oon nuori ja voin vastata kysymyksiinne :)!
sä kysyt mä vastaan;)
7
57
Vastaukset
- Kylmät kädet
Miksi kaikkivoipa Jumala pystyy luomaan niin suuren kiven, ettei se itsekään jaksa sitä liikutella?
- Puolivanha
Okei, mut ennenkun kysyjänuori vastaa siihen Jumala-juttuun, mä vastaan että ainakin jyrkänteellä keikkuvan isonkin järkäleen sa suistettua rotkoon ihan työntämällä.
- Tie Tättämyys
Puolivanha kirjoitti:
Okei, mut ennenkun kysyjänuori vastaa siihen Jumala-juttuun, mä vastaan että ainakin jyrkänteellä keikkuvan isonkin järkäleen sa suistettua rotkoon ihan työntämällä.
Mut sit jos se kivi on rotkon pohjalla, nii vastausnuori vois vastata, että mite sen kiven saa takasin sinne jyrkänteen päälle?
- foliohatut
Tie Tättämyys kirjoitti:
Mut sit jos se kivi on rotkon pohjalla, nii vastausnuori vois vastata, että mite sen kiven saa takasin sinne jyrkänteen päälle?
Louhinta -ja maansiirto E.Hartikainen.
- Tie Tättämyys
foliohatut kirjoitti:
Louhinta -ja maansiirto E.Hartikainen.
Mutta, oletan, että E. Hartikaisen louhinta ry. laittaa kiven louhimalla palasiksi eikä se sen koommin ole se kivi, jota Jumalakaan ei kykene siirtämään. Kyllä nyt nuoren tietäjän tulisi myös tulla vastaamaan.
- Kylmät kädet
OK, mutta jatkokysymys samaan asiaan liittyen:
Miksi aivan kaikkeen kykenevä Jumala ei pysty luomaan niin suurta kiveä, ettei hän itsekään jaksaisi sitä liikutella?- Kylmät kassit
Jos Jumala on kaikkivoipa, niin miksi Kylmien Käsien sallitaan täällä kirjoitella ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069