Ensinnäkin, ihmisellä ei ole mitään varaa syödä vatsat täyteen lihaa ja sitten sanoa että ihminen on peto, sillä ihminen kun on keksinyt kaikkea tällaista mahtavaa, eikä jätä mitään muille eläimille, niin hänen pitäisi sitten syödä kasveja ja teollisuus moskaa, kun ketra on keksinyt sellaisen. Ihmusellä on myös kaikkea, mistä eläimet voivat vain uneksia, eläimet näkevät nälkää joka päivä, ihminen sen sijaan vain valittaa että on lihava. Ihminen on vastuussa maailman tilanteesta ja puhuu koko ajan siitä kuinka asia pitää muuttaa mutta ei toimi!! Päivittäin kuolee miljoonia eliö yksilöitä ihmisen toimesta, kun se tuottaa energiaa, poraa öljyä, rakentaa, raivaa metsää yms. Ja kaikkea yritetään vaan peitellä syyttämällä muita maita ja ylpeilemällä luonnonsuojelu alueilla. No se on jotain todella säälittävää, ihminen on säälittävä ja surkein mahdillinen esimerkki eläimestä, ihminen myös luokittelee itsensä paremmaksi kuin eläin, vaikka on paljon huonompi, mä en itekkään enää pidä ihmistä eläimenä, ihminen on hirviö, johon on itse syyllinen omalla toiminnallaan. Ihminen valittaa säälittävistä asioista, kuten huonosta asunnosta, miettikää! Mistä vetoo että jos koko maailmasta katkaistas sähkö kuukaudeks, ni aika harva ei valittais. Esim. Siin aten äikän esityksessä, mä oikeesti raivostuin ku se sano että se talo ei kelpaa ihmisasumukseks, siitä vois eläimet vaan haaveilla, jos kaikki ihmiset laitettais luontoon asumaan vuodeks ni vaik kuin moni kuolis! Koska ihminen on vaihtanu luonnolliset kykynsä saasteisiin ja teknologiaan!!!!
Ihminen on turha ja säälittävä
8
98
Vastaukset
- Ihmisen vastainen
*siis aattelin äikän esitykses
(Korjaus) - Grammar_macht_frei
Olet joko aineissa, henkisesti epävakaa tai ala-asteen kolmannella luokalla. Ihmisvihaa tihkuva sepustuksesi oli niin sekava ja huonosti kirjoitettu, että sitä voisi käyttää varoittavana esimerkkinä peruskoulun äidinkielen opetuksessa.
- 032r4
Jokainen kärsii tavallaan. Myös ne kusipäät jotka puolustelee eläinten ja luonnon riistoa! Ne kusipäät joutuu katsomaan maailmanloppua silmästä silmään hitaasti mutta varmasti. Ei auta miljardiperinnöt lapsille. Jos vesi on paskasta, siinä ei sovi uida. Tai voihan sitä nauttia paskanhajusta nenässä ja hormoneista vesijuomassa................
- kurjaa on joillakin
Luulisi aloittajankin jo lopettavan oman kurjan elämänsä, kun on tuota mieltä.
En toki siihen kannusta, koska kyllä yhteiskunta elättää tuollaisetkin, vaikka riesaahan noista aina on. Työmarkkinatuella ruokitaan sänkyyn, jossa voisi sitten pohtia, kuinka kurja otus ihminen onkaan.
Tuossa aloittajan tekstissä juuri käy selväksi, miten siinä käy, kun ei ole työtä tehtävänä ja sitten pohditaan eläinten oikeuksia ja pitoa päivät pitkät.
Mielenterbeyden ongelmiksihan noita kutsutaan. - Ihmisen vastainen
Ensinnäkin, mun elämä on täysin mallillaan, oon alakoulussa toimiva opettaja!
Ja voisin hyvin luonnon hyväksi luopua monistakin asioista! Kuten esim olen ollut vegaani 30 vuotta- antivihreä
Eipä käy oppilaitasi kateeksi.
Varmaan tehoaa aivopesu hyvin, kun kohteena on alle 10v nappuloita jotka nielevät kaiken paskan jota heille syötät.
- höpön löpön sulle
Ei tuollasia opettajaksi päästetä, että älä jauha lisää roskaa.
- Kettu Kansanmurhaa
Ideologinen koulutus on meille todellisille eläinsuojelijoille tärkeää! Teet arvokasta työtä opettaessasi ihmisvihaa! Tulevaisuuden ihmisloisten joukkutuhonta ei onnistu ilman aivopestyjä tunteettomia murhaajia= todellisia eläinsuojelijoita!
Eläinsuojelijoiden isä puhuu nuorille:
http://www.youtube.com/watch?v=3C9iUaP51CI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse43693SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1933599Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1283340Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713312Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit202176Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv251758- 311506
- 321461
- 871370
- 151313