellaisella Chevy-palstalla ei tee yhtään mitään, josta modaajat poistavat kaiken merkkiin kohdistuvan kritiikin tai arkikäytössä tulleet ongelmakysymykset.
        Tämän palstan Cruze-meuhkaajat pitäisivät Chevrolet palstaa, jossa vain kehut pääsisivät läpi ja lopulta sinnekkään ei kukaan viitsisi enää kirjoittaa. Ei tuollaisille voisi mitään modaajan oikeuksia antaa, mikäli autoista pitäisi oikeasti pystyä keskustelemaan.

        Vielä sellainen kysymys, että miksi muuten kaikkien, jotka keskustelevat Chevroletista, pitäisi omistaa kyseisen merkkinen auto?? Eikö Chevyistä saa keskustella, mikäli ei omista autoa?? Eikö esim. koeajokokemuksista saa tulla kertomaan tai keskustella yleisellä tasolla Chevroletistä, mikäli ei vedä nimeään tilauskirjaan?? Tämä on myös yksi syy, miksi keskustelu ei suomessa toimi. Esim. brittiläisillä autopalstoilla eri merkeistä keskustellaan eri merkkisten omistajien kesken, niin ongelmista kuin hyvistä puolista ja välillä väitellään kovastikkin eri autojen välisistä ominaisuuksista. Suomessa osamaksu-autojen omistajilla on niin huono itsetunto, että maailma kaatuu, kun joku tohtii vähänkin epäillä oman merkin hyvyyttä. Välittömästi aletaan miettiä, miten nämä kiusalliset "häiriötekijät" saataisiin kuriin ja pois keskusteluista.


      • 1.7D
        Vielä kysymys? kirjoitti:

        Vielä sellainen kysymys, että miksi muuten kaikkien, jotka keskustelevat Chevroletista, pitäisi omistaa kyseisen merkkinen auto?? Eikö Chevyistä saa keskustella, mikäli ei omista autoa?? Eikö esim. koeajokokemuksista saa tulla kertomaan tai keskustella yleisellä tasolla Chevroletistä, mikäli ei vedä nimeään tilauskirjaan?? Tämä on myös yksi syy, miksi keskustelu ei suomessa toimi. Esim. brittiläisillä autopalstoilla eri merkeistä keskustellaan eri merkkisten omistajien kesken, niin ongelmista kuin hyvistä puolista ja välillä väitellään kovastikkin eri autojen välisistä ominaisuuksista. Suomessa osamaksu-autojen omistajilla on niin huono itsetunto, että maailma kaatuu, kun joku tohtii vähänkin epäillä oman merkin hyvyyttä. Välittömästi aletaan miettiä, miten nämä kiusalliset "häiriötekijät" saataisiin kuriin ja pois keskusteluista.

        Ei tietenkään kaikkien tarvitse omistaa kyseistä merkkiä tai olla mitenkään muutenkaan mitään selkään taputtelu kerhon toimintaa. Kritiikki on ihan suotavaakin.

        Mutta itse en anna kovin suurta arvoa sellaisille kommenteille jotka perustuvat ainoastaan esitteessä ja netissä oleviin tietoihin. eipä se hienokaan esite anna minkäänlaista kuvaa esim ajettavuudesta...
        tietenkin voi olla että esimerkiksi naapurin ukko on ajanut kyseistä autoa ja se sanoi että...
        joopa joo jokainen meistä muodostaa omat mielipiteensä jollain tavalla, mutta huvittaa että tällä palstalla arvostellaan monesti ominaisuuksia joita ei ole edes itse kokeiltu.

        On se kritiikki ihan jees, mutta tällä palstalla on tällä hetkellä suurin osa avauksista pelkkiä provoja... Onko se mielestäsi jollain lailla rakentavaa keskustelu kulttuuria? Olen kyllä osittain kanssasi samaa mieltä Cruzen omistajien herkkyydestä kritiikkiin.

        Kaipaisin tosiaan palstaa josta löytyisi niitä todellisia ongelmia, vikoja ja ratkaisuja.


      • Palstaa odottava
        1.7D kirjoitti:

        Ei tietenkään kaikkien tarvitse omistaa kyseistä merkkiä tai olla mitenkään muutenkaan mitään selkään taputtelu kerhon toimintaa. Kritiikki on ihan suotavaakin.

        Mutta itse en anna kovin suurta arvoa sellaisille kommenteille jotka perustuvat ainoastaan esitteessä ja netissä oleviin tietoihin. eipä se hienokaan esite anna minkäänlaista kuvaa esim ajettavuudesta...
        tietenkin voi olla että esimerkiksi naapurin ukko on ajanut kyseistä autoa ja se sanoi että...
        joopa joo jokainen meistä muodostaa omat mielipiteensä jollain tavalla, mutta huvittaa että tällä palstalla arvostellaan monesti ominaisuuksia joita ei ole edes itse kokeiltu.

        On se kritiikki ihan jees, mutta tällä palstalla on tällä hetkellä suurin osa avauksista pelkkiä provoja... Onko se mielestäsi jollain lailla rakentavaa keskustelu kulttuuria? Olen kyllä osittain kanssasi samaa mieltä Cruzen omistajien herkkyydestä kritiikkiin.

        Kaipaisin tosiaan palstaa josta löytyisi niitä todellisia ongelmia, vikoja ja ratkaisuja.

        "Mutta itse en anna kovin suurta arvoa sellaisille kommenteille jotka perustuvat ainoastaan esitteessä ja netissä oleviin tietoihin. eipä se hienokaan esite anna minkäänlaista kuvaa esim ajettavuudesta... "

        Tässä sinä olet täysin oikeilla jäljillä. Kun kirjoitin aiemmin Voltin sähköajon lyhyestä kantamasta suomen pakkasissa joka vastaavasti lisää kulutusta, eli tiedosta joka selvisi mm. TM:n talvitestissä tekemistä käytännön mittauksista, sain hirveät vihat niskaani. Joukko äkästyneitä Chevroletistejä oli kimpussani huutamassa, kuinka Voltin kantama sähköajolla on 80 km ja bensan kulutus 1,2 l/100 km, kuten esitteessä lukee.
        Tämän palstan kirjoittelijoista tuskin kukaan omistaa Voltia, joten ihmetyttää tuollainen kirjoittelu. Itse perustin tietoni arvostetun autolehden Suomessa tekemiin käytännön mittauksiin.

        Ei kaikkia aloituksia kannata ottaa niin tosissaan, niitä pelleilyaloituksia on joka palstoilla. Huumorintajua kehiin.


      • LTZ.
        Palstaa odottava kirjoitti:

        "Mutta itse en anna kovin suurta arvoa sellaisille kommenteille jotka perustuvat ainoastaan esitteessä ja netissä oleviin tietoihin. eipä se hienokaan esite anna minkäänlaista kuvaa esim ajettavuudesta... "

        Tässä sinä olet täysin oikeilla jäljillä. Kun kirjoitin aiemmin Voltin sähköajon lyhyestä kantamasta suomen pakkasissa joka vastaavasti lisää kulutusta, eli tiedosta joka selvisi mm. TM:n talvitestissä tekemistä käytännön mittauksista, sain hirveät vihat niskaani. Joukko äkästyneitä Chevroletistejä oli kimpussani huutamassa, kuinka Voltin kantama sähköajolla on 80 km ja bensan kulutus 1,2 l/100 km, kuten esitteessä lukee.
        Tämän palstan kirjoittelijoista tuskin kukaan omistaa Voltia, joten ihmetyttää tuollainen kirjoittelu. Itse perustin tietoni arvostetun autolehden Suomessa tekemiin käytännön mittauksiin.

        Ei kaikkia aloituksia kannata ottaa niin tosissaan, niitä pelleilyaloituksia on joka palstoilla. Huumorintajua kehiin.

        Turha aloittaa uudelleen kinaamista mutta keskustelussa tuotiin esiin aivan todellisia pitkäaikaisia kulutuksissa oikeasta käytöstä Suomen, Saksan ja Kanadan talvioloista. Ne eivät miellyttäneet niitä ( tai sitä), jotka olivat sitä mieltä, että Volt kuluttaa aina paljon ja sen akuilla voi ajaa vain muutaman kilometrin.

        Minulla ei ole tarvetta jatkaa tätä aihetta.


      • palsta tervetullut
        Palstaa odottava. kirjoitti:

        Eipä näissä tämän palstan Chevroletisteissä ole ainakaan juttujen ja kielenkäytön perusteella yhtäkään, jolla riittäisi henkiset paukut asiallisen palstan perustamiseen.
        Chevrolet merkkisivustoon pitäisi löytää asialliset ja fiksut puuhamiehet ihan jostain muualta. Ja sellaisia tyyppejä, joilla on itsetunto, huumorintaju ja muukin henkinen taso kohdallaan, jotta tarvittaessa keskustelu myös autojen vioista ja negatiivisista puolista onnistuisi. Sellaisella Chevy-palstalla ei tee yhtään mitään, josta modaajat poistavat kaiken merkkiin kohdistuvan kritiikin tai arkikäytössä tulleet ongelmakysymykset.
        Tämän palstan Cruze-meuhkaajat pitäisivät Chevrolet palstaa, jossa vain kehut pääsisivät läpi ja lopulta sinnekkään ei kukaan viitsisi enää kirjoittaa. Ei tuollaisille voisi mitään modaajan oikeuksia antaa, mikäli autoista pitäisi oikeasti pystyä keskustelemaan.

        Cruzeen tuskin kukaan vähä-älyinen päätyy, joten vaikea uskoa että nämä meuhkaajat ovat oikeasti mitään chevroletisteja. Eiköhän valintaperuste ole mullakin kuin minulla hinnnan, varustetason ja laadun sopiva suhde. No, ehkäpä jonkun mielestä tyylikäs korimalli on edesauttanut ostopäätöstä.

        Svevrolet-foorumihan oli yritys viritellä asiallista keskustelua. Vaikuttiko tuo nimi, vai Chevroletien toistaiseksi pieni määrä, että siitä ei tullut mitään.

        Voi myös olla, että vioista ei saada vielä keskustelua aikaan, kun autot ovat niin uusia. Omallani olen ajanut tasan kaksi vuotta ja hyvin on toiminut.

        Mutta kyllähän Cruzestakin ooppeli tulee aikanaan. Jospa sitten on uuden foorumiyrityksen aika. Eikä ole mitään syytä epäillä, etteikö se toimsi yhtä hienosti kun esim. saabistteilla ja peugeotisteilla, jotka auliisti toisiaan auttavat.


    • 17+4

      Lainaus "Mutta kyllähän Cruzestakin ooppeli tulee aikanaan" No mutta, sehän on jo ooppelin osista kasattu.

    • 16+2

      Äly on jälleen jättänyt daewoo-venäjä mielisairaan.

      • 1652468

        Tämä keskusteluketju ei ole avohoidon tilan käsittelyä varten mutta daevoopojan tilasta pitäisi kaikkien olla huolissaan. Samalla se kyllä kertoo jotain Suomen uudesta avohoitotavasta.

        Kaikki laitoshoitoa vaativat kahelit pistetään kaduille säästöjen takia.


      • LTZ.

        Sillä on maaninen vaihe päällä ja totaalinen romahtaminen on tuntien kysymys.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 115
      2396
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2237
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2001
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1442
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      13
      1378
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1357
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe